Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takapuskurin lastaussuoja / UrAllroad?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Takapuskurin lastaussuoja / UrAllroad?

    Olen jonkin aikaa etsinyt rosterista, reunastaan taitettua suojaa Allroadin takapuskuriin. Kun valmiita ei ole, tulee mieleen:

    1. Sopisiko jonkun muun auton lista Allroadiin (Passat, Golf, Jeep tms.)? Onko jollain kokemuksia?

    2. Onko joku teettänyt sellaisen? Kuka teki ja olisiko mitat tallessa?
    Viimeksi muokannut ttenhunen; 1.3.2014, 09:14. Perustelu: Typoja

    #2
    Hiljaista on. Lisään vielä:

    3. Olisiko joku peltitaitoinen halukas tekemään sellaisen tai jopa useita? Luulen että muutama menisi kun ilmoittelisi.

    Comment


    • #3
      Entäs jos laittais sellaisesta vähän jämäkämmästä teipistä suojan....vaikka sellaisella hiilikuitukuosilla? Kestänee muutaman vuoden siistinä ja sitten voi laittaa vaikka uuden...ja muutamalla kympillä selviää per kerta?

      Comment


        #4
        Jotenkin kallituisin harjatun alumiinin näköiseen materiaaliin - Allroadissa on siinä alla se "maastopelti" enkä haluaisi perään montaa erilaista materiaalia.

        Comment


        • #5
          Eikö ebay:stä löydy tai ebay.de? Tuollaisia noin äkkiä:

          http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...chutz&_sacat=0

          Comment


            #6
            Olen etsinyt myös eBaysta (niinkuin ensimmäisessä sanoin, reunasta taitettua). Kuten varmaan huomaat, sellaista ei Allroadiin ole. Mutta jos tietäisi jonkin toisen automallin listojen mittoja, niistä voisi joku käydä. Esimerkiksi Passatin tai Q5:n jne.

            Listoja ei juuri ole maahantuojien varastoissa joten en oikein pääse testaamaan. Tietysti riskillä voisi tilata vaikka Passatiin ja sitten VW-palstoilla myydä sen jos ei sovikaan.
            Viimeksi muokannut ttenhunen; 1.3.2014, 21:33. Perustelu: Typoja

            Comment


            • #7
              "Harjattualumiini" (löytyy monelta teipinvalmistajalta, esim Avery) teippi alle ja päälle crossilaminaatti, tai kiveniskusuojateippi.

              Comment


                #8
                Tuota voisi harkita. Mistä kannattaisi alkaa etsimään? Joku verkkokauppa?

                Comment


                • #9
                  Ihan vaan lähimpään teippauksia tekevään mainosfirmaan, ostat teipit ja laitat itse, tai sitten kysyt asennettuna.

                  Paljonkin noita tehty. esim takseihin .

                  Onhan noita tuolla Espoon ja Helsingin suunnalla.

                  Comment


                  • #10
                    Tuolta näyttäisi löytyvän eikä ole edes pahan hintaista :)

                    http://www.tapeit.fi/katalogi.php?k=...1374237585.jpg

                    Comment


                      #11
                      Erinomaista. Paikallisessa (tarratalo.fi) ei ollut varastossa noita malleja ja väittivät (laiskuuttaan) että pitäisi tilata koko rulla 3M:n teippiä.
                      '
                      TÄytyypä kysyä josko leikkaisivat kuitenkin ja myisivät päälle kiveniskumuovin.

                      Comment


                        #12
                        Tähän loppuraportti mun osalta: Laitoin puskuriin teräksisen A6 C5 - lastaussuojan. Kulmamallista ei oikealla kaarresäteellä löytynyt mistään. Kulmaan laitoin pienen viipaleen läpinäkyvää suojamuovia.

                        Comment

                        Working...
                        X