Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4:n hankinta Saksasta; vinkkejä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4:n hankinta Saksasta; vinkkejä?

    Huomenia!

    Olen palstalla uusi tulokas ja tarkoituksenani on käydä huhtikuussa hakemassa Saksasta vm. 2003-2004 A4 2,5 TDI Quattro. Hankinnassa aion käyttää apuna Manfred Reising Exportia.

    Haluaisinkin kuulla yleisiä vinkkejä ko. autosta (esim. manuaali vs. automaatti) ja sen varusteista sekä mitä pitää sisällään S-line -varustetaso?

    Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista!

    #2
    Kiitos ja anteeks.

    Comment


    • #3
      Tuo viestiketjuhan kertoi vanhemmista moottorityypeistä. 2003 -autoissa on käsittääkseni jo uudemmat moottorityypit käytössä.

      Saksassa aika monesti nuo autot muuten ovat todella paljon ajettuja. Ovat kaiketi sellaisilla jotka todella ovat tienpäällä, säällä kuin säällä. Itse etsin aika kauan sopivaa versiota jolla kilometrit olivat viidenkympin tienoilla ja varusteet hyvät. Olen erittäin tyytyväinen valintaani ja voin suositella sitä. Minulla on juuri perus-Xenonit, ainoa ongelma on parkkipolttimoiden kova kulutus, 6W halogeeneja pitää ostaa tukkupaketeissa ;) Nuo uudemmat automaatitkin toimivat ymmärtääkseni paremmin kuin vanhat joissa ongelmia enemmän?

      Comment


      • #4
        Minulla on metallikantaiset 6W halogeeniparkit ja on todella turhauttavaa vaihdella niitä parin viikon välein. En ole keksinyt enkä löytänyt mistään ratkaisua tuohon. Jos jollain on fiksu ratkaisu tuohon niin kertokoon.

        Ja minun 08/2003 autossa on BAU, onneksi ;)

        Comment


        • #5
          Kiitos vinkistä, kävin sivuillaisi katsomassa ja tuo varmaankinkin on helpoin ratkaisu ongelmaan. 4wattinen tuottaa niin paljon vähemmän lämpöä että varmaankin kesto on aivan eri luokkaa.

          Ledejä jotkut muutkin kokeilleet mutta kun ne onnettomat vievät virtaa niin vähän ettei niitä fiksu vekotin tunnista!

          Comment

          Working...
          X