Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
    Flamingon parkkihallissa n. Pari tuntia sitten musta b7 avant huulivanteilla ja alunen ainakin takana.

    Jos kilpi alkoi KHG- niin tunnustan...

    Comment


      Jents bongattu palokassa neljä jälkee.
      Nostelin lapastaki ,mutta vähä myöhässä.

      Comment


      • Avo TT klo 18.50 Hyrylän linja-autoaseman kulmilla.

        EDIT. Ai niin. Perjantaina valkoinen 100 (Typ44) Avant Hyrylässä. BBB-3xx rekisterinumero. Oltiin valoissa lähes vierekkäin. BBB- taitaa olla vuoden -86 helsinkiläisiä tunnuksia.
        Viimeksi muokannut audiq; 13.4.2014, 23:56.

        Comment


        • Punainen b6 keljon ohituskaistan alussa, mulla hopea b6 hrg-... Mihkä sulla niin kiire xD. Ei voinu kaasutella kovasti, ettei mee laihalle ;)

          Comment


            Eilen iltapäivällä herttoniemenrannan eläinkaupan edessä oli sininen typ44 100 sedan jossa klubitunnuksia takalasissa. Taisi omistaja olla mustinmurkinaostoksilla. Mä oon naamioitunu müncheniläiseen ammeeseen (parkissa takanasi) ja en ole ehtinyt luvattuja sponssikilvenalusiakaan hakea, joten ei ihan helppo tunnistaa.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Tsuppinen Näytä viesti
              Jents bongattu palokassa neljä jälkee.
              Nostelin lapastaki ,mutta vähä myöhässä.
              Hyvin mahdollista! Oon kanssa vähän huono nostamaan lapasta, mutta yritän opetella kovasti:)

              Comment


                Skige tais tulla Kehä III vastaan n. puoli tuntia sitten, menit länteen päin kun itse menin itään päin. Keltaset vanteet ainakin oli. :)

                Comment


                  Kukas clubilainen ajeli tänään noin klo. 16.30 aikoihin Broman Groupin risteyksessä ja lähti rampista Lappeenrannan suuntaan? Audi oli tummansininen b5 sedan, jossa näytti olevan takana clubin kilvenaluinen. Olin siinä risteyksessä takanasi olleen auton jälkeen päiväajovaloledit päällä, jos satuit huomaamaan.

                  Comment


                    Tuliko joku täältä tänään aamulla vastaan Hamina-Kotka motarilla Karhulan kohdalla? Kello näytti siinä 9:12 ja auto oli sininen s3:nen.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
                      Kukas clubilainen ajeli tänään noin klo. 16.30 aikoihin Broman Groupin risteyksessä ja lähti rampista Lappeenrannan suuntaan? Audi oli tummansininen b5 sedan, jossa näytti olevan takana clubin kilvenaluinen. Olin siinä risteyksessä takanasi olleen auton jälkeen päiväajovaloledit päällä, jos satuit huomaamaan.
                      TW-74? Oot sitten näköjään sitten vaihtanut autoa. Niin ne rahamiehet...

                      Comment


                      • Olikos joku täkäläisiä aamulla tapiolan abc kohdalla vähän ennen 8:00 mustalla bertta 7 ??? :) Auto kiilti ainaki nii perhanasti ja makeet valssit oli alla :D ite ajelin sellasella vähintääkin paskasella sinisellä b6 vastaan:)

                        Comment


                        • Oze1, minä varmaan taisin siitä sillon keljonmarketeille suhauttaa jos perässä sitten tulit.

                          Comment


                            Musta A6 C5 Avant mustilla vanteilla ja kilvenalustalla ja tarralla Espoossa Sellon parkkihallissa just nyt.

                            Comment


                              Taisit mut bongata, mikäli oli siinä suht lähellä Cittarin/Prisman sisäänkäyntiä.

                              Tosin väri maailma menee hieman pieleen, vanteet on harmaat. (sekä jos hallissa olisi valoa niin vihreää näkyisi korissa)

                              Comment


                                Juu oli siinä lähellä sisäänkäyntiä. Joo saattoi että värien bongaus siinä hämärässä hallissa ei osunut ihan kohdilleen.

                                Comment


                                  Juuh, mut bongasit. Ja ihan kiusallani aloin nillittämään noista väreistä, aika mustalta tuo näyttää tuollaisissa valo olosuhteissa :)

                                  Comment


                                    Kolmen aikaan harmaa A6:n 4F kilvenalusilla. Halisista päin tulit ja käännyit keskustaan. Itse siinä valoissa vierellä.

                                    Comment


                                    • Jep, eli klubilaisia sielläkin..

                                      Comment


                                      • HH92:n auto bongattu parkissa Svinhufvudintiellä aamu ysin jälkeen. Komeen näköinen uusilla vanteilla livenäkin. :)

                                        Comment


                                          Lauttasaaressa joku kurvasi kotikulmillani mustalla S5:ella, mustilla vanteilla edestäni. Koitin tuossa moikata kun oli edessä klubialuset, mutta etuikkunat oli niin tummat että en nähnyt vastattiinko.

                                          Comment


                                          • Kukas työnsi sinisellä ässällä Laukaantielle tänään klo 16:15 aikaan? Erityistuntomerkkinä jotkut candypunaiset vanteet...

                                            Comment


                                            • Siinähän tuo möllöttääpi arkisin, ainakin toistaiseksi :)

                                              Comment


                                              • TT etukilvenalusella Koskenmäen ympyrässä klo 18.15. Lahelaa kohti matkalla. Perässä C4 S4.

                                                Comment


                                                • Tumman sininen b5 S4 avant bongattu tänään iltapäivällä kontiolahden keskustassa, oliko joku täältä?

                                                  Comment


                                                    Skige tais tulla Kehä III vastaan n. puoli tuntia sitten, menit länteen päin kun itse menin itään päin. Keltaset vanteet ainakin oli. :)
                                                    Jep, täistä ajelemassa kotia. :)

                                                    Comment


                                                      Marko77 tulit vastaan varkauden motarin jälkeen kameratolpan kohdalla. Kaverin hondan kyydissä istuin, en kehannu ees moikata.

                                                      Comment


                                                        Mattakeltainen bertta seiska sedan tuli Koulukadun ABC:ltä tuossa puol viiden nurkilla. Ajoi mun edellä sen jälkeen Vakka-Suomentietä. Erikoinen väri ja takaikkunan tarran perusteella voisin arvata teipatuksi? Isot mustat kylkilistat taas voisi kieliä konsonantista nelosen edessä? Vai oliko noissa uudemmissa ässissä aina molemmin puolin tuplaulostulot?

                                                        Comment


                                                          Sininen 8V S3 SB XXL :n ohi ajeli äsken

                                                          Comment


                                                          • Ipsi, B7 on jo tuplaputkilla ulostulo. Tai no tarkemmin 2xputkenpää molemmin puolin äSsässä ja risassa on ovaalipäät.

                                                            Comment


                                                            • Kotkamixin valoissa turkoosi? Avantti berttaseiska klubialusilla, tosin lappukilvet ikkunassa.

                                                              Oltiin vierekkäin molemmissa valoissa. Itse siis mopolla, emäntä kyydissä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X