Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käytettyä Audia ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käytettyä Audia ostamassa.

    Sori jo etukäteen jos tämä turha ketjun avaus mutta en ole oikein päässyt sinuiksi tän tapatalkin kanssa jolla tätä käytän niin tehdään nyt näin.

    Eli uuden Audin osto olisi edessä ja olen tosi huono autoasioissa enkä itse niistä juurikaan tiedä ja vaikka kuinka yrittää netistä ettiä tietoa niin ei siitä juuri mitään tule :)

    Ajattelin siis kysäistä täältä neuvoa ja olisin kiitollinen jo etukäteen jos sitä saisin.

    Lauantaina olisi siis tarkoitus lähteä autoja katselemaan mutta mitä?!?

    Tässä siis vähän tietoa ja kriteereitä:

    - kilometrejä tulee vuodessa ~ 20tkm joista varmaan about 60% maantie ja 40% kaupunkiajoa

    - tiloja ei sen ihmeemmin tarvitse kun nykyisellä A1:selläkin on pärjännyt :)

    -mielellään sedan mutta kyllä farkkukin käy

    - ajettu mieluiten alle 150 tkm. Toki tässä vähän joustoa

    -Hinta max. 23000 €

    -plussaa tietysti jos jotain varusteitakin löytyisi kun nykynen aika karvalakki :(

    - plussaa myös nelivedosta

    -voi olla siis myös vanhempi kuin nykyinen, mutta miellellään -08 ja siitä ylöspäin

    - A3:set ei oikein miellytä silmää

    Olen tehnyt elämässäni niin paskoja ostoksia autojen suhteen että tässä enää uskalla mitään ostaa tosta noin vaan, tosin A1 nyt kohta vuoden ollu ilman mitään mutta toki suht uusi ja vähän ajettu :)

    Jos jotain kysymyksiä tulee niin kerron toki lisääkin mitä autolta haluaisin :)
    Viimeksi muokannut kaBu; 21.7.2015, 19:02.

    #2
    No jos lähdetään siitä, että et halua vanhempaa autoa kuin mitä sinulla nyt on, niin noilla muilla spekseillä vaihtoehtoina ovat A3 ja A4, niin bensa- kuin dieselmoottoreillakin. Laitappa nuo rajaukset nettiautoon ja katso mitä vaihtoehtoja se tarjoaa :)

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viesti
      No jos lähdetään siitä, että et halua vanhempaa autoa kuin mitä sinulla nyt on, niin noilla muilla spekseillä vaihtoehtoina ovat A3 ja A4, niin bensa- kuin dieselmoottoreillakin. Laitappa nuo rajaukset nettiautoon ja katso mitä vaihtoehtoja se tarjoaa :)

      Siis saa olla vanhempikin kuin nykyinen. Ja olen kyllä kahlannut noi läpi satoja kertoja :D A3 ei oikein miellytä.

      Mites mitkä kannattaa tarkastaa kun yleensä noilla mitä katellu ajettu 100-150tkm.

      Ja jotenkin enemmän houkuttelisi dieseli, en tiedä miksi? :)

      Comment

      Working...
      X