Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 korin S6 etu ja takalokasuojien erot vs. C4 A6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C4 korin S6 etu ja takalokasuojien erot vs. C4 A6

    Tuossa oon ihmetellyt ja yrittänyt etkastakin katsella eroavaisuuksia, eli Ässässä on ainakin etuloksut ja puskurit erilaiset verrattuna vakio A6:seen, sen tiedänkin. Mutta sitten olen eräässä versiossa nähnyt muoviset levikkeet myös takakaarissa. Onko ne vain tietyissä vuosimalleissa vai tiettyyn maahan tuoduissa vai mikä juttu. Netistä kun yritin bongailla C4 S6 audeja niin ei ainakaan kuvien perusteella näyttäs olevan muovilevikkeitä takakaarissa, vai olenko vain puusilmä :)

    #2
    Taitaapi olla vain lisävaruste ja niitäkään ei taida enään saada.

    Comment


      #3
      Lisävaruste varmaankin ja mielestäni todella tökerön näköinen, joskus sellasia himoittin mutta sitten kun näin livenä niin halut katos.

      Comment


      • #4
        Ok, selvispä tämäkin asia, kiits.

        Comment


          #5
          S6+ vakiopalaa. Ulkonäkövaikutus ei ole järin häävi, lienee lähinnä leveämpien vakiorenkaiden aiheuttava afterthought.

          Comment


          • #6
            Itse taas pidän noiden muovilipareiden ulkonäöstä, kun niitä vertaa ilman muovilipareen suojaa olevaan lokasuojanreunaan, johon kivet on hakanneet maalipintaan koloja ja ruostuminen on jo alkanut. Ensireaktio omaa muovilipareilla varustettua Urssia ostaessa oli että tuollaiset pitäisi olla joka autossa...

            Comment


              #7
              Nuo muovilipareet on itseasiassa kuulunut myös varustepakettiin, jolla mahdollistettu 15" talvivanteiden käyttö HP jarrujen kera. 15" vanteen kun pitää olla aika ulkosalla, että mahtuu 314mm levy ja möhkö jarrusatula.

              Comment

              Working...
              X