Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.8 VM.96 Moottorin räjäytyskuva...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 2.8 VM.96 Moottorin räjäytyskuva...

    Elikkäs tietääkö kukaan, että miltä sivulta löytää Audi A6 2.8 vm.96 auton moottorin räjäytyskuvan?

  • #2
    no esme www.12v.org .Se on saitti just vaan noille V6 koneille. Siellä on periaatteessa kaikesta kuvia. En tiedä onko yhtä josta näkyis kaikki mutta kuvia on kyllä joka lähtöön. onko sulla joku erityis huoli tuossa moottorissa?

    Comment


    • #3
      Ei kun sen takia tarvitsen niitä kuvia, että niistä näkee sen että missä paikoissa koneen eri osat sijaitsevat, ja miten ne saa irti/ vaihdettua, esimerkiksi vesipumppu, termostaatti ja jakopäänhihna. Lähinnä sen takia, että audiin on helppo esim itse vaihtaa termostaatti kun vain tietää sen sijainnin konehuoneessa. Sillä kun kerran kun vietiin Audi termostaatin vaihtoon ja katsoin, että miten sen vaihto tapahtuu niin ei se ollu mikään kovin monimutkainen homma. Ja jos esim joitakin helpompia huoltoja tekee itse niin siinähän säästää jopa satoja euroja rahaa.

      Comment


      • #4
        silloin toi saitti on just hyvä, mutta onko tuossa -96 A kutosessa just tuo 12 venttiilinen moottori?
        Puolessa vuodessa olen huomannut, että liittoutuminen klubiin kannattaa myös. (Jäsenille on varaosakanavat saksaan, sekä muita epävirallisempia etuja....)

        Comment


        • #5
          http://www.nordicaudi.com/arkivet/ar.../V6_termos.pdf

          Tuolla selkeä ohje termostaatin vaihtoon.

          Comment


          • #6
            Tuo C4 koppanen A6 2.8 on 30 venttiilinen kylläkin....

            Comment


            • #7
              No sitten tuo saitti täsmää vain " soveltuvin osin".

              Comment

              Working...
              X