Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viaton Audi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Alkuperäinen kirjoittaja Jari Kanerva Näytä viesti
    Tuota kirjoitusvirhepaholaista, läppäriä itsekseni naureskelin. Sähköllä toimivissa taitaa olla Windowsia ja Linuxia yleisimmin, mutta kuinka lie bensaläppärissä ;)
    Buah. Enpäs hoksannutkaan tuota virhettä. Suhahti kyllä kunnolla ohi ensinnä..

    Comment


    • #62
      Ja turha niitä japskeja kehua
      Niin eikös sinunkin voorti oo saksassa tehty:))

      Mutta asiaan, tai sen viereen.
      Tämmösellä iäkkäämmällä Audilla kun ajelee, niin joskus täytyy jotain korjailla.

      Kaikenlaiset korjaamishommat ja huollot olen yleensä vieny asiantunteville ja osaaville tahoille.
      Jos joku osa pitää uusia, niin yleensä se on niin, uusitaankin pari muuta osaa, jotka ovat kytköksessä tähän uusittavaan osaan.

      No ei ne yleensä "kalliita" ole ja pysyypähän PikkuMyy kunnossa.

      Maksaa se yks ilta ravintolassakin kaikkine hörppeineen tänäpäivänä maltaita ja aika paljon;).

      Comment


      • #63
        Tuolla ylempänä viestiketjussa todettiin noista japskeista ja niiden hajoamisista, niin siihen komppaan, että kaikkien aikojen huonoin härveli minulla on ollut vuoden 2000 Nissan Vanette Gargo 2,3D. Ainut laite joka on jättänyt tielle, kun ajonesto pimahti sankan savun saattelemana. Nissan merkkikorjaamo olisi veloittanut mokoman sähkösammuttimen vaihtamisesta yli 500€ (muka 3h työaikaakin), joten korjasin itse, meni puoli tuntia ja ajonesto ohitettu...siitäkin ajasta meni 20 minuuttia miettimiseen, että mitenkähän tää homma menis. Eipä juuri estä autovarkaita moinen "ajonesto". Se Nissan vuoti öljyä vähän sieltä täältä, ruostui ihan joka paikasta vaikka kuinka sitä ruostesuojasin, iskarit ja alusta eivät oikein kestäneet, vesiletkut poksahtelivat, karmea melu ja tehoton kone. Taisi olla jotain 130tkm ajettu kun ostin ja noin 230tkm mittarissa kun vaihdoin TranShittiin. Hyvät puolet Vanettessa taasen ovat lämpö, lämpö ja lämpö, sekä hyvä talvikäynnistyvyys, ja takavetoiseksi pakettiautoksi hyvä etenemiskyky talviolosuhteissa (melkein keskimoottori, joten hyvä painojakauma). Toyotan kanssa kitumisesta on lähikokemusta veljen kautta, joka yhtä aikoinaan pajotti minun tallissa... sekä vaimon Corollat. Karmeaa katseltavaa ne autot ja huonoja ajaa.

        Kuitenkin kaikkein eniten ole remppapuolella "kärsinyt" VAG-tuotteista, ja samalla myös eniten nauttinut niistä. Passatti vei aina perille ja kyllä ässä rinkula on ajettavuudeltaan ollut omista autoistani ylivoimaisesti paras.

        Comment

        Working...
        X