Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S3 8L softaaja hakusessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S3 8L softaaja hakusessa

    Tässä muutama päivä sitten kävi ilmi, että ässästä on haljennut pakosarja eikä tätä voi oikein hitsatakkaan, sillä valurautainen. Noh, jokatapauksessa mielessä on pyörinyt jo pitemmän aikaa auton lievä piristys mm. vaihtamalla vakio turbo isompaan ja tällöinhän pitäisi myös pakosarja vaihtaa joka täytyisi nyt vaihtaa muutenkin.

    Tavoitteena olisi siis saadu nyt lastulla olevasta ässästä 350hp (tällä hetkellä löytyy 250, nostettu ahtoja 0.8)
    Autoon täytyisi vaihtaa ainakin: turbo, pakosarja, downpipe, ehkä suuttimet isompaan, cooleri ainakin kesäksi sekä softa pitäisi tehdä. Tästä päästäänkin itse asiaan eli hakusessa olisi asiansa osaava softaaja, joka voisi myös opastaa mm. turbon hankinnassa. Auto tulisi myös käyttää penkissä, mutta omalla alueella neliveto penkit ovat hieman harvassa. (Ylivieskasta olen)

    Kiitos ennakkoon:)

    edit: kytkin vaihdettu keväällä LUK:n pakettiin sekä kiinteävauhtipyörä vaihdettu vakion tilalle, joten sen puolesta ok.

    #2
    Vähän on kaukana mutta varmasti reissun arvoinen.
    http://www.erikoismoottori.fi/

    Comment


      #3
      Että tuo 350hp tehoon pääsee on kiertokanget vaihdettava kestävämpiin. Omassa s3 ollaan jo turvaalueen loppupäässä vakio ahtimella, relentlesin paremmin virtaavalla pakosarjalla koko putkistolla ahtimelta asti, näillä on saatu tehoa 285hp ja 390nm. Powerbyte lahdessa suorittanut kaikki säädöt autooni joka on myöskin vähän kaukana.
      Ja vinkkinä voin antaa myös että pelkät suuttimet ei riitä vaan on niidenkin polttoaineen saantia parannettava vähintään uudella tankkipumpulla jolla ehkä viellä pysytään tarpeellisessa määrässä. Nim. kolmee vag 1.8t autoon tankkipumppu uusittu kesken dynotuksen kun loppui vanhasta pumpusta tuotto kesken. Olivat jo niin kuluneet 200tkm ajettuina.

      Comment


        #4
        Millos Jere alkaa myymään lappeenrannan tuotteita? :)

        Comment


          #5
          Ei ala. Terho hoitaa sitä osastoa. Minä pysyn APR:ssä ja Findieselissä. Suunnitelmissa on paneutua myös vanhempaan kalustoon ja customsoftaan dynon kanssa mutta siitä sitten jos homma etenee.

          Comment

          Working...
          X