Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi auto union 100LS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi auto union 100LS

    Minulla on tälläinen Audi auto unioin 100LS -73.

    Ongelma on nyt se ettei tuolle autolle löydy myyntihintaa netistä,ilmeisesti aika harvinainen?

    Auto on ihan kunnossa,ajossa ollut joka kesä. Maalipinta ym hyvä..

    Osaasko joku mua tässä auttaa? :)

  • #2
    Nahkahousut pyytää 8000€ ja ylöspäin. http://m.autoscout24.de/ergebnisse?c...=&adage=&seal=

    Comment


      #3
      Hinta riippuu kovasti kunnosta.

      Suomessa markkinat ovat pienemmät ja hinnat varmaan vähän keski-Eurooppaa alemmat. Tästä ei ole kauaa, kun länsirannikolla oli myynnissä '71 tai '72 100 luokkaa 5000 pyynnillä. Hetken sitäkin sai myydä, mutta löysi uuden kodin Suomesta.

      Comment


      • #4
        Minä myin omani -75 100 LS:sän parisen vuotta sitten reilulla 2000€ eteenpäin, osia annoin -73:sta (eli sama kori kuin kysyjällä) niin paljon kuin ostaja halusi varaosa-autosta irroittaa. Ilmeisesti liian halvalla meni kun ei kerennyt muistaakseni päivää nettihautomossa olla kun ostaja löytyi. Hyvään kotiin onneksi päätyi, ja toivottavasti joskus tulee kertomusta nettiin.

        Eli kuten edellä kerrottu niin paljon riippuu kunnosta. C1:seen ei enään tahdo löytyä osia yhtään mistään, etenkään tuon ikäiseen jossa levyjarrut vielä vaihdelaatikon vieressä ja perä vääntösauvoilla, uudemmassa (kuten minulla oli) levyt napojen yhteydessä ja takana perinteinen jousitus.

        Minä kävin kerran kysymässä paikalliselta porholta osia C1:seen, ja kun varaosamyyjä ei autoa etkasta löytänyt niin sain vastaukseksi että ei ole niin vanhaa Audi 100:sta.

        Comment


          #5
          Totta tuo varaosien saanti. Itsellä on on vuosimallin 1973 100ls ja yhtä tuskaa saada osia. Saksasta kaikki ja usein tulee väärää silti ja joutuu lähettämään edestakaisin...

          Comment


            #6
            En tiedä helpottaako miten, jos pystyy laittamaan aluperäisen varaosanumeron toimittajalle. Sehän ei aina tietenkään onnistu.

            Comment


              #7
              Kun jostain saisi ETKA:n yms. tapaisen näin vanhoihin laitteisiin niin helpottaisi huomattavasti. Mun satanen on jumissa lasiliikkeessä, koska siihen ei nyt löydy oikeaa takalasin tiivistettä mistään. 2kpl niitä olen jo saksasta tilannut ja joiden on kovasti mainostettu sopimaan Audi 100ls c1 malliin, mutta kummassakin on yläreuna vääränlainen. Uusiotuotteita luonnollisesti, mutta ihmetystä herättää eikö noita ole koskaan asennettu mihinkään.

              Tänään kävin juuri liikkeessä ottamassa kuvia uudesta ja vanhasta tiivisteestä ja laitoin kuvia Saksaan. Tämä on ehdottomasti "vaikein" auto harrastaa tähän mennessä. osien saanti on julman työn takana. Uudessa tiivisteessä tuo lippa on 2-3mm liian lyhyt ja siinä ei ole "levennystä" pohjalla kuten vanhassa eli se ei oikein taivu/pysy kunnolla paikoillaan.
              Attached Files

              Comment

              Working...
              X