Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Seinäteline 40"/26kg tv:lle?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Seinäteline 40"/26kg tv:lle?

    Omassa 32" LCD telkussa on kiinnitys standardi VESA 100 x 200, se tietysti voi olla isompi isomassa televisiossa.

    OT: Itse ostin Vogel's:ilta seinätelineen joka on kyllä laadukas ja täytti vaatimukset, ei tarvitse kääntyä mihinkään. Eli se vain on tuossa. Tämä Series 6000 kestää 25kg ja niitä oli eri mallisia ja erihintaisia tietysti mutta tämä oli paras omaan käyttötarkoitukseen. Muistaakseni ovh. oli 99?, mutta Vaasan hakaradio luopui siitä 60?.

  • #2
    OT: Jos ei tarvi taittuvaa telinettä niin en näe mitään syytä olla ostamatta halvinta seinätelinettä eli Bilteman telinettä. Miksi maksaa Vogel´sin merkistä kun teline jää kerta piiloon ja täysin saman asiaa tämä neljänkympin Bilteman tekele.

    OT2: Vielä jos halvemmalla haluaa päästä, niin tekee itse elfa:n hyllykiskoista.

    Comment


      #3
      Mä olen aikanaan ostanut mielestäni juurikin vogelsin telineen sonyn 40" lcd-tv:lle aivan sopuhintaan (kääntymättömän mallin). Oletko varma ettei löydy sellaista?

      edit: Taitaa olla silmissä vähän haritusta kun en huomannut heti että piti saada kallistettuun asentoon...

      Comment


      • #4
        OT3: Miksi ostaa kalliita elfa:n merkkisiä hyllykiskoja, kun biltemastakin saa hyllynkannattimia ja seinäkiskoja


        Itelläni on käytössä Vogel's EWF 6325
        Hinta saksassa n.150? ja suomessa n.180?
        Kuva tuotteesta: http://www.av4home.co.uk/acatalog/EFW6325.jpg

        Comment


        • #5
          Tuota 6345:sta voin omasta kokemuksesta suositella. Hyvin on 43" pysynyt seinällä jo toista vuotta. Omani ostin sopuhintaan Hifihuoneelta.

          Comment


          • #6
            Laitatin töissä 100 kpl tuollaisia http://www.meliconi.com/prodotto.asp...d=397&copert=1, Meliconi Space System LCD S40 seinäkiinnikkeitä.
            Kääntyy n. 45 astetta (32" TV:llä) vaakatasossa ja pystysuunnassa +-10 astetta. Saa tilattua varmaan ainakin Teknisten tai Markantalon kautta.
            Maahantuoja oli joku firma Hangossa, olisiko ollut Hangon Tuonti tms.
            Hinta varmaan jossain 150 eur paikkeilla.
            Viimeksi muokannut arton; 22.8.2007, 19:50.

            Comment


            • #7
              Tuo EFW 6325 kestää max. 45kg painon ! valmistaja ilmoittaa sille suosituksiksi 15 - 45 kg ! ...hyvin se o ainaki mulla jo vuoden palvellut sonyn 40 lcd töllön kans...

              edit: Ostin Sony KDL-40S2000 töllon ja EFW 6325 Tampereen Sony Centeristä ja siellä ainakin meinattiin et toi EFW 6325 on just passeli tolle töllölle.....

              edit2: http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=16070

              ps. niin ja ei noilla EFW 6325 ja [COLOR=black]EFW 6345[/COLOR] ole keskenään muuta eroa kuin että tuon EFW 6345 saa etäämmälle seinästä. Eli kantavuudessa ja materiaaleissa ei ole mitään eroa ainoastaa toisessa yksi nivel enemmän...
              Viimeksi muokannut Juhi; 22.8.2007, 22:29.

              Comment


              • #8
                Ei tarttenu ostaa mitään extra-hilppeitä se vogelsi ruuvattiin suoraan tohon sonyyn kiinni. (toinen osa ruuvattiin ensin seinään ja toinen telkkariin jonka jälkeen telkkari nostettiin seinässä jo olevaan telineeseen ja lukittiin siihen)

                Comment


                • #9
                  Vogel's:iin saa ostettua myös lisäosia siihen alle. Esimerkiksi telineitä digiboksille, dvd-soittimelle jne.. Siihen saa liitettyä sellaisen kiskon johon sitten ulkonevat "tapit" kiinni.

                  Comment

                  Working...
                  X