Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Älykkyyskohtauksia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Roskiin menevät turvakengät sai nastat. :-D Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1454837506479.jpg
Views:	1
Size:	99,5 Kt
ID:	1629985

    Comment


    • Mulla oli joskus d4d Toyota Corolla Verso, siinä oli ilmalämpöpumppuperiaatteella toimiva lisälämmitin. Näin Toyotan huollon mukaan. Oli kuulemma huoltovapaa kapine, sittemmin ovat siirtyneet Webasto tyyppisiin laitteisiin. Syynä arvatenkin päästöt.

      Comment


        Ja pitää myös muistaa, että 99,9% maailman autoista myydään alueille, joissa lämpimänä pysyminen ei ole siinä määrin ongelma kuin näillä leveyksillä. Ei siis ole minkään tehtaan prioriteeteissa toteuttaa tätä asiaa mitenkään kovin kalliilla, etenkin jos se vaikuttaa päästöihin millään mittaukseen kuuluvalla tavalla.

        Comment


          Tuli vähän sellainen "mitä minä just sanoin?"-tunne kun tietokoneen työpöydän taustakuvaa olin vähän tuoreemmaksi vaihtamassa ja mietin ääneen: "Pitäisköhän laittaa sellainen Kuppiksen kuva taustakuvaksi."

          Comment


            Ei saatana :D Elä mun kuvaa ainakaan sinne laita :D

            Comment


              Kuppiksen alastonkuva?

              Comment


                Kannattaa pitää lukua tipparin öljypohjan pulteista kun aukaisee että montako on vielä kiinni, tekee melko eetua nenän varrelle kun öljypohja päättääkin pudota hallitsemattomasti suoraan nokanvarteen.
                Attached Files

                Comment


                • Tuossa eilen kattelin nettipankkia. Ihmetykseni löysin viikko sitten maksetun vakuutusmaksun 2 kertaa maksettuna. Laitoin vakuutusyhtiölle viestiä että vahingossa mennyt 2 kertaa maksu. Ensiksi tuli vastaus ei meillä näy kun yksi suoritus. Sitten laitoin copy pastella tiedot nettipankista aspan typylle. No tämä ylimääräinen ei ollu kirjautunut mun vakuutuksille. Löytyi vakuutusyhtiön tililtä. Kyllä pitää tarkkana olla kaikessa. Olisiko tämä ylimääräinen maksu menny yhteiseen hyvään vain...

                  Comment


                    Ei olisi.

                    Comment


                      Juu, henkilökunnan virkistysrahastoon ne menee (ja yleensä vielä rajoitetulle joukolle).

                      Comment


                      • Sopiiko kysyä mikä yhtiö?

                        Comment


                        • "Dont worry bout a thing" yhtiö.

                          Comment


                            Tuli ekat työttymyyskassan ansiosidonnaiset tilille. Ensimmäinen kolmen viikon pätkä jossa oli ensin 5 päivää omavastuuaikaa, sitten viisi päivää töissä ja vielä yhdet viisi päivää lomautettuna. Piti tulla niiltä viimeiseltä viideltä päivältä päivärahat mutta kassa oli maksanut 11 päivältä.

                            Vaikka kuinka pyörittelin niitä lukuja ja tarkistelin laskelomia niin ei vaan täsmännyt. Soitin sitten liiton kassan (maksulliseen) palvelunumeroon, odotin ja kuuntelin vartin jonotusmusiikkia ja lopulta kerroin asiani. Kyllä siellä oli laskija tehnyt virheen, minä olin täyttänyt hakemukset aivan oikein. Näistä tulee sitten joku oikaisu jossain vaiheessa ja liikaa maksetut pitää palauttaa.

                            Mietin jälkeenpäin että noinkohan olisi vaan kannattanut pitää suunsa kiinni ja katsoa huomaako kukaan. Oh, well. Karma +1.

                            Comment


                              http://bit.ly/21kKjjK - onkohan kaikki tämä ihan tarpeellista? Onneksi ei oo mun älykkyyskohtaus!

                              Comment


                              • Saakohan hopsis maksullisen linjan kulut palautuksena kun korjasi virkailijan tekemän virheen ja säästi liitolta rahaa?

                                Comment


                                  No työnantaja minun puhelinlaskuni maksaa ja työnantajan ehdotuksesta olen joka toisen viikon lomautettuna joten en koe henkilökohtaisesti tulleeni kovin paljon ryöstetyksi. Varsinkin kun tuon asian hoidin vielä työaikana.

                                  Comment


                                  • :) tappio voitoksi!

                                    Comment


                                    • Kävin kaupasta ohimennen hakee Valion maitokaakao juoma purkin. Sellanen litran annos. Huitasin sen lenkin jälkeen ykkösellä alas, ihmetellen hieman hassua jälkimakua. Tarkempi katsaus näytti, että purkki onkin kahvilatte tms.. Kofeiinia ei yleensä käytä, niin ei juurikaan kyllä väsytä, vaikka kuinka sängyssä pyörii.. Pakko kaikkien purkkien olla niiin samannäköisiä.

                                      Comment


                                      • No ei onneksi onneksi ollu mitää maitoallergiaa esim. Siihen kohtaa juonut sen 1l maitopohjaista niin olis vessa yö ollut.
                                        Viimeksi muokannut To87; 10.3.2016, 11:22.

                                        Comment


                                          Joko on Razur saanut nukuttua :D:D

                                          Comment


                                          • Eipä k.o yönä tullu juuri uni simmuun, ennenku herätyskello jo kilahti. Nyt ei taas saa enää nukuttua, kun on joku ihmeen köhä, kuiva yskä pitää hereillä terhakkaasti.

                                            Comment


                                              Se lämmin kaakaojuoma vois auttaa köhään... Muistat vaan kaataa ykkösellä sen paremmin katsomatta :D

                                              Comment


                                              • Jaahas se olis 3h ns töitä varkaudessa. Nyt jos joku tarttee kyytiä osille varkaus-eteläpohjanmaa reitille olis mahiksia.

                                                Comment


                                                • Jalkalistaa laittaessa piti tehdä kahdesta pätkästä. Mitta 121cm. Sehän tehdään 61+50. Noot.
                                                  No nyt se on sitten tehty 61+50+10 pätkistä. Onneksi siinä on hylly edessä, niin ei näy.

                                                  Comment


                                                    Ihme homma että henkilö joka on nyt pari vuotta asunut puulämmitteisessä talossa ei meinaa saada kasaa paperia palamaan.

                                                    Comment


                                                    • Säästä pääsiäs valkiaa moiset paperit. ;-D

                                                      Comment


                                                        En tiedä saako näitä uudenmallisia kierrekorkki maitotölkkejä polttaa mutta jos polttaa niin korkki kannattaa aukaista.

                                                        Oli hyvin lähellä ettei PSV raottunut kun hellasta kuului *PAM!*

                                                        Comment


                                                          PSV
                                                          ?

                                                          PeräSuoliV?

                                                          Comment


                                                          • Ite ymmärsin PärSVako :)

                                                            Comment


                                                            • Panic Shit Valve?
                                                              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=5629

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X