Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Drive safely!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Drive safely!

    Tästä vähän ajateltavaa itse kullekkin! Ei heikkohermoisille..

    http://www.youtube.com/watch?v=eC2SBX2nnUw

  • #2
    Tää pitäs näyttää nonstoppina vuorokauden putkeen rangaistuksena hurjastelijoille. Pitää olla melkosen tunnekylmä ihminen jos ei pistä miettimään...

    Comment


    • #3
      Jotain tuollaista pitäisi näyttää autokoulussa (ja säännöllisesti sen jälkeenkin), vaikka tuskin se pahimpia kaahareita hillitsisi... Itseä ainakin laittaa miettimään...

      Ja en nyt väitä ettei itsellä joskus olisi "kiire" liikenteessä... Näin koulujen alussa taas ihmetyttää että onko siinä koulun lähellä pakko ajaa niin kovaa... Ja täytyy myöntää että nyt olen ajellut koulujen kohdalla ihan uhallakin ~10 alle rajoituksen jos joku on yrittänyt työntää ;)

      Comment


        #4
        Ja täytyy myöntää että nyt olen ajellut koulujen kohdalla ihan uhallakin ~10 alle rajoituksen jos joku on yrittänyt työntää ;)
        Sama täällä, ylipäätään paikoissa missä nopeusrajoitus tuntuu mielekkäältä, takanatulijan painostus saa kaasujalan aina kevenemään :) Toki pitää vähän katsoa paikan mukaan, ettei provosoi toista päättömään ohitukseen muiden tielläliikkujien riskillä...

        Comment


        • #5
          Aika raju video. Varsinkin valvontakamerapätkät. Huhhuh

          Comment


            #6
            Pysäyttävä video, ihan hyvä välillä katsella tuollaista.

            Tuohon ylimääräiseen hidasteluun jos joku on perässä suhtaudun samalla tavalla kuin muuhunkin kiusaamiseen liikenteessä. Älkää viitsikö, se on aivan turhaa provosointia, joka johtaa pahimmillaan vaaratilanteisiin.

            Comment


            • #7
              Mutta eikös se perässäroikkuminenkin ole vähän provosointia jos ajat gps:n mukaan jo suurinta sallittua?? Ja useimmiten sen ~5-10km/h yli (lukuunottamatta noita omasta mielestä muille(lue:lapsille) vaarallisia paikkoja)...

              Comment

              Working...
              X