Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

HelppoKatsastus-halvempi vaihtoehto?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Lotilan K1:llä pari viimeistä vuotta perheen kummatkin kotterot. Asiallinen palvelu ja nettivaraushinta 34€. Dieselin päästöt otettu siellä, muistaakseni 32€, passatille JarruPartasella 12€ (ennen 8€). Passattin jarrut testattu takapihalla. Xenonien polttimot kärähtivät edellisenä iltana ja katsastukseen menin ilman toimivia lyhkäisiä (nettivarausta ei voi perua maksutta). Selvisin maksuttomalla uudelleen näytöllä. Aiemmat 2 kertaa ovat menneet laakilla läpi. Jaappanin diesel on mennyt kaikki 7 kertaa laakilla läpi. Itse olen saanut käsityksen, että Helppokatsastus on Helpporahastus. Jos niitä vikoja hakemalla haetaan ja saadaan uusinta, niin ei ole hinta enää edullinen, tosin eihän se ole muutenkaan. Muutamia tarinoita käyttäjiltä olen kuullut ja en aio ainakaan itse mennä. Toki jos auto ei uutta häpeä, niin miksipä ei.
    Viimeksi muokannut Kilu7; 25.8.2012, 16:45.

    Comment


      #62
      Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
      Itse olen saanut käsityksen, että Helppokatsastus on Helpporahastus. Jos niitä vikoja hakemalla haetaan ja saadaan uusinta, niin ei ole hinta enää edullinen, tosin eihän se ole muutenkaan. Muutamia tarinoita käyttäjiltä olen kuullut ja en aio ainakaan itse mennä.
      Tuollahan ne kuulemma antaa katsastuksessa jotain lappua/kortti delta-auton huoltoon mikä sijaitsee samassa kiinteistössä. :D Vähintäänkin sen kuuloinen yhtälö että jätin omalta kohdalta väliin.

      Comment


      • #63
        Suositus HelppoKatsastukselle täältä.
        Firman omistaa entinen katsastusinssi jolla on moraali kohdallaan ja on ohjeistanut mitä ilmeisimmin henkilökuntansakin käyttäytymään hyvin.

        Kokeillut Niittykumpua ja Heikinlaaksoa - molemmat toimineet tosi hyvin, asiallista palautetta. Wanhasta A4:sta sanoi kiltisti että "vähän on hapertunut vetarin kumi" mutta ei alkanut sörkkimään sitä rikki niinkuin kuten eräässä *köh*HAKUS*köh* toimistossa yritettiin.
        Edellinen katsastus keväältä, jatkossakin vien Helppokatsastukseen.

        Iskarimittauksesta - Compeen vaihdettiin tukivarret, puslat, raidetangonpäät ja iskarit eteen - rengaspaineissa oli 0,4 eroa -> testerin mukaan olisi tullut hylsy liian ison eron takia. Onneksi tuli tuo mieleen konttorilla niin laskettiin toisesta renkaasta ylimääräiset pois ja meni molemmat puolet tasan. Se iskaritesti on worst case aikamoista arpapeliä.

        Comment


          #64
          Entisenä HelppoKatsastuksen asiakkaana löysin paremman katsastuspaikan. Tuttava vinkkasi tästä:

          Kelatien Autokatsastus, hinta on edullinen (dieselille 50€ mittauksineen netistä saatavalla alekupongilla) eikä valiteta turhista. Puitteet ei ole komeat ja tiskin takana ei ole näpsäkkää tyttöä laskuttamassa ja varailemassa aikoja. Homma kuitenkin toimii. Suosittelen tätä muillekin.

          http://www.katsastushinnat.fi/vantaa...ien-katsastus/

          Comment


          • #65
            Joo asia paikka.Vaikka ei koneelta löytänytkään A6:sen takalevyjen minimi paksuutta.
            2 autoa siellä käyttänyt eikä turhia oo valittanut.
            Viimeksi muokannut okkim; 28.5.2015, 19:50. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

            Comment


              #66
              Matalaprofiilirenkaat ja jäykkä alusta voi tehä sen et noi iskaritestit näyttää huonoja lukemia. Itellä sama juttu joskus uudella Bilstein/H&R yhdistelmällä.

              Comment

              Working...
              X