Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä estää lämppärinkennon vaihdon?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mikä estää lämppärinkennon vaihdon?

    Morjens, kattelin haulla, mut ei löytyny vastausta (edelleen noviisi autoasioissa, expertille ehkä olis ollu..).

    Lämppärinkennoa oon siis vaihtamassa, letkut on konehuoneen puolelta irti, samoin suodatinkotelossa olevat mutterit. Koko kotelo kyllä on hyvinkin irtonaisen tuntuinen, eli heiluu joka suuntaan, mutta ei suostu lähtemään irti.
    Tuntuisi että kotelon, pelkääjän paikalta katsottuna, vasemmalla reunalla on jokin kiinnike/mutteri tms. Onko siellä jotakin, ei ole mun silmään osunu, ei sisä- eikä moottoritilan puolella?

    Nyt olis pari aurinkoista päivää, olis kiva saada homma valmiiks ennen sateita, kun on kaikki ilman sisääntulo aukot auki...
    Kiitokset jo etukäteen hyvistä/nopeista neuvoista.

    Autohan on siis Coupe -93 automaatti ilmastoinnilla.

    #2
    Rintapellin läpi menee pultti melko keskeltä ja muistaakseni laitteen alla on myös kiinnitys keskitunnelin päällä. Rintapellin pultti on ainakin 5-koneisessa hyvin piilotettuna polttoaineputkien katveeseen.

    Comment


    • #3
      Mulla oli 80:ssä kuin vaihdoin 2 piilo ruuvia siellä tuulilasin alla eli piti ottaa se musta suojus juttu poies. Eli just vänkärin puolella. Konepelti auki se muovi justka poies..

      Comment


      • #4
        Kiitos Olli täytyy yrittää löytää josko sieltä jotakin löytyis, ei vaan oo mun silmään osunu (ei edes lukulaseilla vahvistettuna) rintapellin läpitulevaa/-ia pultteja. Puusilmä varmaankin.. Toi keskitunneli pitää tarkistaa myös, se on voinu olla liian lähellä: ei nää puita metsältä...

        Monica ne mä löysin jo, kirjoitinkin: "samoin suodatinkotelossa olevat mutterit", mutta kiitos kuitenkin.

        Comment


        • #5
          No niin löytyihän se sieltä lopulta.

          Tässä mallissa oli ylempänä, hyvin näkyvillä, yksi kiinnitys ja toinen lymyili alempana ovelasti vesiletkujen ja muiden hässäköiden alla. Piti oikein etsiä että löytyi.

          Nyt on kenno vaihdettu ja jäljellä olis takaisin laitto, toivottavasti pääsee tänään hyvillä mielin saunaan = kojelauta takas kiinni ja silleen.

          Comment

          Working...
          X