Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audimiesten/naisten ammatit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kone- ja tuotantotekniikan insinööri, tittelinä tällähetkellä koneautomaatioinsinööri.
    Ja lisätääs tähän vielä et pokena tulee oltua useimmat vkloput helsinkiläisessä soittojuottolassa ton inssinhomman lisäks :D
    Viimeksi muokannut Sissonen; 12.11.2009, 20:54.

    Comment


      Kasvatustieteen yo.

      Comment


        Tuoreet sähköinsinöörin paperit ja tällä hetkellä työnjohtotehtäviä.

        Comment


          Tuotantopäällikkö (lue: myyjä/tarjouslaskija/it-tuki/työstökoneenkäyttäjä/keikka-asentaja/...) rakennuspuusepäntuotteita valmistavassa pienehkössä pajassa. 19,5 v täynnä, joten kai tämä on luettavissa vakituiseksi...

          Comment


          • Paperit: Koneinssi, Kortti: Sales Engineer

            Comment


            • Kapteeni evp kansakoulupohjalta:)

              Eläkkeellä 1.2.1994 lukien

              Comment


                Arkipäivät kuluu hissejä ja nosto-ovia huoltaessa ja korjatessa...

                Comment


                • Taitaa meikäläinen olla ensimmäinen maanrakennusalalla työskentelevä, eli kaivinkonetta tulee työksi ajeltua isän louhinta ja maanrakennus-firmassa. Kaipa sitä sitten jatketaan kun isä päättää jäädä eläkkeelle.
                  Paperitkin kyseiseen hommaan hankin amiksesta, että on sitten jotain lippuja ja lappuja näyttää jos joku sattuu kysymään. :)

                  Comment


                    Hissiasentaja. Uusien asentelua ja vanhojen modernisointia.

                    Comment


                    • Asfalttihommissa jyrärinä

                      Comment


                      • Rappaus töitä teen Helsingin suunnalla.

                        Comment


                        • Automyyjä, ens vuonna vihdoin yrittäjä. Ko. firma ei liity autoihin mitenkään.

                          Comment


                          • Kaikki tuntuu olevan enemmän tai vahemmän insinöörejä mut mä onn vaan Ajoneuvonosturinkuljettaja (Liebherr LTM 1060)

                            Comment


                            • Olen Analyytikko. Firma jossa työskentelen on Keskon eräs tytäryhtiö.

                              Comment


                              • Kylläpä on porukalla hienoja titteleitä ja hommia täällä :D

                                Itse työskentelen Kiitolinjan (hienosti DB Schenker Cargo) Elintarviketerminaalissa.
                                Lihalaatikot liikkuu 8h päivässä e-pohjanmaan s-kauppoihin.
                                Hienolta nimikkeeltä Terminaalityöntekijä, mutta buljari on se "oikee"

                                Comment


                                  Minä olen ollut tietojenkäsittelytieteen ylioppilas vuodesta -94 lähtien. Ammattinimike on kai lähinnä konsultti tai sitten yrittäjä. Työsarka liittyy enimmäkseen SAP R/3:een, mutta kaikkea mahdollista ja mahdotonta tulee koko ajan tehtyä järjestelmäarkkitehtuurista kämmenlaitteiden ohjelmointiin. Useampikin audifinnsiläinen on tainnut ollu mun pitämillä kursseilla.

                                  Comment


                                  • Tällä hetkellä lasitehtaalla ja automaatti koneella jyrsien lasia. Tarkkaa ja lepposaa hommaa. Tulevaisuuteen jo suunnitelmia, mutta saa nähä toteutuuko ne :D

                                    Comment


                                      Mukavasti tuntuu löytyvän korkeakoulun käyneitä :). Itse konetekniikan ingenjööri, valmistuminen kuun lopussa pitkällisen opinnäytetyönruljanssin jälkeen ja ammatti konesuunnittelijana edessä :D
                                      Viimeksi muokannut vV8m5; 3.10.2008, 08:21.

                                      Comment


                                      • Minä oon raksayrittäjä, tarkemmin muuraus, laatoitus, ym. työt kuuluu alaan, myös takat.
                                        Sen lisäksi tulee tehtyä joskus keittiökalusteita ja ajoja pitkin suomee rekalla isäukon avuksi.

                                        Comment


                                          Kaikki tuntuu olevan enemmän tai vahemmän insinöörejä mut mä onn vaan Ajoneuvonosturinkuljettaja (Liebherr LTM 1060)
                                          Nykyään kai muita enää koulutetakkaan ;)
                                          Itse arvostan duunareita enemmän tai paremmin raskaantyön tekijöitä. Varsinki niitä joiden kädenjälki näkyy muillekkin ja voi säilyä sukupolvilta toisille.
                                          Omia hommia pidän lähinnä sairautena tms keinotekoisena juttuna. Mitä tahansa hienoa tai mahtavaa tulee tehtyä, sen elinkaari on muutama vuosi max.

                                          Meillä oli määräaikainen it-tukihenkilö paikka aikasemmassa firmassa auki johon olin valitsemassa työntekijää. Hakemuksia tuli maistereista jne lähtien. Ekana raakattiin korkeastikoulutetut hemmettiin.

                                          Ette arvaa paljonko firmoissa tuhlataan rahaa IT-hankkeisiin, joista on päättämässä täysin asioista pihalla olevia jamppoja. Ei koulun penkillä sentään kaikkea pystytä opettaan. Eräs ERP-järjestelmätoimittaja on hyvä esimerkki tälläisistä rahareijistä. Löytyy sponsorina esim Mclarenin autoista.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Arctos
                                            Niinkuin sanottua, se oli huumoria. Ilmeisen huonoa kyllä. Tarkoitus ei siis ollut arvostella, saati kyseenalaistaa kenenkään ammattitaitoa. Pahoitteluni.

                                            Ja ei, C4 ei tarkoita Sitikkaa. Kyllä ne rinkelikeuloja on molemmat. :)
                                            No joojoo ei tässä nyt hernettä sentää nenuun vedetty. Pitää vaan oikoa vähän näitä Alfoihin liittyviä ennakkokäsityksiä.

                                            Comment


                                            • sähköasentajaksi opiskelen..

                                              Comment


                                                Hyvä ruoka ,parempi mieli...olin ennen kokki (suurkeittiön puolella) ja viime syksynä suoritin työn oheella dieettikokin EAT:n eli erikoisammattitutkinnon...aika rankaa mut läpi meni että heilahti...:)

                                                Comment


                                                  huonekaluverhoilija eli sohvia pyöritellään päivästä toiseen pohjanmaan kalusteella

                                                  Comment


                                                  • Pros.hoitajana kemianteollisuuden parissa kohta 10 vuotta.

                                                    Comment


                                                    • Hallintopäällikönä yliopistolla, eli siistiä sisätyötä vielä nelisen vuotta edessä.

                                                      Comment


                                                        Titteli on "Solution Architect Multimedia Solutions" tietoliikenne maailmassa eli suunnittelen kaikenlaisia mahdollisia/mahdottimia systeemeitä eri puolilla maailmaa. Viimeiset 5-6 vuotta ollut enemmän reissussa kuin suomessa, nyt on tarkoitus asettua (perheen vuoksi) suomeen. Ei...en ole Nokialla töissä =) Koulusta olen aikoinaan (10v sitten) valmistunut AMK Insinööriksi
                                                        Viimeksi muokannut Jari74; 5.10.2008, 15:56.

                                                        Comment


                                                          Eräs ERP-järjestelmätoimittaja on hyvä esimerkki tälläisistä rahareijistä. Löytyy sponsorina esim Mclarenin autoista.
                                                          Haisee SAPille, maistuu SAPille, on SAP? Oon kyllä huomannu, että varsinkin ohjelmointipuolella n. 90% SAPin parissa työskentelevistä on täysin väärällä alalla. Toinen iso syy on ulkoistukset esim. intiaan, missä näennäisesti halvalla tuntihinnalla tehdään järjettömiä työmääriä.

                                                          Comment


                                                          • Myyntialalla. Myyjien koulutusta yms.

                                                            Comment


                                                            • Projektipäällikkö pienessä firmassa, metsäteollisuuden laitostoimituksia. Enimmäkseen Keski-Euroopassa tulee pyörittyä.

                                                              Koulutus on tietoliikennetekniikan DI, ei vaan enää opintojen loppuvaiheessa sen alan hommat napanneet riittävästi niin on tullut hakeuduttua vähän eri hommiin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X