Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 89 sisusta 80/90

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ 89 sisusta 80/90

    Käykö typ89 sisustat miten keskenään yhteen? Oon ajatellu laittaa omaan autoon sähköikkunoita ja mietin että meneekö Audi 90:sen ovipahvit ja muu sisusta minun auton (Audi 80 B3 -90 2.0E) kanssa yhteen?

    Ja käykö b3 ja b4 sisustat miten yhteen?
    Viimeksi muokannut Pek$i; 22.5.2010, 16:07. Perustelu: Laita "profiilin auto" myös viestiin näkyville, jos vaikka joskus vaihdat.

    #2
    Kaikki käy keskenään ristiin. Penkit, ovipahvit ikkunakoneistot jne. Laita "profiilin auto" myös viestiin näkyville, jos vaikka joskus vaihdat.

    Comment


      #3
      B4:ssä erilaiset ovipahvit ainakin.

      Comment


      • #4
        B4:n takaistuimen selkänojaosat ainakin erilaiset, koska B3:ssa ei ole tietääkseni kipattavia selkänojia takana. Ei ainakaan omassani ollut.

        Comment


        • #5
          Ei oo mun autossa ainakaan kaatuvia selkänojia, sitä on tullu välillä tilanpuutteessa harmiteltua..

          Comment


            #6
            Joo, ei oo B3:sta saanu koskaan kaatuvalla selkänojalla, ainoostaan suksipussilla.

            Comment


            • #7
              Mites suksipussi toimii kun tankki on paksissa vasten selkänojaa?
              Tai kysytään että missä tankki silloin on?

              Comment


                #8
                Tosiaan, b4 on erilainen takapenkin selkänoja. Ovipahvitkin on erilaiset, mutta uskoakseni ne kuitenkin käyvät ristiin.

                e: tankissa on väiste suksipussia varten

                Comment


                  #9
                  Tankki on erimuotoinen. Kaverilla vm 89. b3 ilman pussia ja suorakulmion muotoinen peltitankki. Omassa vm 90 muovinen tankki jossa pussin kohdalla aukon muotoinen "kolo".

                  Comment


                  • #10
                    B3 bensatankki heti takapenkkien takana, B4 taas pudotettu samaan kohtaan, mutta "alas".

                    Comment

                    Working...
                    X