Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huolto Audilla Tallinnassa - ennakkomaksu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Huolto Audilla Tallinnassa - ennakkomaksu

    Moi,

    DSG mekatroniikka menossa nyt vaihtoon jutellut Tallinnassa sijaitsevan Audin huoltoneuvojan kanssa:

    http://www.audi.ee/ee/brand/et/servi...teenindus.html

    Koska osa maksaa 1200 eur niin haluavat ennakkomaksun josta sain proforma laskun. Onkohan tämä ihan normikäytäntö? Toisaalta ymmärtää jos ulkomailta (minä) joku tilailee huollon joka vaatii heiltä kalliin osan hankkimista.

  • #2
    Ei toi normikäytäntö kotimaassa ainakaan ole, mutta kuten totesit niin ehkä ymmärrettävää kun tulee toisesta maasta korjattavaksi että pyytävät ennakkoa osasta mikä tilataan valmistenumeron mukaan. :)

    Onhan vika varmasti diagnosoitu oikein, ettei käykään niin ettei korjaannu tuolla? :D

    Comment


      #3
      Itse olen saanut parempaa palvelua tuolla ku kotimaassa. Yhden kalliin remontin teetin ja yhden pienemmän. En pelkäis maksaa.

      Comment


      • #4
        Kiitti kommenteista. Juu tuo diagnoosi tehtiin Espoon Audi Centerissä ja lupailivat takuun Tallinnassa työlle. Ei kai siinä, kerrankos sitä koittaa, hyvällä tuurilla joskus toistekin jos hommat sujuu..

        Comment


          #5
          Kyllä ne kotimaassakin ottavat ennakkomaksun mekatroniikasta ainakin ässään. Se pitää koodata tehtaalla autolle ja siten eivät voi sitä noin vaan myydä jos jäisi hyllylle. Tiedä häntä miten on ketjun aloittajan A3:ssa, ehkä sitä ei tarvitse tehdaskoodata.

          Kerran käyttänyt omaa autoa tuolla Tallinnassa Audilla, vaihdettiin kytkinpakat. Sen yksittäisen kokemuksen perusteella uskallan suositella, homma hoitui oikein hyvin.

          Comment


            #6
            Mulla vaihdettiin tuolla (kerran kauan sitten) Urssiin laturin säädin, vaikka huollossa oli kiire, eikä mulla tietenkään ollut huoltoaikaa varattuna (kun tuo säädin hajosi ns. lennosta), niin ottivat väliin ja hoitivat turistin kotimatkalle autolla, jossa taas pystyi pitämään ajovalot päällä, niin että auto pysyi käynnissä (aika hieno feature tammikuun pimeässä illassa). Jäi aika hyvä maku tuosta palveluasenteesta.

            Comment

            Working...
            X