Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2,5tdi quattro tiptronic -01 ostoaikeissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Eihän sitä tarvitse edes käydä katsomassa, sehän on HUIPPUHIENO ja TEHOKASkin vielä. Parasta tuossa oli kohta "TÄLLÄ VOIT LÄHTEÄ VAIKKA TAMPEREELLE", mikähän juttu tuossa on?

    Sulla taitaa olla sama fiksaatio vihreisiin, kun minulla punaisiin?

    Comment


      #32
      Ai samperi, meni ihan ohi tuollaiset tekstit, tarvinee lähteä samointein hakemaan auto.
      Eikun hei, tuossahan sanotaan TAMPEREELLE, hieman liian aikaisin ilmeisesti hyytyy jos lähden sitä ajelemaan tänne päin suomenmaata :)

      Sulla taitaa olla sama fiksaatio vihreisiin, kun minulla punaisiin?
      Jotain vastaavaa havaittavissa :)

      Comment


        #33
        Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
        Tai olisiko oulun seutuvilta joku halukas käymään vilkaisemassa tuota ruhoa?
        Jos ei kukaan kokeneempi ilmoittaudu halukkaaksi, niin kai minä saattaisin pyhien jälkeen käydä tuota vilkaisemassa. Vastaava kampe ollut nyt vain reilut puoli vuotta enkä ole koskaan automaatilla ajanut, mutta eiköhän tuosta vikakoodit saisi irti ja suurimmat kolinat kuulisi. :)

        Harmi kun tuo oma on hämmennettävä, saattaisin muuten kohta sitä tarjota, kun ajot loppuu lähes kokonaan Helsinkiin muuton takia. ;) Eikä kyllä olisi vihreäkään.

        Comment


          #34
          Tippari kannattaa ajaa lämpöseksi ja yrittää ajaa tasakaasulla ja tunnustella että nykiikö auto silloin. Jos nykii niin vaihteistoremonttia tiedos jossain vaihees.

          Comment


          • #35
            Kiitoksia vinkeistä. Taitaa tuo oma hankinta rajoittua manuaaliaskisiin B5 2,5TDIq.

            Comment

            Working...
            X