Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No sitten se olin minä :)

    Comment




    • Komia risa!, eiku...
      Kuullostaa vaan nokkasorvilta livenä :)


      Terkkuja jos yhteisön jäsen!

      Comment


        Eilen veteli b7 IHT-*** kilvenalusilla kärriä salosta helsinkiin päin. Itse ajelin w124 mersulla kärri perässä. Ajoin perässä vähän aikaa mutta piti jättäytyä pois kun huomasin että minun kärristä on pyöränlaakeri entinen :(

        Comment


          B7 Avant Ässä H:gin keskustassa kääntyi Postikadulta Manskulle n. 14.30. Kilvenalunen oli takana ja oon kyllä täälläkin kuvia kyseisestä hienosta Audista nähnyt, mutta nyt ei millään tule nimimerkki mieleen.

          Comment


            Kirkkaanpunainen 80 Coupe tänä aamuna parkissa Laurinniitynkadulla Lassilassa. Hieno! Ei clubialusia.

            Comment


              Nelostiellä Orimattilan kohdalla musta b6 sedan kilvenalusilla

              Comment


              • Kehä II:lla tumman sininen C5 avant noin tunti sitten. Kilvenalunen takana, en kerennyt heiluttelemaan lapasta.

                Comment


                  B7 avant tikkurilantiellä äsken, tuntomerkit oli selvät, ilman etupuskuria menit. Olin punahyttisessä kaukokiidon täysperä scaniassa.

                  Comment


                    jasso bongattu viime viikon torstain tuloslistalta? ;)

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
                      Kehä II:lla tumman sininen C5 avant noin tunti sitten. Kilvenalunen takana, en kerennyt heiluttelemaan lapasta.
                      Minähän se siellä roudaamassa mutsia himaan.
                      Yritin huitoa lapasellakin, mutta en jäänyt vierelle himmailemaan ja et tainnut huomata...

                      Comment


                      • Jeps, heiluttelin vasta takaluukulles. Moro vaan.

                        Comment


                          Valkoinen a6 Häijään liikekeskuksen/Nesteen pihassa klo 8.30 edessä ainakin alunen ja ikkunassa teksti awesome.

                          Comment


                            Kukas tuli haapalehdossa tumman sinisellä tai mustalla a6 c5 vastaan 5min sitte? Kilvenaluset löyty ja rek BAF-xxx

                            Comment


                              jasso bongattu viime viikon torstain tuloslistalta? ;)
                              Kirjaaja yrittänyt hämätä tuplakonsonantilla. Ei oltu vikoja, eikä eksytty metsään :) Tänään lisää.

                              Comment


                                Ei mennyt itellä viime viikolla ihan putkeen :D Kolmonen meinas olla vähän hukassa. Toivottavasti tänään menis vähän paremmin...

                                Comment


                                  Sinertävä pitkäkatto nelkku tuli vastaan Ikaalisten(?) asfalttitietyöpätkällä äsken. Olisko ollu TRY alkunen. Ja olin näkevinäni kilvenalusen takana.

                                  Comment


                                    Kukas ajeli aamulla noin 8 aikaan tummalla A4:lla kehä I:llä länteen päin pari kilometriä ennen Haagaa? Takana oli kilvenaluset mutta rekkaria en ehtinyt katsomaan kun päräytin viereisellä kaistalla vauhdilla ohi. Mulla alla valkoinen A3q alusten kera.

                                    Comment


                                      Tänään musta 4g avant kolmostiellä kehien välillä, kilven alunen ainakin takana, käännyit Pasilaan päin.
                                      Eilen punainen b5 avant ideaparkin kohdilla Tampereelle päin, alunen ja tarra.

                                      Itse liikkeellä hopeisella tiguanilla, alusin varustettuna.

                                      Comment


                                        Käpylässä todella matala lötkö BMK-rekkarilla. Laikkamadallus???

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Cronos Näytä viesti
                                          KotkaMillsin työmaaparkissa bongattu punainen B6 sodan. Lähdit juuri kun itse kävelin omalle autolle seinän toiselle puolelle. =)
                                          Pikkuveljen auto sielä seisoo päivät, ei itse vaikuta foorumilla...

                                          Comment


                                          • Tänään päivällä valkoinen V12 Q7 itäväylällä. Aluset ainakin takana.

                                            Comment


                                              Valkoinen R8 Turussa eilen ip kääntyi Manhattanille.

                                              Comment


                                              • Hyrylän S-marketin pihassa neljän aikoihin hopea A6 ilman jousia. 2.7 luki kontissa. Kerhotarra taisi olla lasissa ja tunnus IAI-.

                                                Comment


                                                  Tossa bout tunti sitten ajoi Minna Canthin katua satamaan päin 8P kolmonen kilvenalusilla. Oliko NNG. Itse istuin Ehdassa.

                                                  Comment


                                                  • Kirkkonummella Cittarin parkkiksella puoli tuntia sitten valkoinen A5, ainakin takalyhdyt kalvoilla ja perässä alunen. On se nätti kori toi viitonen. Itse käväisin vieressä tumman harmaalla pitkäkatto A4.

                                                    Comment


                                                      Halikon Prisman parkkiksella punainen kasikymppi cabrio

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                        sininen 996 AC airportissa
                                                        Tämähän on yksi erään mun kollegani (on kerholainen ja käyttäjätunnus JSAP) harrasteautoista... Siksi se ajoittain tuossa pihassa seisoo. Kyllä tuo ihan tavan carrera on eikä gt3 tms. Ja kyllä kyseinen tuote on saattanut tulla vastaan myös tämän kerhon ratapäivillä.
                                                        Viimeksi muokannut ee-2; 12.6.2016, 12:41.

                                                        Comment


                                                        • Jhe jengikilvillä nähty kaukamerellä, olin nallen kanssa liikkeellä.

                                                          Comment


                                                          • Ja mrz pirkkahallin suunnalla motarilla.

                                                            Comment


                                                            • Jusaberg ajeli sauvonrinteellä noin tunti sitten, vähän sitä ennen olit Siwassa :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X