Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 ilmastointi ongelman korjaus Kuopion alueella

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 ilmastointi ongelman korjaus Kuopion alueella

    Osaisiko kukaan kertoa, että mitä tulisi suurinpiirtein maksamaan seuraavien vikakoodien ilmoittamien ongelmien korjaaminen. Kannattaako tällaisia ongelmia lähteä selvittämään merkkihuoltoon, vai onko Kuopion lähettyvillä ketään pätevää korjaajaa, joka olisi perehtynyt Audin ilmastoinnin ongelmiin. Koodit ovat siis seuraavat:
    - 08.5 Temperature Regulator Flap, static block, *08.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block
    - 13.5 Footwell/Defroster Flap, static block, *13.5
    Motor is cycled; software attempts to eliminate block.
    - 11.5 Central Flap, static block, Motor is cycled; software attempts to eliminate block

    Tällä hetkellä ongelma ei vielä liian haitallinen, mutta olisihan tuo mukavaa saada autoon lämmintä ilmaa sisälle ja tuulilasille ohjata lämmintä ilmaa, silloin kun vettä sataa. Tee se- itse ohjeetkin olen etsinyt, mutta minulla ei ole valitettavasti tiloja ruveta autoa korjailemaan.
    Tuhannet kiitokset sille, joka pystyisi tähän ongelmaan avun tarjoamaan.

  • #2
    kysy Kuopion autosähköstä itkonniemellä rengasparin alapuolella kuopiossa tietty.

    Comment


    • #3
      Bosch Car Service Autohuolto Räisänen Oy

      Huoltavat mm. ilmastointeja, mutta en tiedä hinta/laatusuhdetta.

      Comment


      • #4
        Bosch-huolto Räisänen

        Kiitoksia vinkeistä!
        Itse ajattelin juuri tuota Räisästä. Web-sivuilla ainakin lupaillaan asiantuntevaa palvelua ja huoltoa. Laitoin mailia heille ja jahka vastaavat niin sittenpähän hinta-arviokin selvinnee. Bosch-moottorit tietääkseni tuossa Audin ilmastoinnin säätömoottoreina on, joten kaipa tietävät vehkeet. Mukava olisi vain nyt kuulla muiden samojen ongelmien kanssa painineiden kokemuksia. Forumia selailleena olen huomannut, että taitaa olla aika yleinen vika kysymyksessä.

        Comment


        • #5
          Vielä tässä saman ongelman kanssa painitaan. Auto on nyt huoltamolla ja ehdottivat, että uusittaisiin ilmastoinnin läppienmoottorit. Luultavasti ei alle 500:lla eurolla selviä. Maksaisin mieluummin vaikkapa jollekin Audi-harrastelijalle, joka osaisi tuon ongelman korjata. Jäi vain mietittyttämään, että poistuuko nuo vikakoodit senkään jälkeen kun kaikki moottorit on vaihdettu uusiin. Eli edelleen vinkkejä tässä kaipailisin...

          Comment

          Working...
          X