Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

058 lohko autoon, jossa oli 06a lohko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 058 lohko autoon, jossa oli 06a lohko

    Elikkäs, 058 lohkoisessa moottorissa on erilainen kampiakselin asennontunnistuskehä, kuin 06A lohkoisessa. Oon laittamassa AEB (058) koneen lohkoa AWT (06A) koneella varustettuun autoon ja yhdistän AEB:n lohkon ja AWT:n kannen. Miten kuuluu toimia tuon kampiakselin asennontunnistuksen kanssa? Tunnistaako 06A koneen anturi erilaisesta kehästä pyörimisen oikein? Muutenkin jos jollain kokemusta näistä 1.8t koneiden vaihdoista tietoa saa jakaa laidasta laitaan!
    Kiitos jo vastauksista!

  • #2
    Kyllä se tunnistin osaa lukea molempia kiekkoja. Tai ainakin oon joutunu pikakorjauksena laittamaan antureita ristiin leikkaa-liimaa-teippaa menetelmällä muutamaan autoon väliaikaisratkaisuna. Taitaa itse anturi olla sama, mutta liitin ja johdon pituus vaihtelee.

    Mutta oot varmaan huomioinu muut eteen tulevat ongelmat kuten öljypohja, öljynpaluu, putsarinjalka, koko huohotus jne jne? +että saikos vanhempaa moottoria vaihtaa uudempaan?

    Comment


    • #3
      En ole ottsanut huomioon, koska tietoa en ole hirveästi saanut. Eikös osia aika hyvin saa vaihdettua keskenään lohkojen välillä?

      Jos sulla on asiasta enemmän tietoa, haluatko jakaa?
      Viimeksi muokannut okkim; 30.9.2018, 21:25. Perustelu: Viestit yhdistetty.

      Comment


      • #4
        Sun kannattaa tutustua b5&b6 konehuoneisiin ja irtomoottoreihin, niin tajuat ettei niissä lohkoissa ole mitään samaa eikä koneeseen pultatuista palikoista mikään sovi keskenään. Nuo edellämainitut tuottaa tuskaa ja myös laturi, ilmastoinnin kompura, vesipumppu/letkut jne jne ei sovi suoraan. Etsi mieluummin jostain 06a lohkolla varustettu moottori. Sulle käy myös poikittaiskoneet, jos et sitä tiennyt. Niidenkin lohkoissa on samat kiinnityspaikat apulaitteille.

        Comment

        Working...
        X