Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko 200 Audissa samat helmat kuin V8:ssa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onko 200 Audissa samat helmat kuin V8:ssa?

    Moro tuli ostettua tommonen v8 audi, helmathan on siinä on aivan puhki joka paikasta koska kurapaskaa ja vettä täynnä olivat, niin tuli mieleen onko 200 audissa samat ulkohelmat ku niitä näyttäs löytyvän netistä ei muutaku heppais kiinni?

    #2
    Ensin ylläpidon nimissä pyyntö, panostatko jooko vähän kirjoitusasuun. On melko raskasta luettavaa.

    Itse asiaan, en lupaa satavarmaksi, mutta väittäisin olevan erilaiset. Itse kynnyskotelo on kasissa selvästi leveämpi, mutta onhan se toki mahdollista, että kotelon ulompi pelti on sama. Spareto taisi myydä korjauspeltejä. Heidän katalogistaan voisi koittaa tarkistaa asiaa.

    Comment


      #3
      Ei ole sama.

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
        Ensin ylläpidon nimissä pyyntö, panostatko jooko vähän kirjoitusasuun. On melko raskasta luettavaa.

        Itse asiaan, en lupaa satavarmaksi, mutta väittäisin olevan erilaiset. Itse kynnyskotelo on kasissa selvästi leveämpi, mutta onhan se toki mahdollista, että kotelon ulompi pelti on sama. Spareto taisi myydä korjauspeltejä. Heidän katalogistaan voisi koittaa tarkistaa asiaa.
        Joo asia selvä.

        Comment


          #5
          Saattaisi löytyä kasin helmoja. Purussa pari kasia, joista mahdollista hieroa osa/kokonaisdiiliä.

          Comment


          • #6
            Joo kiinnostaa ehdottomasti, Muutkin osat kelpaa kuin helmat.
            Viimeksi muokannut Killeri; 25.2.2016, 07:26. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

            Comment


              #7
              Laita osto-osastolle ilmoitus. Saa vähän enemmän näkyvyyttä. Kaikki eivät ehkä ymmärrä katsoa täältä. Mullakin on yksi auto menossa purkuun. Siitäkin joutaa suurin osa myytäväksi.

              Comment

              Working...
              X