Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lohkolämmitin B8

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lohkolämmitin B8

    Millaisia lohkolämppäreitä olette asennelleet A4 B8? Lämpeääkö esim. säteilylämmittimellä hyvin?
    Kokemuksia?

  • #2
    Calixin letkulämppäriä olen laitellut omiin b8 koppaisiin. Edelliseen dieseliin ja nykyseen bensakoneeseen. Lämpeää hyvin, säteilylämmittimellä lämpiää ainoastaan parkkipaikka :)

    Comment


    • #3
      Itse laittasin TT-thermon/ vastaavan pumpulla toimivan hökötyksen.

      Comment


        #4
        Saattasin mieluummin laittaa Calixin tai Defan letkulämppärin kiertovesipumpulla. TT-thermoki varmaan ois soiva peli, jos tykkkää niitä vuosittain vaihdella.

        Comment


          #5
          Mitä olen lukenut niin pumpulla on varmasti paras vaihtoehto.
          Onko jollain kokemuksia, onko ollut ongelmia auton tietokoneen tai muun kanssa?

          Comment


            #6
            Ainoa ongelma on ollut erittäin lyhyellä lämmitysajalla, jolloin anturi kertoo varmaan koneen olevan lämpimämpi kuin todellisuudessa onkaan. Tällöin on kone sammunut heti käynnistyksen jälkeen, tai käynyt vähän epätasaisesti hetken aikaa. Ei kuitenkaan ole siis estänyt lähtöä.

            Comment


              #7
              Asennutin loppuvuodesta ässään Defan säteilylämppärin, kun muuta ei kuulemma siihen saanut. En havainnut mitään poikkeavaa pakkasella lämppärin käytön jälkeen. Kone pyörähti hyvin käyntiin ja lämmöt kipusi normeihin kohtuu ajassa.

              Comment

              Working...
              X