Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lataat Onedrive sovelluksen tuolta. Sillä onnistuu noiden kuvien siirto ipadiin.

    Comment


    • Mulla siis on ipadissa onedrive ja pystyn kyllä sillä katsomaankin kuvia mutta tallentaminen ei onnistu padin omaan muistiin.

      Comment


        Tarkista oletko antanut Onedrivelle luvan käyttää kuviasi. Asetukset -> Tietosuoja -> Kuvat. Sieltä näkyy ohjelmat joille olet antanut luvan kuvien käyttämiseen.

        Comment


        • No sieltähän se vika löytyi, kiitoksia!

          Comment


            Millä saa iPadin mailin (ei siis gmail) synkkaamaan imap-serverin itse tehdyt alihakemistot? Jos siivoan ko. hakemistoa vaikkapa läppärillä, niin poistetut meilit jäävät silti iPadin meiliin ko. hakemistoon eivätkä poistu sieltä. Mailin asetuksissa on "deleted messages" "remove" "after one day/week/month" mutta ei tunnu auttavan asiaa.

            Comment


            • Mulla on ollut jokusen vuoden firman iPad käytössä ja nyt ilmeni seuraavanlainen ongelma. Laitehan oli hetken jollain muulla käytössä ennen minua ja ilmeisesti sitä ei kunnolla ole nollattu kun sen sain ja iCloudissa on entisen käyttäjän Apple ID. Se on aina satunnaisesti pyytänyt sen Apple ID:n varmistusta ja olen vain painanut siihen "Ei nyt"
              Mutta nyt tuo vekotin pillastui ja kyselee 15 sekunnin välein sitä varmistusta. Ongelma vain on se, että laitteen aiempi omistaja ei ole ollut firmassa aikoihin enkä häntä tavoita oikein mitenkään, niin millä pirulla tuon saa lopettamaan tuon kyselyn?
              iCloudista ei pysty kirjautumaan ulos kun "Etsi Ipadini" on päällä ja sen pois kytkeminen vaatii tuon toisen käyttäjän Apple ID:n salasanan.

              Comment


                Sanottaanko, että ei onnistu mitenkään kotikonstein. Ainoa keino on pyytää edelliseltä käyttäjältä, että käy icloudin kautta poistamassa kytkennän ko. laitteeseen.

                Comment


                • No näin mä vähän pelkäsinkin. Täytyypä koitaa saada yhteys tuohon entiseen työkaveriin jotenkin.
                  Lieneekö sitten siinä ongelma, että jos se on tehnyt vaan uuden Apple tilin niin tässä kyseisessä tilissä on sen vanha työsähköpostiosoite joka ei ole enää käytössä ja jos ei muista enää tuota salasanaa niin uuttakaan ei voi tilata sähköpostiin silloin.
                  Viimeksi muokannut Eemeli82; 6.10.2016, 14:55.

                  Comment


                    Pistät teidän it-puolen kaverit luomaan uuden meilin samalla vanhalla nimellä ja teet salasanan palautuksen kyseiseen laatikkoon. Kun ipad on omassa hallinnassa, voidaan se meilitili poistaa...

                    Tai pelkkä forward siitä osoitteesta omaasi.

                    Noin se onnistuu jos on vähän kevyempi organisaatio :)

                    Comment


                    • Joo, vois onnistua noin, mutta kyseessä on kyllä suhteellisen iso organisaatio joten tiedä sitten miten käytännössä onnistuisi. Toki voihan sitä kysäistä service deskistä voisko ne koittaa tehdä asialle jotain.

                      Comment


                        Jos on niin iso talo niin eikö sen muutenkin pitäisi olla servicedeskin ongelma eikä sinun. :)
                        Sinne vaan viestiä niin hoitanevat asian kuntoon.

                        Comment

                        Working...
                        X