Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä löytyy vastakappale liittimelle 895 971 733A?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä löytyy vastakappale liittimelle 895 971 733A?

    Autona Audi Coupe 2.8A -93.

    Toi otsikon liitin roikkuu ilman sijoituspaikkaa, kojelaudan irroituksen/lämppärinkennon vaihdon jälkeen.

    Mulla olevat ETKA/ELSA/ETOS kertovat, ettei moista ole olemassakaan!!

    Kyllä siellä vaan sellanen punainen sähköliitin on, ja tuon numeron nappasin siinä olevasta kiinni olevasta lapusta(oli myös päivämäärä). Onk numero väärä tms. Jos oon oikein ymmärtäny, kyseessä on ns. 6 pinninen liitin, naaraspuoli.

    Muutoin homma olis paketissa, mutta en nyt (ainakaan heti, lyhyen katselmuksen jälkeen) löytänyt sille vastakappaletta.
    Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi minulle mihin ko. liitin kuuluu, kiitos.

    Nyt oon ettiny vastakappaletta jo varsin pitkään ja monissa asennoissa, ei ole sattunut silmään.
    Tuolta punaiseltä liittimeltä menee johdot tuolle mustalle liittimelle ja siitä edelleen kohti takapenkinalustaa, jos tuosta tiedosta olisi hyötyä. Mustassa liittimessä numero 853971834 (oli siinä myös GSM2) se löytyy sähkökuvista, mutta tuota otsikossa mainittua en ole löytänyt (ainakaan omissa versioissa). Olisiko niin, että tuo on joku "ylimääräinen" liitin mahdollisesti asennavaa/-ia varustetta varten?

    Sain taisteltua keskikonsolin kytkimet paikoilleen (olis ollu gynekologin käsistä apua..tai muuten vaan pienemmistä) ja homma olisi muuten kiinniitelyä vaille

    Hyvää juhannusta kaikille! Vaikka ohi jo onkin...
    Attached Files
    Viimeksi muokannut jasso; 3.7.2010, 19:15. Perustelu: Auton tiedot suoraan selvästi tekstiin. Profiilit muuttuvat.

  • #2
    Äkkiseltään en olisi huolissaan. Toisaalta profiilistasi on pirun vaikea päätellä mikä laite on kysessä... Auttaisi pyytämiäsi pohtijoita aika paljon. Itse purin koelaudat TYP44e (-91) eli viimeistä lötköversiosta kun en saanut ja uskotut että ilmastointipaketti oikesti lähtee irti kun mustalaku antaa periksi eikä piilotettuja ruuveja ole. Työ tehtiin 52% työkaluvarastolla kesämökin pihalla (luultuamme sitä helpoksi, joka se lopulta olikin) ja sähkösarja koelaudan takaa oli järkyttävä. Noin 20% liittimistä ei sopinut mihinkään. Lopulta selvisi kun selvitin asiaa että TYP44:ssä osa littimistä liittyi mm. taxi-desk sarjaan tai Police-equitment Kit:iin jne eli älä huolehdi jos kaikki toimii. Pelkästään eri versioinen radiosarja voi tuoda monta uutta liitintä. Tärkeitä on purkaa ne huolella ja merkitsemällä. Jos toimii niin unohda.

    Comment


    • #3
      Juu en ymmärrä miksi on vaikeaa päätellä mistä laitteesta on kysymys, se on selkeästi merkitty profiilissa. Toinen on ex (sekin selkeästi merkitty) ja Harrikkaan en varmaankaan tältä foorumilta kysele tietoja... Asia olisi toinen jos profiilissa olisi useampia diudeja, mun mielestä.

      Kuten olen ilmoittanut olen noviisi autohommissa ja sehän näissä kummastuttaa, kun on tuota sähköjohtoa kilometritolkulla ja aivan turhaa sellaista. Ainakin sellaiseen lopputulokseen olen tullut, nyt kun sain etkat ja elsat ym. toimimaan. Paljonkohan tuonkin keksinnön paino laskisi, jos raksis turhat piuhat pois? Siellä näyttää olevan vedetty johdot mahdolliseen taksi- ja poliisikäyttöön jne., sekä muita mahdollisesti myöhemmin lisättäviä laitteita varten.
      Sinänsä selkeää kun liittimet on värikoodattu, sillä tulikin yllärinä kun toi liitin jäi käteen ilman vastakappaletta. Luulen sen olevan ylimääräinen, jäi merkkaamatta liian selvänä tapauksena. Tuokin tulee tarkistettua kun pääsee viikonlopun/ens viikon aikana kokeilemaan toimiiko kaikki sähkövärkit. Tuli taas viivästystä hommiin..ja nyt alkaa kiertolaiselämä, mopolla ympäri Suomea ja muita maita, venyy, venyy. No jos ennen lumia sais johonkin kuosiin..

      Niin ja jos edelleen epäselvää niin kyseessä on -93 Coupe 2.8. Hyvää viikonloppua.
      Viimeksi muokannut Zimi; 3.7.2010, 00:54.

      Comment


        #4
        radion liittimeltä vaikuttaa. Puhelinvalmius tms.

        Comment


        • #5
          Laitanpa vielä ihan omana lisäyksenä...

          Se joka ihan oikeasti keksii mikä toi liitin on, saa suunnattoman kunnioitukseni ja kahvit tarjoon jossakin.
          Tämä johtuu siitä, että H-D kaverini, joka oli volkkari/audi huollossa duunissa aiemmin, kävi entisessä duunipaikassa ja sieltäkään ei löytynyt vastausta, siis huollon koneelta...
          Siis merkkiliikkeen tietojärjestelmä EI tuntenut ko. liitintä!! Että näin. (sain tän vastauksen eilen)

          Tuohon edelliseen omaan kirjoitukseen lisäyksenä vielä, että ymmärrän nuo polliisi piuhat jotenkin, mutta taksivalmius Coupe'ssa??? Häh, voiko olla typerämpää!! Täysin turhaa painoa ja piuhaa autossa.

          Comment


          • #6
            Takakaiuttimet aktiiviset , A-lopussa on yleensä aktiivikaiutin ja B on passiivikaiutin, tämä siis veikkaus.

            Comment


              #7
              Kovasti näyttää samanlaiselta.

              http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=11730

              Comment


                #8
                http://elsegra.com/Car%20pinouts/Audi.htm
                Tuolta gamma tai Beta radion kytkentä. Eli se on linjaulostulon ja puhelimen liitin.

                Comment


                • #9
                  Omasta coupesta löytyy tuo liitin kans, tosin siihen tulee vain 3 piuhaa jotka sitten katoavat keskikonsolin sisään ja siellä auton takapäähän, en vielä tiedä minne siellä.
                  Viimeksi muokannut Mehtala; 5.7.2010, 22:17.

                  Comment

                  Working...
                  X