Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 -02 farkku (Saksasta)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 -02 farkku (Saksasta)

    Koko hommahan oli tarkoitus tehdä myyntimielessä ja kokeilla saisiko nopeahkosti pikkaisen hilloa tilille. Nyt kun katsoo pihalle, niin sama auto siellä vieläkin seisoo, mutta ei meinaa vaan tunnistaa enää samaksi! Elikkä ihastuin loppujenlopuksi autoon ja viimeaikoina oon alkanut vähän tuunaamaankin jo sitä. Tosin voi olla vieläkin mahdollista, että tulee jossain välissä laitettua myyntilappu ikkunaan, mutta mieli vaihtelee päivän mukaan :( Oon kyl kerennyt itse veivata jo 15tkm Audilla!

    Otsikon kaltainen ajopeli tuli uitettua kesällä Suomeen ja hakusessa oli yllättäen Audi, MB, Jaguar tai BMW vuosimalli 2000+. Tuntuu vaan nykyisin, että kaikilla teineillä on ensirassina -99 BMW 3 ja muutaman todella paskassa kunnossa olevan bemarin koeajon jälkeen pysyttiin loppuaika aikuisten osastolla, eli Audi, MB ja Jaguar hyppäsi peesiin yhden koeajon muodossa tai voisi oikeastaan sanoa koeajoyrityksen muodossa..

    Oli aivan loistava reissu ja voisin turinoida myöhemmin enemmänkin kommelluksista, mutta heitetään yks esimerkki matkan varrelta:


    Jaguar kauppiaat pisti vahingossa homman ihan läskiksi ja meinasivat jo keskenään ruveta tappelemaan siellä, saatiin poikien kans päivän tai oikeastaan viikon naurut siitä samalla :D
    Myynnissä oli -00 Jaguar S-type komealla mustalla värillä, tuplaputket ja sisusta valkoista nahkaa. Värit oli just täydelliset mun makuun. Mut sittenpä alkoi epäilykset kun vaihdekeppi oli puolittain sulanut käytöstä ja ratti myös yhestä kohtaa, josta kuski on yleensä pitänyt kiinni. joku 240tkm oli mittarissa, mutta todelliset siis 440tkm.. Pirun nätti auto oli ja valkoinen nahkasisusta isolla navilla kyl iski meikäläiseen kympillä. Kokeilin sit startata auton uudelleen, niin sehän rahisi vaan sillä kertaa :D Sit saksalainen vanha ukko huuteli sieltä jotain, että starttaa uudelleen!! No minähän kokeilen ja sama startin rahina. Sit sieltä tuli 70v pappa kakkosnelosen lankun pätkän kans ja rupes kunnolla hakkaan starttia, että kokeileppas poika uudelleen ja eihän se vieläkään hörähtänyt. Kavereiden kans jo kateltiin toisiamme ja meinattiin liueta paikalta, mutta pappa sanoi, että pysy starttaamassa ja toinen haki jo jonkun vasaran tai rengasraudan tms. :D Sillä hakkas tosissaan monta kertaa, **moinen kolina ja kalke kävi, mut eihän se romu hievahtanutkaan. Poikien kans naurettiin jo kunnolla siinä vaiheessa ja saksalaiset patut huusi tosissaan toisilleen jotain saksaksi. "frautsun hintse gra höpön löpön Schaissee Schaissee :D :D Totesin ukoille tyynesti: "I think I'm going to have to pass on this one"

    Se oli muuten ihan oikea liike eikä häkki ja toi 6k Jagge olis ollu niiden halvimpia autoja. Mutta ymmärrettävistä syistä ei lähetty viemään kauppoja sen pidemmälle..

    Meitä oli 3 satakiloista lähes kolmekymppistä ukkoa, niin suhteellisen turvallisesti sai liikkua pitkin mantuja. Turkkilaiset olikin kiiltosilmissä mun läppärilaukun perään ja mulla sattui oleen vielä pitkä musta takki päällä, niin kyselivät innoissaan, Gentlemen "big bag cash, bag fuul euros, muchs euros" :D

    Mutta aloitetaan orkkis auton kuvalla, mihin siis loppujenlopuksi päädyttiin onnenkantamoisen kautta. Aivan helmi yksilö ja oli kieltämättä hieman yli budjetin, mutta onneksi oli tilillä varabudjettia ostoa varten jemmassa ja pystyi saksan maallakin hakeen seinästä lisää rahaa. :) Itse aluksi ohitin auton edes kunnolla katsomatta, koska hintaa oli liikaa, tumman sininen (etsin mustaa), farkku, (etsin sedania), mutta myyjä oli sen verran nokkela kaveri, että sai istutettua mut auton kyytiin ja käytiin heittään rundi baanalla. Tarjosin siitä törkeästi alle pyyntihinnan, mikä loppujenlopuksi osoittautui täydelliseksi ostostrategiaksi. Tunnin kesti hintaväännöt ja sain 16,5% hinnasta pois! Olimme kavereiden kans kaikki hlvtn tyytyväisiä hankintaan.


    Audi A6 -02, farkku, 2.4 V6 manuaali, uutta korimallia, kaikki herkut, ajotietokone, Xenon, nahkasisusta, etu jakkarat sähköllä, sähkökattoluukku, hälytin, cruise, 6 airbagia, Audi concert subbarilla, kaksoisautom.ilmastointi, 235/45 17 alut ja hyvät kumit. Mukitelineitä ja nippeleitä, lamppuja ja nappeleita löytyy jokapuolelta :) Todella hyvä peli ajaa. 217tkm, jotka piti paikkansa.

    1 omistaja ennen mua, Siemens Healthcare, longlife huoltoohjelma, kaikki huollot Audin merkkiliikkeessä ja edellinen iso huolto 10/09 2600e laitettu osaa! Kaikki kuitit oli ja numerot täsmäsi!



  • #2
    Ylempi ja tämä kuva oltiin vielä hakureissulla!

    Comment


    • #3
      Pyrin itse tekemään kaikki tuunaukset autoon ja jos en osaa, niin todennäköisesti sitä linnunpelätintä ei olisi tarvinnukkaan :)

      Inter Actionin RSGT 18" istuu tosi nätisti omasta mielestä



      Comment


      • #4
        Devileyes valot, saattaa jakaa mielipiteitä, kun oli kuitenkin orkkis Xenon umpiot, mutta omasta mielestä on aivan hlvtn siistit!

        Comment


        • #5
          Pimeellä pari makeempaa kuvaa valoista! Aika simppeli homma oli vaihtaa umpiot, ehkä sellanen tunnin keikka yhteensä.

          Olis varastossa vielä -40mm H&R jouset odottelemassa, mutta en taida talvea vasten laittaa, kun on pohjosenreissua yms mahdollista aurausta tulossa :)





          Comment


          • #6
            Saattaapa kyllä foorumilaisten keskuudessa jakaa todellakin mielipiteitä orkkisxenonien "päivitys" devileihin. Saat varmaan nopeasti rahat pois xenoneista jos myyntiin laitat ;)

            Comment


            • #7
              Hyvän värinen auto. Huonon näköiset valot.

              Nuo autonhakureissut on kyllä mukavia, saisi hyvät matkakertomukset kyllä yleensä tehtyä nuista.

              Niin kuin tuossa jo toiseen projektiin kommentoinkin, niin näitä c5-korisia kutosia näköjään tulee vähän väliä projekteiksi. Tässä nyt ei onneksi vielä olla sitä mega_isoa_etupuskuria vaihtamassa, mutta ei nuo valot kyllä tähän sovi.

              Pieni madallus, nätit vanteet ja se on siinä.

              Tuosta auton koneesta on varmasti 90% tämän foorumin lukijoista hieman hapanta mieltä. Mutta pääasia että omistajaa miellyttää.

              Pienenä vinkkinä, älä vain mene kokeilemaan vastaavan korista 2.7btq:ta. ;)

              Comment


                #8
                Mitä tolle maalipinnalle on tehty? Masentavan näköinen saksan kuvissa verrattuna nyky kuviin.
                Ja itsekkään en näe kauheasti järkeä laittaa Orggis-xenonien tilalle pilipalituning valoja, mutta jokainen tyylillään :)

                Vanteet kyllä passaa omaankin silmään.

                Comment


                • #9
                  Saksan kuvat on otettu huonolla kännykkäkameralla ja auto on pölyinen.. :) Kahteen kertaan oon vahannut auton ja maalipinta oli tosi hyvässä kunnossa verrattuna samanikäisiin suomipeleihin!

                  Noista valoista, niin ite tykkään molemmista, eikä harmittaisi vaihtaa takaisin alkuperäisiäkään.

                  Ei uskalla sitä 2.7btq:ta kokeilla, tulis uusi Saksan reissu muuten heti varattua! :D

                  Sellainen aika simppeli tuunaus istuu myös omaan silmään, vanteet, madallus, päivitystä valoihin, ehkä kalvot ikkunoihin ja navit/poppivehkeet modattu siististi autoon. Eipä se muuta tarvi. Tässä kuva kakkosautosta, jonka oon tuollasella kevyellä perustuunauksella laittanu:

                  Comment


                    #10
                    Aika radikaali tosissaan vaihtaa orkkis xenonit pilipali japskisarjaan. oisit enneemmin vaikka orkkiksien pohjia värjäillä tummiks ni ois saanu hiukan ilmettä.

                    Comment


                    • #11
                      Vanteet ja valot ei kyllä sovi yhtään...

                      Comment


                        #12
                        Paljokohan tarvis maksaa niistä orkkisumpioista :D

                        Comment


                          #13
                          Miiistäs päin Frankfurttia tää löytyi???

                          Comment

                          Working...
                          X