Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tom Tom One

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tom Tom One

    Löytyykö neuvoja/apuja ?

    Hankin kyseisen laitteen. Olen tyytyväinen siihen,mutta....
    Haluan siihen mm."peltipoliisien" sijainnin. Olen käsittääkseni saanut ne kortille,koska löytyvät
    tietsikan avulla,mutta,mutta...Ei löydy Tom Tomista? Miksei? En omaa edes minkäänlaisia
    hakkerin avuja,joten hyvät neuvot on tarpeen!
    Mahdollisesti joku Vantalla tai lähistöllä olevan apuja kaipaisin...Vaikka kohtuullista korvausta vastaan.

    Sivuilta olen lukenut että on helppo homma? No,mikä on helppoa kellekkin.
    Ensviikolla olen menossa Turun suuntaan ja siellähän niitä "peltipoliiseja" riittää.Olis kiva
    jos laite kertoisi sijainnit!

  • #2
    Alla olevasta osoitteesta löytyy hyvä kuvallinen ohje TomTom asetteluille, niillä asettelin ja hyvin pelittää



    http://konttinen.1g.fi/tomtompoi/ohje.html

    Comment


      #3
      Joo,noita ohjeita noudatin.Kun katsoo kortinlukijalla,kaikki löytyy. (Myös kameratolpat)
      Kun yritän laittaa ennakkovaroitusta,ei kameratolppia (esim) löydy ollenkaan?
      Siellä on vain laitteen omat kohteet? Eli ei lue kortilta olevia kohteita???
      Mikä on vialla? En ymmärrä.

      Comment


      • #4
        Tarkista vielä kortilta, että olet kopioinut tiedot oikeaan hakemistoon (karttahakemistoon sekä bmp- että ov2-tidostot)

        Comment


          #5
          ja jostain valikosta piti laittaa ne aktiiviseksi, että ne yleensäkään näkyvät kartalla. Sitten vaan hälyt päälle.

          Comment


            #6
            Jep jep!

            Nyt on TomTom One vireessä. Aikamoinen "paini" täys maalikolta.
            Nyt kelpaa ajella :-)

            Comment


            • #7
              Itellekin tuli hommattua tuo TomTom One. ihan ok-peli, näyttää tolpat, ja kartta toimii hyvin. mitä nyt muutama uusi risteysmuutos, mitä on muutettu nyt vuoden sisään, ei ole päivittynyt vielä karttaan.
              kuinkakohan usein uusia versioita kartoista on saatavilla, ja mihin hintaan?

              tuo kohteiden fontti on aika ajoin liian suuri, mikä tuottaa hankaluuksia valitessa suunnistuskohteita, jos kohteen nimi on pitkä -> nimen alkuosa vain näkyy, esim. Hkin kauppakeskuksia selatessa näkyy vain kauppakeskus S, kauppakeskus I... eli arvailujen varassa, mitä kauppakeskus S tarkoittaa.

              Saakohan fonttia mitenkään pienemmäksi?

              Comment

              Working...
              X