Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät TV-sarja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lähinnä kalahti korvaan Salon kommentit "siviiliautosta", sen enempää tietämättä onko Lotus luikuhihnatusinatavaraa vai ei. 97% ohjelman autoista kuitenkin olleet siviiliautoja niin ei oikein istunut tuo putkirunkoinen joukkoon vaikka olikin "paras" Salon kategorioissa. Vaikka kyllähän se voittaja kaikille Audifanittajille kelpasi kun oli kerran Audi, tai ainakin lohko ja takavalot :D

    Fiuden osalta jäi kyllä kaivelemaan kun hajosi. Tuo auto kun on jo kulkupuolen todistanut mailin vedoissa eikä vissiin ollut edes paska radassa, että minkälaisia kierroksia olisi vetänyt. Oisko revanssin paikka ensi kaudella..?
    Viimeksi muokannut Mikse; 31.5.2013, 04:45.

    Comment


    • Fiude harmittaa myös itseäni, kun ei kestänyt. Jos olen oikein ymmärtänyt niin sitä on lähdetty viemään ns uuteen nousuun tuon jälkeen. En tiedä nähdäänkö ohjelmassa, mutta luulisi, että jossain maili tapahtumissa ainakin?

      Comment


        Vaikka Salon perusteluissa "itse tehty" olikin, niin omaan korvaan se vähän kalahti. Ymmärtääkseni vähintään yhtä paljon se on Petterin tekemä, ainakin alkujaan. Voin olla toki väärässä, eikä tuo vähennä tittelin arvoa. Ohjelman nimi kun ei ole Yksinäinen Virittäjä :)

        Hieno voitto joka tapauksessa, onnittelut Porvooseen!

        Comment


          Eikai tollasia isomman luokan "virityksiä" kukaan yksin pysty tekemään. Virittämisessä on kyse mun mielestä siitä, että itse tehdään merkittävä osa. En tiedä miten sen muotoilisi.
          JOs on rahaa voi ostaa muiden tekemät ja miettimät jutut, eikä itse tartte liata käsiä tai ajatella sen kummemmin. Se ei ole virittämistä, mutta harrastamista kuitenkin.

          Virittämäisellä pyritään parantamaan alkuperäistä tiettyyn käyttötarkoitukseen mun mielestä.

          Comment


            Mitäänhän en tehokkaista autoista tai tosi virittämisestä tiedä, mutta itse olen asian ajatellut näin:

            Virittäjä hakee itse tietoa, on tekniikasta kiinnostunut, pyrkii sitä ymmärtämään ja tätä kautta auton itselleen suunnittelemaan. Tietoa voi ja pitää toki hakea niiltä jotka asioista tietävät. Virittäjä päättää itse mitä autolle tehdään ja tietää mitä haluaa. Toteutusta voi toki ostaa myös muilta ja se on tietenkin myös järkevää mikäli omat taidot eivät riitä ja lompakko kestää. Virittäjä on myös kiinnostunut siitä miten muut toteutuksen tekevät ja yrittää tästä oppia.

            Nämä rahalla tekevät sitten vain vievät auton johonkin ja sanovat jotta revippäs tästä tehoja irti tai muuten muuta auton käytöstä. Häntä ei kiinnosta miten se tehdään, kunhan vain auto kulkee. Samaan kastiin lasken myös ns. valmiit "bulk" virityspaketit, jossa osat ja softa ilmoitetaan etukäteen ja tiettyyn autoon räätälöitynä ja firma hoitaa kaiken. Toki näitäkin voi virittäjä käyttää, mikäli sen katsoo taloudellisesta syystä kannattavaksi.

            Comment


            • tuossa uusimmaista jaksoa kattelin niin vilahti tallissa urkki tyyliin levitetty audi, Näytösti äkkiä Tupin entiseltä, tiiä sitte..

              Comment


                Jos oli se driftingauto jakso, niin näit oikein, Tupin entinen on.

                Comment


                  Minusta se on ainakin aivan se ja sama, onko alla jonkun muun ideoima, aloittama tai jopa rakentama rassi. Jos siinä oma kädenjälki jollain tavoin edes näkyy, niin silloin itseään voi tituleerata minun mielestäni virittäjäksi. Ja jos tämä keskustelu nyt Oksaan henkilöidään, niin onhan herralla meriittiä jo aiemmista projekteista, eikä tuo supersaloon-ääskaks nykymuodossaan nyt aivan muiden tekele sekään ole, vaikka alunperin Lindströmin rakentama onkin.

                  Comment


                  • olipas aika rassi tän illan jaksossa. Tuollasen haluais itekki:D vaik ei se kiihtyny siin suoral mihkää mut parisataa metriä mustaa viivaa.

                    Comment


                      Tupin bemarissa on kyllä hauskuuskerroin kohdillaan. Saa loirotella mustaa viivaa niin paljon kuin sielu sietää ja uskaltaa, voimasta ei jää kiinni :D

                      Comment


                        Olipa kivan näköinen ttrs koeajettavana tän päivän jaksossa! Kelpais tollasella kruisailla.

                        Comment


                        • Clubin kilventaustahan tuossa näkyi olevan.

                          Comment


                          • 11.3 se taas alkaa! http://www.mtv.fi/virittajat/

                            Comment


                              Onkos tuota uusinta jaksoa jostain saatavilla?

                              Comment


                              • Tuon kautta niitä tuli katsottua edelliskaudella, mutta eipä vielä näy uusinta jaksoa.

                                Kilpailijoista sen verran että odotan Grönthal vs Salo kohtaamista BMW Xtreme Race Cup autolla. Onhan Kari koko idean "isä" ja ajanut monta vuotta Suomessa rata-autoja, viime vuosina nimenomaan tuota Xtreme BMW:ä...

                                Ai niin... MTV:n sivuilta et näe osallistujia, sinun täytyy turvautua naamakirjaan...

                                Comment


                                  Kyllä mä tänään katselin kilpailijat läpi. Hävinneet jonnekin?

                                  Comment


                                  • No nyt näkyvät taas.

                                    Tais olla se i"njet"rnetin musta reikä mihin kaikki tärkeet sähköpostit katoavat :)

                                    Comment


                                    • http://elisa.fi/virittajat/ palavia audeja luvassa

                                      Comment


                                      • Jokohan tuossa olisi vihdoinkin panostettu vähän enemmän tuohon esiintymiseen. Eikö nuo ole tavattu ottaa ekalla otolla suunnilleen purkkiin? Enempi ottoja ja jonkunnäköistä kässäriä, niin vois tulla vähän vähemmän kankeata olemista. Ja enemmän sitä auton kulkua siellä radalla, kunnon ääniraidan kanssa. Se diipadaapa ajon aikana on ihan turhaa. Salo voisi myös enemmän kertoilla miten se auto siellä radalla menee.

                                        Juutuubi on pullollaan erilaisia autopätkiä, mistä sais hienosti poimittua vinkkejä jotta ohjelmasta tulisi vielä viihdyttävämpi. Vai onko tän konsepti just tämmönen vähän "juostekustu"?

                                        E: tulipa pieni avautuminen... :/

                                        Comment


                                          On näköjään loppunut virittäjät Suomesta kesken kun on tuo sama muija eri auton kanssa esillä.

                                          Comment


                                          • Tuotantoryhmäähän kiinnostaa vain se, mikä myy parhaiten katsojille. Moni ei varmasti ole konseptiin aikaisemmin törmännyt ja katsoo tämän kauden, jos ensimmäinen jakso jaksaa kiinnostaa.

                                            Comment


                                              Eikös toi "muija" ollu ohjelman tuotantopäällikkö..? :D

                                              Comment


                                              • Kyllä vain ja nimenomaan tämän ohjelman.
                                                Viimeksi muokannut okkim; 13.12.2014, 09:12. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

                                                Comment


                                                • -03 tq: Onko sitä sun virittäjä jaksoa youtubessa missään? Jos ei niin lataa se sinne! :-)

                                                  Onko tämä Aki Mannoja audifinss foorumi miähiä?

                                                  Comment


                                                    Ei taida mannoja olla voorumilaisia. Olen tiennyt tuon auton olemassaolon ja numeroita mutta en ikinä tavannut tai nähnyt.

                                                    Comment


                                                    • Tanehau. Yritän unohtaa sen olemassaolon :)

                                                      Comment


                                                      • -03 tq; Älä yritä, siinä ei oo mitää hävettävää. Iha oikeesti paras jakso, paras auto :-) No mitä, meinaaksä ottaa joskus uudestaa sinne? Astut sisää slowgunilla, ku viimeeks ei oikee homma pelittäny niin nyt salo homma on niin, että diudis o se verra potkua ja ajettavaa, että susta ei oo siihe ;-) ja sitte ajat sitä vastaa ja voitat kierroksella 5 sekkaa. Näinkö se menee unis? :D

                                                        Comment


                                                        • Onko näitä 5. kauden jaksoja missään muualla kuin elisan videovuokraamossa? Linkkiä, jos joku löytänyt jaksot muualta ;)

                                                          Comment


                                                            Subilta alkaa sunnuntaina tulemaan noita 5.kauden jaksoja :).

                                                            Comment


                                                              Katsomosta näkee. Mustanki jakso täyttä huumori viihdettä. Ei kukaan voi oikeasti laittaa trikkeripyörää dampperin ulkokehälle kiinni, näköjään voi :D Huohotus valuttaa suoraan pakosarjan päälle jne. Palavaa b5 ei vielä nää.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X