Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.5mm jakkiliitin: 4-napainen vs 3-napainen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    3.5mm jakkiliitin: 4-napainen vs 3-napainen

    Vanhat nappikuulokket meni kaputt eli pitäisi saada laadukkaat uudet. Näyttää vaan pahasti sille, että jokainen nappikuulokevalmistaja on lisännyt tuotteeseensa mikrofonin eli ideana tietysti mahdollistaa kuulokkeet myös puhelimen hands freenä. Ongelma tulee siinä, että käytän nappikuulokkeitani langattomina laittamalla ne bluetooth-mokkulaan, mikä taas on bt:n kautta puhelimessa. Mutta nämä bt-mokkulat on 3-napaisella liittimellä, jolloin 4-napainen ei pelitä. En löydä googlaamalla mitään adapteria, mikä muuntaisi kuulokkeiden 4-napaisen 3-napaiseksi. Onko olemassakaan? Vai löytykö markinoilta bt-mokkulaa, mikä olisi 4-napaisella jakilla?

    Siis mun bt-mokkula on tuota vastaava.

    Ne kuulokkeet, mitkä tulee esim tuonkin nokialaisen mukana, eivät täytä mun kultakorvani vaatimusta ja siksi siihen pitää saada hyvät napit. Kuten AKG K 367 mitä juuri tilasin.

    #2
    Nyt en ihan jummarra. Tuossa Noksun BT-kikkareessahan on ihan stanu 3.5mm stereoliitin, mikki on siinä mokkulassa sisäänrakennettuna. Mulla on samanlainen kikkare jossa kunnon luurit kiinni. Jos oot jo tilannut AKG:n napit niin niissä on vissiin 3-napainen liitin joka käy suoraan tohon BT-palikkaan.

    Comment


      #3
      Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
      Tuossa Noksun BT-kikkareessahan on ihan stanu 3.5mm stereoliitin, mikki on siinä mokkulassa sisäänrakennettuna. Mulla on samanlainen kikkare jossa kunnon luurit kiinni. Jos oot jo tilannut AKG:n napit niin niissä on vissiin 3-napainen liitin joka käy suoraan tohon BT-palikkaan.
      Nimenomaan näin. Mutta kun noissa AKG:n ja monissa muissa on jo itsessään sisäänrakennettu mikrofoni, niin se liitin on nimenomaan 4-napainen ja se on se ongelma. Mikrofonille mulla ei ole mitään lisäarvoa, mutta se on irrelevanttia.

      Comment


        #4
        Ahaa, nyt hiffaan. http://www.ebay.co.uk/itm/StarTech-3...item1c30f27738

        Vajaan kympin hinnalla saa tuollaisen.

        Comment


          #5
          Jaa tuollaisiakin on olemassa? Tuosta voisi tietysti napsaista mikrofoni-haaran poikki ettei turhaan siinä lepattaisi ja se olis siinä. Kiitos Mikko!

          Comment

          Working...
          X