Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Monta monituista kertaa metallinvihreä TT Turengissa...

    Comment


    • Kukas clubilainen oli tänään ylämyllyn shellin pihassa 18:30 aikoihin hopean värisellä B6 Avantilla, clubi-tarra bongattu takasivulasista? Itse olin tankkaamassa työkalua siinä raskaskalusto mittarilla ;)

      Comment


      • Skae: taidat olla bongannu mun TT:n =)

        Comment


          alpin auto spotattu toririnksalla parkissa ja mies ei vastaa puheluihinkaan ;)

          Comment


            terroristiristo mahdollisesti emäntä ollut käymässä kaupassa. Kukas ajeli tänään tälläpäin punasella typ89:llä missä valkoset quattro teippaukset, olin kuulevinani suhihaa penarin takapenkille ? Joskus aiemminkin nähnyt kyllä..

            Comment


            • Karjalohjan Salen pihalla tänään valkoinen Audi, taisi olla A5. Kunnosta päätellen clubilaisen Audi?

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                alpin auto spotattu toririnksalla parkissa ja mies ei vastaa puheluihinkaan ;)
                No perhana, olin ihailemassa Leonardo Di Capriota valkokankaalta. Ei sillon voi vastailla :D

                Comment


                • Eilen illalla oulussa marketeilla tämmöiset

                  Punainen coupe turbotettu äänestä päätellen, jos oikein kattoin nii valkoiset vanteet tais olla alla.
                  Uudempi A3 semmoinen pikkuisen laiteltu ja nuorempi nainen ratissa.
                  Tumma farkku A4 tai A6 lähti haipakkaa kumit vinkuen keskustaan.

                  Comment


                    Valkoset ne on ku tarpeeksi pessee. Ihan se ässä on :D

                    A3 oli kaverin. Se oli itte vänkärinä.

                    Comment


                      Mahtoiko TSami olla vauhtiajoilla eilen? Ainakin kovin samanmoinen audi ajeli tuossa kylällä.

                      Comment


                      • Joku klubilainen pysähtyi tänään tuomikirkon lieppeillä samoihin valoihin mun kanssa hopeisella b7:lla, clubitarra oli ikkunassa. \o

                        Comment


                        • Kukas oli Itäkeskuksen citymarketin kulmilla punaisella Urssilla tänään siinä 13.30? Itse ajelin Vuosaareen päin ja huomasin hieman isompaa putkea pilkistävän etupuskurin alla / takana.

                          Comment


                          • Taisin Aapo teidän seurueen avobemarin perässä ajaa hetken tuolloin perjantaina. Ei siellä pellin alla ole kuin ylävireinen KV, naapurisopua edistävän pakoputkiston siivittämänä :)

                            Comment


                              Kukas oli Itäkeskuksen citymarketin kulmilla punaisella Urssilla tänään siinä 13.30?
                              Taisin olla minä, onko Pekalla auton persiissä gekko tarra? Ainakin joku tyylikäs valkoinen B7 siitä lipui vuosaareen päin kun valoissa oottelin.

                              Comment


                              • Taisin olla minä, onko Pekalla auton persiissä gekko tarra? Ainakin joku tyylikäs valkoinen B7 siitä lipui vuosaareen päin kun valoissa oottelin.
                                Gekkonen löytyy paksista, moro vaan!

                                Comment


                                • Tais tulla Alpi vastaan lauantaina sinä puol kolmen maissa kärkkäisen mittarikentän kohdalla. Ja hetkeä aikaisemmin tuli vastaan kärkkäisen parkkialueella vastaan musta äs-3.

                                  laatukadun suunnasta tuli musta a6 ja käänty oikealle orimattilantielle, tais olla edessä vielä devil-valot.

                                  Comment


                                    Joo siellä päin tuli asioitua, melkosesti oli väkeä liikenteessä. Audeja tuli bongattua useita, mm. tuo ÄS-3.

                                    Comment


                                      Musta farmari Audi A6 clubin kilventaustalla, rekkari IYU-xxx eilen 15:30 Korkeasaaressa. Oli juuri etsimässä parkkipaikkaa, kun ajoin ohi. Kukas oli tulossa katsomaan nääntyneitä eläimiä?

                                      Comment


                                      • Käytiin juu eilen siellä pyörähtämässä.
                                        Kerrankin nähtiin kaikki kissaeläimet liikenteessä.
                                        Oli parkkipaikat vähän hakusessa.

                                        Comment


                                          Minä ja naapuri:





                                          Arvatkaa kumpi on mun.... :)

                                          Comment


                                          • Helsinki-Turku motarilla vähän ennen VT 2:n liittymää vaaleansininen A4 B6 Avant (1.8tq?), member-tarra takasivulasissa.
                                            edit. Niin joo, kello oli joku 15.15
                                            Viimeksi muokannut niksu; 26.7.2010, 17:53.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja TeMMi Näytä viesti
                                              Skae: taidat olla bongannu mun TT:n =)
                                              Sepä saattaapi olla hyvinkin mahdollista...täytyy nostaa lapasta seuraavan kerran:o)

                                              Comment


                                                Ei siitä TeMMin TT:stä voi kyllä erehtyä.

                                                Comment


                                                  Jonkus clubilaisen s2coupe päätynyt avk:lle..(?)

                                                  Comment


                                                    Tänään iltasella oulun sankivaaran golf-kentältä poislähtiessä tuli vastaan hopeinen sinkkumaski ykköskoppa TT, olisko foorumilaisia?

                                                    Comment


                                                    • Skae: juu lapaa pystyyn vaan niin huomaa... minkäs värinen sun kolmoses on kun niitä muutamat on tässä näkyny... =)

                                                      Comment


                                                      • TeMMi: valkoinenhan tuo on ATS:n 18" rosterikehillä.

                                                        Comment


                                                        • Eilen Järvenpäähän ajaessa harmaa uuskoppanen TT siirtokilvillä ohitti melko railakkaasti hieman ennen Järvenpäätä tuossa neljän jälkeen.

                                                          Takaisin tullessa punainen vähän laiteltu A3/S3 ajeli Järvenpäästä Tuusulaanpäin hieman ennen kymmentä iltasella ja ajelin siinä perässä.

                                                          Oliko klubilaisia kumpikaan...

                                                          Comment


                                                          • Pelkosen Jaanan eilen iltapäivällä Audi TT:stä nousemassa Kasarmitorin laidalla ja hakemassa ilmeisesti uutta asukaspysäköintitunnusta. Huikkasin ohi mennessäni, että bensatankin luukku oli unohtunut auki.

                                                            Comment


                                                              samiehen b6 bongatti "umahallin suoralta".

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X