Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen puol kasin aikoihin illalla itäkeskuksen kohdilla tulossa kehältä päin, näkyi 2.7 btq sedani (C5), hopea ja mtm:n logo takaboksissa. Ja jos en ihan väärin nähnyt, niin oli myös klubin tarra pikkusivu ikkunassa.

    Comment


    • Olikos täällä jollakulla kilpi alfatyyliin puskurin reunassa? Tuli Pirkkalassa vastaan (b5?), ja muistaakseni olen kuvan moisesta nähnyt aiemmin.

      Comment


        Ei nyt liikenteessä, mutta liikkeessä bongattu uusi, sininen RS6 avant sekä valkoinen SLS lokinsiipimersu. Molemmat härskejä kikottumia, mutta kyllä risan soundit oli ihan jäätävät. Todella kovat ja matala murina. Liekö jollain gmbh:n putkistolla ryyditetty.

        Comment


          Paikallisen varaosapuljun pihassa oli vanhoja sportti autoja, joku morgan, renaultti ja joku tuntematon merkki. Lisäks sisätiloissa oli vanha aston martin. Ja mäkkärin parkissa oli D3 (?) koppanen valkonen A8L TDI. Melko näyttävän näköinen ilmestys.. =)

          Comment


          • Lienee Jondetski nähnyt joko vvuoren tai TSamin B5:n. Molemmissa on etukilpi ihan missä sattuu... :D

            Comment


              Oriveden R-kioskin edessä valkoinen R8, rekkari alkoi muistaakseni FIG tai FIQ tms.

              Comment


                Arttumutanen tuli pariin otteeseen eilen illalla vastaan uusien kesävanteiden kanssa, kun Matti83:n kanssa pyörittiin hetki kylällä. Näyttää härskiltä. Kuvia kansalle!

                Comment


                • OT: Niin Arttu, missä kuvat uusista rullatuista kaarista ja kesäillan valsseista?!:)

                  Comment


                    Olikohan joku foorumilainen, joka tuli perjantaina iltapäivällä Ylämyllyllä vastaan hopeisella A8:lla, vilkutteli valoja ja kättä? Olin itse siirtämässä projektia kaupunkiinpäin.

                    Comment


                    • Musta rs4 sedani tornion liikenneympyrässä, itse käännyin abc:n pihalta perään, tulit jostain kivirannalta/torpista päin. Komia peli, kelpais mullekkin.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viesti
                        Mattilanniemessä Agoran edestä bongattu sininen A4 (B7). Clubitarrojakin näkyi olevan molemmin puolin.

                        Itse parkkeerasin ässällä siihen taakse.
                        Jepa, B7 seisoo siinä agoran edessä melkeimpä päivittäin =) Minkä värinen ässä?

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Joonas Näytä viesti
                          Itse pöristelen tummansinisellä näillä nurkilla, liekkö samaa tarkoitat?
                          Voi se olla tummansininenki juu. Eikai sitä aamutokkurassa ja hämärässä niin tarkasti erottanu. :P

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Skor
                            Jepa, B7 seisoo siinä agoran edessä melkeimpä päivittäin =) Minkä värinen ässä?
                            Tuo mun B5 on musta (tai likaisuuden asteesta riippuen tummanharmaa). :)

                            Comment


                            • Äsken bongattu viininpunanen 4.2 A8. Näytti klubitarrakin olevan pikkusivuikkunassa.
                              Ajeltiin vierekkäin mäkkärinvaloista kaupunkiinpäin..
                              Kukas tunnustaa?

                              Comment


                              • Bongattu punainen mk1 TT Pasilassa noin klo.17 suuntana itäväylä kuskin etuikkunassa clubi tarra, rouva auton ratissa

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja MayDay Näytä viesti
                                  tampesteris pirkkalan/peren valoissa olin käpälä pystys siniselle avolle? korimalli jäi siinä tuoksinnas huomaamatta(a3?) mutta maskis oli ässämerkki? B)
                                  täällä bingo ! a4 b6 kyseessä .. olin vähä hidas morjestaa takas :)

                                  Comment


                                    Eilen iltapäiväneljän aikaan bongattu musta TT-RS ajamassa sisään Sörkan tukkutorille, ruorissaan kauniimman sukupuolen edustaja.

                                    Comment


                                      Kukas ajeli erittäin hienolla punaisella A6:lla tänä aamuna n. puoli yhdentoista aikaan Pohjantiellä Kaakkurin kohdalla? Ajoin ohi profiilin kulkineella. Koetin bongailla klubitunnuksia muttei sattunut silmään.

                                      Comment


                                      • Musta uuskoppanen a4 avant gekkologo kontinluukussa. Porvoon keskustassa parkissa. Olikohan foorumilaisia?

                                        Comment


                                          Bongasin eilen 22:30 aikoihin Imatran nesteen pihalta sinisen RS6 avantin, rekkari NHN-xxx.
                                          On kyllä tyylikkään näköinen tuo vanhempikin RonSu livenä, oliko kenties jonkun klubilaisen?

                                          Comment


                                          • Kirkkaan keltanen TT(mk1) bongattu Espoontorin parakkien kulmalla. Musta takaspoikka erottu jo kaukaa mukavasti.

                                            Comment


                                              Mikko tuli tänään Konalantiellä vastaan Valintatalon kohdalla. Oltiin vaimon kanssa kääntymässä Jännetielle A3:lla.

                                              Comment


                                                Harmaa RS4 b7 tuli hetki sitten vastaan, kun olin kääntymässä Tiiriön Abc:lle.

                                                :P

                                                Comment


                                                  Punainen coupe quattro varkauden portin tietämillä. Olisiko ollut nettiautossa myynnissä jossain vaiheessa. Pitkään kuski katto, mutta klubin tunnuksia ei näkyny. Ite ajoin kasikymppisellä kärriperässä.

                                                  Comment


                                                  • Toinen täystallikaveri tuli vastaan Kehä III:n hidastusmutkaviidakossa Ansa- ja Nuoliteiden välimaastossa. Nostettiin lapaa molemmat.

                                                    Comment


                                                      Kukas tänään yritti diudia saada penkittää Seamkin törnävän pisteellä?
                                                      Joku nurmoohin viittaava tarra ainaki löyty takapuskurista... :P
                                                      Totesitta vissiin notta voimaa on liikaaki ku ei sitte penkitys toimenpide alkanu?

                                                      Comment


                                                      • Harmaa RS4 (b7) pöristeli noin klo. 1700 rajakylän maratontietä ja oli kääntymässä länsimäen tielle. Itse tulin risteyksessä mustalla A4:lla vastaan.

                                                        Comment


                                                          Joku tykitti Aamulla Haagassa mun edellä shampanjan värisellä, 4F 3.0TDIq A6 sedanilla melkoista haipakkaa. Krominen geggo-logo oli persiissä...

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Jebbunen Näytä viesti
                                                            täällä bingo ! a4 b6 kyseessä .. olin vähä hidas morjestaa takas :)
                                                            noh, viesti meni ilmeestä päätellen perille ;P

                                                            keskiviikkona n. klo 20 nurkilla zoomailin oranssia vanhempikoppasta TT:tä pirkkalassa.
                                                            vir(k)een värinen! B)

                                                            Comment


                                                              Mikko tuli tänään Konalantiellä vastaan Valintatalon kohdalla. Oltiin vaimon kanssa kääntymässä Jännetielle A3:lla.

                                                              Iltapäivällä 5 jälkeen oot täinut nähdä mut liikenteessä..?
                                                              Taas olen mennyt sokkona eteen päin kun en ole diudias biongannut :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X