Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Suosittelut ajantappamiseen Heathrowlla.
    http://www.no1traveller.com/heathrow...terminal-3.htm

    Comment


      Jos OW status riittää niin mieluummin tuonne:
      http://www.britishairways.com/en-gb/.../first-lounges

      Comment


        Onneksi on sen verran huonot nastarenkaat että saa surutta ajella niillä niin kauan että ei ole pelkoa enää jäästä. Ensi talveksi sitten uudet.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
          Miksi suosin suoraa lentoa?:D
          Ei vaan aina ole sitä mahdollisuutta, kuten nyt. Kukaan ei lennä väliä Toronto - Helsinki.

          Comment


            Viime yönä kahdestaan vaimon kanssa taksilla Messukeskuksesta kotiin. Vaimo huomasi vasta Ison Omenan kohdalla, että kuskilla oli T2-taksa päällä. Minä tajusin sen vasta äsken.

            Comment


              Laittasitko kuitin sähköpostiin niin selvitellään hieman?

              Comment


                Aavistuksen ärsyttää. Jokunen viikko sitten lakkasi subi toimimasta ja viaksi epäilin vahvistinta, mutta eilen illalla vaihdoin uuden vahvarin ja hiljaisuus jatkui. Hieman tutkittuani juttuja, selvisi että elementista toinen kela hajonnut. Kyseessä Rainbow Amboss 10", jonka tasoista elementtia ei taida kaupasta juuri löytyä. Ajan nyt signaalia sisään toisen kelan kautta, eli 2ohmiin. Melkoista rasitetta sillatulle vahvarille. :D

                Comment


                • 7 vuoden tauon jälkee kävin 5 tuntia pilkillä. No sama juttu kun silloin viimmeksi ei kalan kalaa. Kavereilla oli vielä 9 täkyä pyynnissä lisäksi 5 normi pilkkiä. Vajaa 40 reikää tuli jäähän akkukoneella suurin osa. Ainut kala minkä kaveri sai oli kiiski.

                  Comment


                    Mikä on T2 taksa? En paljon cäbillä suhaile, joten täysin tuntematon tuo asia.

                    Comment


                      Kyydin hinta riippuu kyyditettävien henkilöiden lukumäärästä:
                      T1 = 1-2 henkilöä
                      T2 = 3-4 henkilöä
                      Hintaero luokkien välillä on 0,32 euroa/km: http://www.taksiliitto.fi/taksiliikenne/hinta/

                      Comment


                        http://www.taksiliitto.fi/taksiliikenne/hinta/

                        Edit. Olin hitaampi

                        Comment


                          Empäs tosiaan tämmöstä tiennyt. Kiitos selvennyksestä :) Oisihan tuon kookkelikin kertonut, mutta ajattelin taksarin kertoa niin tulee täysin oikea tieto ;)

                          Comment


                          • Varainsiirtovero

                            Comment


                              Ohjaustehostimen pumppu tihkuu öljyä. Pitää varmaan laittaa uudet tiivisteet banjoihin jos se siitä tokenis.

                              Comment


                                Viikko sitten sain tabletin huollosta näytön vaihdosta. Tänään laitoin tabletin ehjänä reppuun ja kun otin sen pois sieltä huomasin että näyttö on jälleen sökö, tällä kertaa ulkonäytössä halkeama. Hienointa asiasta tekee se, että ei ole osunut mihinkään ja käytössä on suojakuoret. Eikä reppuakaan tule heiteltyä joten ei ole sielläkään päässyt kolisemaan. Omiin silmiin näyttäisi jonkinlaiselta jännitys halkeamalta, ihan siististi toisesta toisesta kulmasta lähtenyt. Otin yhteyttä huoltoon ja kyselin että menisikö jonkinlaiseen takuuseen.

                                Comment


                                  Joku ruutanan sankari päivittänyt lomalla ollessani minun työläppäärini kympin. Niinkuin minä olen tätä varjellut että on edes yksi kone vielä seiskalla kun kuitenkin on edelleen käytössä tiettyjä ohjelmia jotka eivät toimineet edes kasissa, saati kympissä. No minäpä käsken tulla itse tekemään sitten siinä vaiheessa kun joku softa ei seuraavan kerran käynnisty.

                                  Ihme vitun kiima säätää kaikkea. Kai siihen olisi voinut miettiä olevan jokin syy miksi tässä koneessa edelleen oli vanhempi käyttis ja jos olisin tähän kympin halunnut niin olisin kai minä sen tähän itse jo päivittänyt. Kymppikoneita olisi kyllä entuudestaan ollut joka puolella ympärillä ettei oli siitä kiinni.

                                  Jos nyt lähden palauttamaan tätä seiskaksi niin siinä menee kaksi työpäivää aikaa ja lopputulos ei kuitenkaan ole sama kuin lähtökohta.

                                  Edit: Juuri näin. 2 tuntia siinä meni.
                                  Attached Files
                                  Viimeksi muokannut hopsis; 21.3.2016, 10:10.

                                  Comment


                                  • Spämmiä pukkaa tännekin:

                                    Yritysilmoituksessa, Aprillipäivän SUURI ARVONTA!!! :-)

                                    Comment


                                      Kympistä seiskaan palautus kävi mulla kotikoneella vallan kivuttomasti, eikä siinä tunteja mennyt - tarkkaan en muista, mielikuva alle tunnin keikasta. Ja lopputulos oli kyllä melko tarkkaan sama kuin ennen päivitystä. Siinähän on kuukauden ajan se paluutoiminto. - Mutta varmaan eri/helpompi juttu tällaisella kotiminiläppärillä.

                                      Comment


                                        Joo tuo tavaran ja asennettujen softien määrä on tässä koneessa melkoinen. Kaikkiin ei ole asennuspaketteja enää tallessa ja jos sattuu että jotain menee siinä palautuksessa vikaan niin oikeastaan ainut järkevä vaihtoehto on koko käyttiksen uudelleenasennus tai tehdaspalautus jota riskiä en lähe ottamaan.

                                        Tää on vaan taas yksi niitä hommia jossa voi onneksi todeta olevansa tuntipalkalla töissä eikä ole ns penniäkään kiinni. Työnantaja ihan itse oli tämän päätöksen tehnyt vaikkei tällä koneella juuri koskaan edes itse mitään tee. Olisin itse jättänyt tekemättä mutta mitäpä näitä minulta turhaan konsultoimaan, minähän olen vain töissä täällä.

                                        Comment


                                          Oot selvästi kussut jonkun aamu muroihin kun kerran sulle on tuollainen källi tehty :D

                                          Comment


                                            Meillä töissä on joku 30kpl lenovon aika präniköitä läppäreitä asiakas käyttöön. Lähinnä powerpoint ja videoiden toistoon telkkareista ja tykeillä. Kaikkissa on onneksi seiska, mutta kerran varastomies teki sen virheen, että päivitti kaikki koneet kerralla. Joku wintoosan päivityksessä veti USB portit juntturaan. Pieni tilanne päälle, kun asia selvisi vasta siinä vaiheessa kun yli puolet oli menossa käyttöön. Firmassa 95% kaikki käyttää tietokoneena omppu vehkeitä. Vähän tulee puskista tollaset ongelmat. Ja sitten se uusin office... joka kerta, kun siitä tulee uusi versio siitä saadaan hankalampi ja huonommin toimiva, taito sekin tietysti. Itse en näihin vehkeisiin yleensä joudu koskemaan, mutta viimeviikolla alkoi taas verisuoni pullistua otsassa, kun asiakkaat ei osaa laittaa powerpointteihinsa dianvaihtoja jo silloin kun tekeevät slideshown. Siinä sitten etsimään Suomenkielisestä!?! powerpointista mistähän sen saa päälle oletukseksi kaikkiin dioihin nyt tässä kyseisessä versiossa.
                                            Niin ja päähän ottaa myös se, että vilkkuviiksi resonoi todella ärsyttäväsi tyhjäkäynnillä. Ongelma sekin

                                            Comment


                                            • Pakkaset ja autot jotka eivät kestä pakkasta. Tyttöystävän seat ibiza takkuaa. Ovet ovat auki lukosta, silti kun kahvasta nykäsee on ikään kuin lukossa. Oudointa tässä on se että ne meni "lukkoon" kun itse olin autossa.

                                              ...olisi edes farmari niin se peräkontista kulku ois edes vähän mukavampaa...

                                              Comment


                                              • Tuttu juttu 5v takaa cordoba variosta, takaluukku oli viides ovi. Jousen lisäämällä lukko mekanismiin niin saa toimimaan pakkaasella. -19 mittarissa...
                                                Viimeksi muokannut To87; 22.3.2016, 14:46.

                                                Comment


                                                  Huolellinen lukkojen putsaus ja öljyäminen auttaa myös paljon ko. mallin kanssa. Nimimerkillä Cordoban omistaneena.

                                                  Comment


                                                    Tuohonhan on oikein ohjekin kirjotettu: http://www.seatclubfinland.com/filet...orjausopas.pdf

                                                    Comment


                                                      Tuo pätee varmasti aika tarkasti myös Polo 6N:ään eikö? Sellainen potilas samoilla oireilla seisoo pihassa.

                                                      Comment


                                                        Aika moneen saman aikakauden vaggilaiseen. Ite hyödyntäny tota ohjetta mk3 Golfin kanssa.

                                                        Comment


                                                        • Voisiko joku tekniikkaguru kertoa, että mikä rauta-/ohjelmistotekninen seikka vaatii Wi-Fi -yhteyden puhelimen softan päivitykseen? Alkaa olemaan jotakuinkin puolen vuoden päivitykset jonossa, kun ei nyt tule pahemmin käveltyä ulkona etsimässä avoimia langattomia verkkoja päivittelymielessä. En oikein jaksa uskoa, ettei useimpia kiinteitä yhteyksiä nopeampi 4G riitä pätsien lataamiseen. Ärsyttää kun luuri spämmää jatkuvasti päivitysilmoituksia, joita ei sitten kuitenkaan suostu asentamaan.

                                                          Comment


                                                            Koska joka paikassa ei ole näin kehittyneitä verkkoja. Esmes jossain jenkeissä eletään edelleen aivan kivikautta megatavupohjaisten käyttömaksujen kanssa.

                                                            Toki paremmissa käyttiksissä on annettu käyttäjälle mahdollisuus ladata myös mobiilidatan kautta ne päivityspaketit.

                                                            Comment


                                                              Sailfish antaa ladata päivitykset wifi:n tai mobiilidatan kautta.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X