Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kapina liian kallista katsastusta vastaan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Minulta katsastaja kysyi heti alkuun, että "eikö tässä ole moottori pitkittäin". Pakkohan tuota oli korjata, kun meni moista kysymään. Vaikka olisihan se sen nähnyt sitten halllissa, kun konetila avattiin.

    Comment


    • Kesälomilla ajellessa katsastin auton Joensuussa Q-asemalla. 19e katsastus + 10e päästötesti.

      Comment


      • Pk-seudulla Kehän autokatsastus on asiallinen paikka, päästöineen leiman hinta 60€. Ja tähän mennessä siellä ei ole valitettu turhista asioista, vaan juuri niistä mistä kuuluisikin valittaa.
        Mikko puhuu asiaa ja itse kävin tuola katsastaa audin, eipä niuhottanu tummennuksista ja hintakin oli 55e vikakoodi luku keran. Voin suositella tuota paikkaa ja katsurikin oli auto harrastaja niin jauhettii paskaa siinä samalla.

        Comment


          Onko Sun-katsastuksesta kuulut mitään?

          Miten lakimuutos tuohon kilpauilun helpottamiseen on tuonut mukanaan, onko hinnat laskeneet kun asemia on tullut lisää?

          Mitähän uusille yrittäjille käy jos lypsylehmistä puolet pois?

          http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/1055...uutos-suomessa

          Comment


            Pätevä kommentoija ainakin asioita miettimässä, kuka ne siellä korjaamolla korjaa jos ei "joku itse"? Ne korjaamon henkilöt on jumalasta seuraavia ja käytetyt työkalut valtiosalaisuuksia?

            ---
            – Kehitys vie koko ajan siihen suuntaan, että autojen elektroniset järjestelmät ilmoittavat vioista suoraan kuljettajalle. Viat ovat entistä monimutkaisempia ja ne huolletaan korjaamoilla, eikä autoja enää itse niin korjata, sanoo ministeriön johtava asiantuntija, liikenneneuvos Kari Saari.

            Comment


            • Lahdessa Renkomäen K1 mulla suosikki. Hyvä ja asiallinen palvelu, lisäks nelivedoista ei tarkasteta rullilla jarruja..

              Comment

              Working...
              X