Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä jarrukilpi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Moi taasen!

    Eipäs löydy Suomesta muita kuin Merteil joka myy noita jarrukilpiä mun audiin.
    Onko jollain tietoa jostain Saksalaisesta linkistä mistä vois kysellä kun ovat tuolla Mertellillä 65€/kpl.

    Comment


      #32
      Esim www.carparts-pros.com

      Comment


      • #33
        Moi!

        Eipä ollut tuollakaan.

        Comment


          #34
          Taitaakin sitten olla niin että sen valmistus on lopetettu.

          Comment


            #35
            VV-autolla on ensimmäistä 1 kpl hyllyssä, listahinta 47,60. Aina ei kannata lähteä ulkomailta hakemaan.

            Comment


            • #36
              Jarrukilpiä tuohonmalliin ei enään valmisteta, mutta vv- autossa oli 1 kpl. ja merteilliltä toinen, pitää ruveta vaihtaan kun hieman ilmat lämpenee.
              Viimeksi muokannut Killeri; 16.3.2018, 19:22. Perustelu: Pysytään jarrukilpiasiassa.

              Comment


              • #37
                JARRUKILPI

                Moi!
                Onko jäsenillä tietoa sopiiko mun autoon konsernin muidenmallien takajarrukilvet kuin sen omat, mun auto on Audi A6(4A) 2,6 vm.1996 etuveto?
                Olen kyselly alkuperäisellä numerolla 443615611B ja 443615612B ja ei tunnu löytyvän niillä, ei kuulemma valmisteta enään.
                Siis onko muita jotka sopivat mun autoon???

                Comment


                • #38
                  Mulla ois 2002 S8 D2:n kanssa samaa jarrukilpiongelmaa. Kiinnostaisi ainakin tietää, mitä pellinpalat maksavat. Mietin josko alkuperäisiä olisi jaksanut kunnostuttaa, mutta jos uusia saa "halvalla" niin ei ehkä maksa vaivaa.

                  Eli eteen ja taakse tarvisi jarrukilvet. Edessä 4mäntäiset brembon PR-1ZL ja takana girling.

                  Taakse tulisi tämän mukaan: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a8.../6/615-615061/
                  rear left: 4D0 615 611 F (nro 7)
                  rear right: 4D0 615 612 F (nro 7)

                  Mutta eteen tulee tämän mukaan: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a8.../6/615-615052/
                  4D0 615 311 D (nro 8)
                  4D0 615 312 D (nro 8)

                  Eteen noi näyttää ihan olemattomilta L:n muotoisilta pellinpaloilta kuvan mukaan? Vaikka kyllä sielläkin on jarrulevyä isommat kunnon lautaset... eli minkälaiset jarrukilvet olis oikeet eteen?

                  Helpointa olisi ottaa osa irti juu ja katsoa siitä, tämä valitettavasti ei ole niin yksioikoista.

                  Comment


                    #39
                    Onko kukaan värkännyt 44/C4 100/A6 quattroon pikkujarruille kilpiä rst - pellistä?

                    Marmorilta saa n. satasella uudet, mutta ne ei kestä ku 500tkm ajoa. ;-)

                    Comment

                    Working...
                    X