Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko A4 B8 2.0 TFSI -09 saatavissa öljytikkua?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Hyvää iltaa välkky!

    Joo näinhän asia toisaalta on, kuten kerroit. Kilsat on omassa huoltovihkossa öljynvaihdon osalta ja MMI: n näyttökin myös. Seuraan tilannetta enkä lisäile öljyä. Katselen siis, miten näyttö reagoi jatkossa.

    Hyviä illanjatkoja!

    Comment


    • #32
      No onko tullut selvyyttä? Itse kuulin että tuo öljypylväs ei ole kuin 1litra ja sen alle jäävä osa vajaa litra. Itse ostin tikun autodocilta ja meinasin kokeillä öljyn vaihdon jälkeen mitä se tikussa näyttäää
      Viimeksi muokannut Killeri; 10.2.2020, 23:51. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

      Comment


      • #33
        Tervehdys,

        enpä ole hetkeen vieraillut tällä sivulla, mutta: en ole löytänyt oikeata mittatikkua. Kuulemma löytyisi Audi Centeristä ns. huoltotikku, josta taidettinkiin kertoa tällä sivulla. No, miltäs näyttää, oletko jo kokeillut tikun näyttöä verraten MMI:hin? Öljynvaihdon jälkeen näyttäisi siltä meidän pelissä, että öljynkulutus MMI:n näytön mukaan kaikki ok, eli kauheita öljyn kulutuksia ei ole, eli koneremppa aikoinaan on onnistunut, mutta kaipaisin edelleen oikeata tikkua tohon peliin ölkän vaihtoon.

        Hyviä illanjatkoja sinnepäin!

        Comment


        • #34
          Meillä toisena autona -09 golffi 1.8tsi. Kokeilin siitä mittatikkua Audin 2.0 tsfi tulpan tilalle. Näytti saman minkä näyttö. Ja onhan se öljytikun putki identtinenkin. Eli tuolla voi katsoa öljynvaihdossa ollaanko lähellä oikeaa... Ainoa ongelma oli, että tikun sormisilmukka ei mahtunut konepellin alle... Jos sellaisen laittaa joutuu sen silmukan leikkaamaan pois.
          Viimeksi muokannut Killeri; 12.3.2020, 13:55. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

          Comment


          • #35
            Ok ja kiitokset! Hyvä ku teit tsekkauksen ni uskaltaa hankkia tikun. Minä ajattelin silleen, että käyttäisin tikkua vain öljynvaihdon tai muun öjymäärän tarkistuksen suhteen, eli ei tarvi edes välttämättä tuota silmukkaa leikata.

            Comment

            Working...
            X