Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hep, siellä oltiin kans hämmästelemässä juniorille varusteita. Komeen värinen Audi sulla on ja varsin nätti muutenkin =) Kiinnitin kans heti huomion sun autoon, on toi tosiaan sen verran harvinainen väri ettei ihan joka päivä vastaan tuu...
    Kiitokset...komeita Audeja oli muitakin!;) Karmeet kurakelit vaan, ettei auto pysy puhtaana päivää pidempää. Sullakos se oli se saman värinen? Kurkkasin sisään ja samat penkit yms. näytti olevan, mutta profiilin mukaan sulla on nelikko...sitä tuohon kovasti kaipaisin, mutta seuraava auto sitten (toivottavasti).

    Satuittekohan tulemaan ulko-ovella vastaan kun tultiin sisään? Tuli joku pariskunta ja muksu turvaistuimessa...vaimo sanoi heti et noi näytti siltä et se Audi oli varmaan niitten!:D Hauska tietää osuikohan kohilleen.

    Itellä oli harmaa audiclubin pipo, mustasankaset lasit, musta takki, enkä ole mikään hongankolistaja. Vaimo sellanen tummatukkanen, melko lyhyt kans ja tultiin sellasten siniharmaiden, ruutukuvioisten Emmaljunga lastenvaunujen kans ulko-ovella vastaan.

    Onko Anssilla helmat vielä harmaat? Olen nimittäin meinannut Jarille nostaa hanskaa pari kertaa. :)
    Mun mielestä tossa minkä näin oli korinvärissä helmat. Yhden melkein samansävysen bongannut harmailla helmoilla pk-seudulla pariinkin otteeseen.
    Viimeksi muokannut jaarli81; 4.4.2011, 08:41.

    Comment


    • Eilen joskus iltapäivällä (vihreä?) sedan Urssi Jämsän Shellin parkkipaikalla. Tunnustaako kukaan clubi-/forumilainen?

      Comment


        Ennen kahta Raision Centerin parkkiksella tumman violetti/sininen S8 (D2). Tai ainakin maskimerkin perusteella ässä.

        Comment


        • Kiitokset...komeita Audeja oli muitakin!;) Karmeet kurakelit vaan, ettei auto pysy puhtaana päivää pidempää. Sullakos se oli se saman värinen? Kurkkasin sisään ja samat penkit yms. näytti olevan, mutta profiilin mukaan sulla on nelikko...sitä tuohon kovasti kaipaisin, mutta seuraava auto sitten (toivottavasti).

          Satuittekohan tulemaan ulko-ovella vastaan kun tultiin sisään? Tuli joku pariskunta ja muksu turvaistuimessa...vaimo sanoi heti et noi näytti siltä et se Audi oli varmaan niitten!:D Hauska tietää osuikohan kohilleen.
          Jep mun se saman värinen oli ja joo quattro, BEX-koneella. Täytyy kyl sanoa et on se vaimos aika velho... Tultiin sit teitä vastaan siinä ovella =D Näin ainaki väittäsin, meil oli tosiaan muksu turvaistuimessa ja mulla siniharmaa takki.

          Lainaus:
          Onko Anssilla helmat vielä harmaat? Olen nimittäin meinannut Jarille nostaa hanskaa pari kertaa. :)

          Mun mielestä tossa minkä näin oli korinvärissä helmat. Yhden melkein samansävysen bongannut harmailla helmoilla pk-seudulla pariinkin otteeseen.
          Kyl ne helmat korinväriset on, tosin tälläkin hetkellä sellasen p***a kerroksen alla et voi ne jopa harmailta näyttää... V-mäiset kelit on kyl, ei auto pysy puhtaana 10 minuuttia pidempään.

          Mahtokohan se musta b6 avant s-linekin olla jonkun foorumilaisen?
          Viimeksi muokannut -Anzelmi-; 5.4.2011, 11:08.

          Comment


            Tummanvihreä mk1 tt singleframe maskilla tuli melko tarkkaan 10 aikaan Lehmon kohdalla vastaan pohjoisen suuntaan. Haluaisiko joku tunnustaa?

            Comment


            • Olikos foorumilaisia harmaalla A4 B6 Avantilla Orikedon tavernalla seiskan pintaan? Ja sitten ~19:15 sininen B7 Avant Lonttisissa.

              Comment


              • Jep mun se saman värinen oli ja joo quattro, BEX-koneella. Täytyy kyl sanoa et on se vaimos aika velho... Tultiin sit teitä vastaan siinä ovella =D Näin ainaki väittäsin, meil oli tosiaan muksu turvaistuimessa ja mulla siniharmaa takki.
                Kyl se vaimo oli sit aika velho...juurikin te tulitte vastaan ovella. Näkyykö tuo Audi -omistajuus noin kauas, pelottavaa!

                Kattelin kans sitä mustaa S-linea, mutten nähnyt clubitarraa ja muitakin Audeja siellä oli. Syynä varmaan oli nuo isot alennukset. Aaa, niinkuin Audimies tai ALE!;)

                Comment


                  Jyväskylä- Vaajakoski moottoritielle kääntyi komea musta TT. Clubin kilvenalunen ja tarra vasemmassa takalasissa. Olin valoissa vieressä Transiitilla :).

                  Comment


                    Tomikar tais just kurvata keltaisellaan Laanilan Nesteen ovelle? :)

                    Comment


                    • Harmaa RS6 tänään Porin Musan nahkahousu-Siwan kohdilla. Liekkö Hifimies vai joku muu?

                      Comment


                      • Näin klubilaisen, ensimmäisen jolla löytyy rekkarintausta. Olit Torniossa mustalla paskaisella (näillä keleillä väkisinkin) A tai S3:lla ellei ollu golffi :P. Kerkesin perän nähdä tuossa kromitien valoissa, käännyin ite oikealle. Puhuin puhelimessa ja nostin kättä, en kyllä tiä huomasitko.

                        Comment


                          Onko joku clubilainen rykässyt valkoisen bertta kasi avantin konepellin ja katon mustaksi? Sellaisen paketin näin eilen ~15.00 aikaan vihdintiellä.

                          Comment


                          • Mun musta b6 avant ainakin seisoo siellä lastauslaiturin vieressä,kun oon virmassa käymässä,teretulemast keittiökaupoille,kyllä täälläkin audi-miehille ja naisille sorvataan hinnat kohdilleen...;)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viesti
                              Jyväskylä- Vaajakoski moottoritielle kääntyi komea musta TT. Clubin kilvenalunen ja tarra vasemmassa takalasissa. Olin valoissa vieressä Transiitilla :).
                              Taisin olla minä. Ainakin tuntomerkit täsmäävät (tai no, sanotaan että noista tuo komea on vain sinun mielipide, muutenhan tämä kuulostaisi jo liikaa itsekehulta), ja tulee päivittäin liikuttua tuolla alueella.

                              Täytyy tosin myöntää että sattuneesta syystä itselle ei jäänyt tuo kohtaamistilanne mieleen, saattaa johtua käyttämästäsi kulkineesta. Uskoisin että jos olisit ollut liikkeellä rinkelipussillasi olisin varmaan muistanut paremmin :-)

                              Comment


                                S8 V10 rouvan kampaamon edessä parkissa Linnankadulla.

                                Comment


                                  Taisin olla minä. Ainakin tuntomerkit täsmäävät (tai no, sanotaan että noista tuo komea on vain sinun mielipide, muutenhan tämä kuulostaisi jo liikaa itsekehulta), ja tulee päivittäin liikuttua tuolla alueella.

                                  Täytyy tosin myöntää että sattuneesta syystä itselle ei jäänyt tuo kohtaamistilanne mieleen, saattaa johtua käyttämästäsi kulkineesta. Uskoisin että jos olisit ollut liikkeellä rinkelipussillasi olisin varmaan muistanut paremmin :-)
                                  Ja vanteet taisi olla tähän tyyliin: http://lh6.ggpht.com/_ngtm4HSKfQI/Sg...20NUVOLARI.jpg

                                  Tai ei sinne päinkään =)

                                  Comment


                                    Musta B5 farkku ässä tänään noin puol kahen aikoiihn oli parkissa sanomatalon edessä. Klubitunnuksia en huomannut, mutta sattuisko kuitenkin vaikuttamaan täällä?

                                    Comment


                                      Kolmen maissa bongattu taas facepalmin arvoisia ajosuorituksia valkoiselta Q7:lta Keskustasta ahtialan suuntaan ajaessa. :D

                                      Comment


                                        Valkoinen B5 sedan lintulaudalla tuli äsken vastaan turuntiellä. Itse lähdin länteen.

                                        Comment


                                          Tänään tuossa kolmen pintaan Porvoo-Helsinki tiellä keltanen A5 sportback, saattoppi olla myös S:ssä ei tullu niin tarkasti katsottua.

                                          Roccon M3 tais olla yhdellä pikkupajan pihalla Porvoossa.

                                          Comment


                                            " ykskutonen" tänään musatalon työmaalla, oliko RistoEe?

                                            Comment


                                              Riksun rautsikalla oli jättämässä kyytiläistä tumman vihreä avant Urssi, alla orkkis Fuchsit.

                                              Tosi nätissä kunnossa näytti olevan!

                                              Comment


                                              • Joku kisas uuskoppasella valkosella S3:lla Accordin kanssa kätevästi liikenteen seassa Uudenmaankadulla kohti Kärkkäistä.

                                                Comment


                                                • Komian punasen b6sen bongannu sellon vieressä pyöräliikkeen edessä muutamaan otteeseen. Ovissa quattro tekstit.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Wilperi Näytä viesti
                                                    " ykskutonen" tänään musatalon työmaalla, oliko RistoEe?
                                                    "ykskutonen"?

                                                    Tulee melkeen päivittäin nyt oltua täällä, jostain kumman syystä :)

                                                    Comment


                                                      Nogaron sininen C5 sedan kääntyi tänään Hallilan suuntaan Hervannan valtaväylältä, värin lisäksi tunnusmerkkinä erään toisen jäsenen tapaan teipattu singleframe keula. Olikohan klubilaisia?

                                                      Comment


                                                      • Helmut tänään ennen viittä siihtalan abc:n valoissa.

                                                        Comment


                                                        • Harmaa tai hopea B6q farmari Raahesa ruukin parkkipaikalla, klubin kilvenalusilla?

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                                            "ykskutonen"?

                                                            Tulee melkeen päivittäin nyt oltua täällä, jostain kumman syystä :)
                                                            siis yks A6:nen ;)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja antti_aamunen Näytä viesti
                                                              Harmaa tai hopea B6q farmari Raahesa ruukin parkkipaikalla, klubin kilvenalusilla?
                                                              Jos ajankohta oli torstai ja lisätuntomerkkeinä puuttuva etupuskuri ja gekko takapaksissa niin silloin alkaisi passamaan tähän suuntaan. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X