Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4F(2) Allroad ilma-alustan valo välähti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 4F(2) Allroad ilma-alustan valo välähti

    Auto siis -09 A6 Allroad ja ilma-alusta toiminut moitteettomasti sen about 10000 minkä oon tuolla nyt ajanu. Kokonaisuudessaan sillä on nyt ajettu hieman yli 60tkm. Tänään starttasin aamulla, ajoin pari kilometriä ja jäin parkkiin odottamaan kaveria. Auto oli Allroad asennossa, käynnissä tyhjäkäynnillä ehkä minuutin ja sitten se keltainen alustan valo välähti lyhyesti ja hävisi samantien.

    Auto toimi tämän jälkeen 530 km reissun hienosti ja käytin alustan säätöjäkin comfort, dynamic ja sit taas comfort. Jäikö tuosta väläyksestä joku vikakoodi? Mitä kaikkea auto viestii tuon valon kautta? Joko alkaa satalappuset lepattaa lompakosta taivaanrantaan?

    #2
    Vikakoodit lukuun, turha tuota on muuten arpoa.

    Comment


    • #3
      Onkohan tässä autossa jotain semmosta systeemiä, että se mahdollinen vikakoodi häviää itsestään, jos se ei uusiudu esim. seuraavan viiden startin jälkeen? Mulla ei ole mahdollisuutta itse lukea niitä (ajattelin etten ihan näin pian edes tartteis) ja olisi melko turhaa viedä liikkeeseen luettavaksi, jos siellä ei mitään enää olekaan.

      Comment


        #4
        Kyllä yleensä kaikista vikatilanteista jää "sormenjäljet" vikamuisteihin vaikka vika välillä katoaisikin ajossa.

        Comment


          #5
          Eikös joku kerhoveli sielläpäin noi lukaise (ja tarvittaessa nollaa) jollain pullakaffepalkalla? Jos tuo ei koko ajan häiritse, niin en lähtisi heti marmorille viemään...

          Comment


          • #6
            Löytyykö vapaaehtoista jyvässeudulta? Voisin käydä paikalla ja tuoda mukana vaikka kahvipaketteja :).

            Tuo valon välähtely ei ole toistunut ja alusta pelaa ihan normaalisti, mutta kiinnostaa kyllä tietää mikä tuon aiheutti. Autossa on kuitenkin vaihtoautotakuu ja myyjän 6kk virhevastuukin voimassa. Tietää sitten mitä alkaa kytätä :).

            Comment


              #7
              Minä voin vilkaista sitä joku ilta, kunhan vaan löytyy sopiva aika. Laita mailia, osoite on profiilissa.

              Comment


              • #8
                Mikon kanssa selattiin auton tietoja, mutta ei löydetty mitään vikakoodia. Joku outo härö tämä siis. Alusta toimii täysin normaalisti. Kiitos, Mikko!

                Comment


                  #9
                  Kannattaa ilmoittaa viasta myyjälle kirjallisesti. Ja jos mahdollista niin käyttää seuraavan vilauksen jälkeen korjaamolla, jotta jää näyttöä, että vika on käynyt takuuaikana, jos vaikka jotain hajoaa takuun umpeuduttua.

                  Comment


                  • #10
                    Hyvä pointti! Näin teen.

                    Comment

                    Working...
                    X