Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kauko-ohjaus keskuslukitukseen Audi 80B4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kauko-ohjaus keskuslukitukseen Audi 80B4

    Mitä laitetta suosittelisitte tai mistä on hyviä kokemuksia kun haluaisin asennuttaa(tai itse asentaa jos ei vaikea?), kauko-ohjauksen keskuslukitukseen? Auto on Audi 80 B4, 1993vm, ja on perinteinen keskuslukitus jossa siis ilmanpainekompuralla toimivat systeemit.

    Ei saisi olla kallis, mielellään muutamia kymppejä kokonaisuus osista.

    Autossani on ajonesto, eli avaimen mukana seuraa sellainen kapula joka työnnetään kojelaudan koloon joka lukee laitetta. Voiko tätä mitenkään siirtää uuteen ohjaimeen vai pitääkö pitää aina mukana avain+ajonestokapula+kauko-ohjain?
    Viimeksi muokannut ranXerox; 25.2.2010, 11:44. Perustelu: tarkennusta

    #2
    Tällainen oli itsellä, hyvin futasi: http://www.katuauto.fi/product_info....products_id=36

    Comment


    • #3
      Onko helppo asentaa?

      Näyttää ihan asialliselta tuo laite, Dumo.

      Mutta hirveä nivaska johtoja, onko asennus minkälainen? Ja mihin tuon kauko-ohjaimen asennettavan boksin liitit kiinni? Pitääkö takakonttia hirveästi hajoittaa että sen saa sinne kompuraan kiinni?

      Comment


      • #4
        Varmaan paras paikka ratin alle jonnekin sopivaan paikaan, siitä sitten liittää väliin ovelta tuleviin lukon johtoihin, vilkkuun ja virratkin löytyy läheltä.

        Comment


          #5
          Ei se asennus mikään kovin vaikea ole, mutta ei kannata itse tehdä jos tuntuu liian vaikealta. Itse laitoin sedan-ysikympissä pumpun yhteyteen, koska siellä oli kätevästi kaikki johdot lähellä. Virran ja maan sai ryöstettyä pumpulta, ja signaali helpoiten katkaisemalla kuskin ovelta tuleva piuha ja siihen väliin. Lisäksi voi kytkeä vilkut jos niin haluaa.

          Comment


            #6
            Ite oon noita laittanu keskuslukon pumpun juureen, sillon toimii hälytkin, jos sellainen on pumpussa.

            dumolla tais olla typ89, siinä on voinut olla erilainen kytkentä kuin B4:ssa.

            Comment


              #7
              Typ89 oli, voi hyvin olla että oli eri piuhojen värit. Periaate kuitenkin sama.
              Viimeksi muokannut dumo; 25.2.2010, 22:34.

              Comment


                #8
                Ite en oo joutunu katkasee johtoo, vaan olen vaan haarottanut. Kaukosäädön ohjaus maadoittaa joko avauksen tai sulkemisen signaalin.

                Comment


                • #9
                  löytyykö ohjeita?

                  Ajattelin itse yrittää asentaa, löytyykö jostain hyviä ohjeita? Miten johto haaroitetaan? Katkaisun kyllä osaan :O

                  On kyllä tarvikkeita käytössä, kolvia ja sun muuta joten jos ei vaadi sähkömiehen tutkintoa niin pitäisi onnistua kuhan on selkeät ohjeet.

                  Edit: Kysymys. Kun hälytinhän sisältää samat ominaisuudet kuin kauko-ohjaus + itse hälyttimen - ONKO hälyttimen asennut vaikeampi toimenpide kuin tuollaisen kauko-ohjauksen yksikön? Molemmathan voi kai asentaa sinne takaluukkuun alipainekompuran seuraksi, mutta tarviiko hälytin paljonkin erilaisen johtojen kanssa säätämisen kuin tuo pelkkä kaukolukitus?
                  Viimeksi muokannut ranXerox; 9.3.2010, 15:28. Perustelu: edit

                  Comment


                  • #10
                    Itse harkitsisin tälläistä uudemmanmallista avainta:

                    http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=548

                    Comment


                    • #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja Erska Näytä viesti
                      Itse harkitsisin tälläistä uudemmanmallista avainta:

                      http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=548
                      Teepä vielä se että rakennat Sedaniin takaluukun automaattisen avauksen tuolla avaimella ;)

                      Comment

                      Working...
                      X