![]() |
|
Audiclub.fi etusivulle |
![]() |
Tapahtumat Infoa tulevista ja muisteluja menneistä tapahtumista. |
![]() |
|
Työkalut | Display Modes |
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille
|
Olisiko ketään tulossa lokakuun 1. sunnunlaina jyppiin??? voisin ite tulla vähän katsastaan mikä on meininki audi clubissa.... :D
|
ACF jäsen
|
Aika hiljaista siellä on ollut Audien suhteen, sen sijaan volkkariporukkaa on jonkin verran.
Mutta jos olen Jyväskylässä viikonloppuna niin voisin hyvinkin käväistä paikalla. |
|
no ei muutakuin kaikki ketkä on jyväskylästä niin paikalle vain....
|
|
täällähän on hyvä osanotto tapahtumiin.... :D ei näköjään ketään tunnu kiinnostavan....
|
|
No oliko ketään rinkelinokkia paikalla? Itse olin pojan ristiäisissä, enkä kehdannut karata miitinkiin.
Voisiko ajatella erillistä Audi-merkki miitinkiä JKL:än alueelle, jos ei viitsi/halua/kehtaa/kerkiä ilmaantua VW, Skoda ja SEAt-väen vastaavaan? - Mikä viikonpäivä kävisi väelle parhaiten? - Voitaisko ajatella kokoontumista esim. valoisan aikaan sunnuntaiaamupäivästä päiväkaffen merkeissä, koska paikallisessa miitingissä kaiketi vain lyhytmatkalaisia? - Lisää ideoita, jotta saataisiin keski-Suomen Ingolstadtilaisia näytille. |
|
joo ilman muuta.... päivä ja aika vaan selville niin olen messissä...
|
|
Hello!
Onkos Jyväskylään suunniteltu mitään joulukuulle 19-25 päivien ajaksi...? Silloin on joululoma ja vanhempia ja muuta sukua tultava kotiseudulle morjestamaan. |
|
Vuoden ensimmäinen ja viimeinen Audi middle Finland -meeting pidetään sunnuntaina 19.12.2004.
Paikkana Vaajakoskella sijaitseva Naissaaren kahvihuone (www.naissaarenkahvihuone.fi/). Alkaen kello 13.30 eli direktiivin mukaisen päiväkahvin aikoihin. Ohjelmassa mm. - Audien ihailua - Rentoa jutustelua - Jatkosuunnittelua mahdollisista meetingeistä vuodelle 2005 - Joulukahvittelut (omakustanne) - Hyvän joulun tervehdykset Jos ei muita tule, niin juon sitten torttukahvit itsekseni kynttilänvalossa. |
ACF jäsen
|
Pyrin hoitelemaan itseni paikalle. Luultavasti ilman Audia, mutta kuitenkin!
Kai tänne nyt muitakin tulee? :) |
|
Samoin, yritetään tulla kaffelle.
|
ACF jäsen
|
Taidan minäkin tulla pesueeni kanssa. :)
|
![]() |
![]() |
Jyväskylään Lokakuun 1. sunnuntai??? |
Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta) | |
Työkalut | |
Display Modes | |
|
|