Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

LTR Racing

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • LTR Racing

    Moro!

    Onko kyseisen liikkeen ohjelmista diesel puolelle kenellä kokemuksia?
    Hinnat ovat ainakin kohtuulliset.

    Tänks!

    #2
    Kokemusta ei ole, mutta kaveri on kovasti kirjoitellut FFP:n forumille ja ilmeisesti homma on hallussa. Itsekin olen harkinnut ko. pajan palvelujen käyttöä.

    Comment


    • #3
      Mitä nyt on tosiaan juttuja lukenut kaverin itsensä ja muidenkin kirjoittamana, niin hetkeäkään ei epäilyttäisi viedä ohjelmoitavaksi sinne.

      Comment


      • #4
        Ainakin ensimmäisen kokemukseni perusteella uskallan suositella.

        Comment


        • #5
          JariN : Minkälaiseen autoon olet ohjelmointia LTR Racingilta hommannut ?

          Comment


          • #6
            1.9tdi passat. Rautaa päivitetty joten ohjelmakin on tietysti justii tuohon autoon/kokoonpanoon räätälöity.

            Comment


              #7
              Audi A4 B7 2.0tdi quattro, alkuper 170hv / 350 Nm.

              Tänään käytin auton LTR:llä. Sisään ajettiin (tai ainakin piti ajaa) 210hv/400Nm mutta lopputulos ei vakuuta. Alle 2500rpm en huomaa mitään eroa vanhaan eikä senkään jälkeen lapasesta lähde. Ajatin LRT:n kaveriakin ja hän totesi että ei tää kyllä vakiolta tunnu. No ehkä pientä parannusta mutta ei todellakaan tunnu +40hv / +50Nm nostolta.

              Meen loppuviikosta uudelleen niin mietitään menikö jokin pieleen vai onko mulla vaan liian suuret odotukset. Mun edellinen auto oli Karalan lastuttama A4 B6 1.9tdi vajaaveto -02 (mitattu 170hv / 390Nm) ja se oli huomattavasti rivakampi vaikka 40hv kesympi. Toki neliveto vaikutta asiaan mutta en ole ihan vakuuttunut lopputuloksesta :(

              Comment


                #8
                Eikös se kannata penkittää niin tietää onko vaiko eikö?

                Comment


                  #9
                  kannattais mutta pitäis saada myös teho/vääntökäyrät alkuperäisellä softalla niin vois sanoa vakuuttavammin asian laidan mutta enhän mä sitä mistää saa.

                  Missäs pk-seudulla olis 4wd-dyno? Ilmeisen harvinaisia?

                  Comment


                  • #10
                    Esimerkiks ST-Motors Juvanmalmilla, jossa 4wd penkitys maksaa 80€.

                    Comment


                      #11
                      niin LTR-Racing kuin Findiesel ovat hyvin tuttuja ja turvallisia toimijoita alalla. Meidän asiakkaista hyvin suuri osa käyttää heidän palvelujaan.

                      Comment


                        #12
                        Monestihan eroja ei oikeen huomaa, jos vakiona on tehoja reilusti yli luvatun ja lastulla ei hirveesti enään lisää tulekaan järkevästi.

                        Comment


                          #13
                          Serkuilla oli käyny pari rekkaa lastuttamassa. Ekalla kerralla ei ihan toinen toiminut toivotulla tavalla, mutta oli samaan rahaan pistänyt sen toimimaan. ELi oli tullut käymään uudestaan. Oli ollut vakiosoftassa joku bugi alunperin.

                          Caddyyn pitäisi laittaa ohjelmaa, mutta odotellaan nyt jos jostain irtoisi rahaa ensin.

                          Comment


                          • #14
                            On kokemuksia, traktorista ja vanhusten autosta löytyy LTR:n ohjelmaa, sekä muutaman tutun trakoreista. Kaikkiin ollaan pelkästään tyytyväisiä, kulutukset tippuneet ja tehot nousseet sen mitä on haluttukin.
                            Lupaili tuossa kesällä kun törmäiltii pullinki kisoissa, vielä tulla kulkiessaan päivittämään vanhusten autoon pari uutta kikkaa, jolla kulutusta on saatu noin litran verran alas esim taksikäytössä.
                            Viimeksi muokannut Matson^; 31.8.2011, 13:18.

                            Comment


                              #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja miiahone Näytä viesti
                              Audi A4 B7 2.0tdi quattro, alkuper 170hv / 350 Nm.

                              Tänään käytin auton LTR:llä. Sisään ajettiin (tai ainakin piti ajaa) 210hv/400Nm mutta lopputulos ei vakuuta. Alle 2500rpm en huomaa mitään eroa vanhaan eikä senkään jälkeen lapasesta lähde. Ajatin LRT:n kaveriakin ja hän totesi että ei tää kyllä vakiolta tunnu. No ehkä pientä parannusta mutta ei todellakaan tunnu +40hv / +50Nm nostolta.

                              Meen loppuviikosta uudelleen niin mietitään menikö jokin pieleen vai onko mulla vaan liian suuret odotukset. Mun edellinen auto oli Karalan lastuttama A4 B6 1.9tdi vajaaveto -02 (mitattu 170hv / 390Nm) ja se oli huomattavasti rivakampi vaikka 40hv kesympi. Toki neliveto vaikutta asiaan mutta en ole ihan vakuuttunut lopputuloksesta :(
                              Ja itse itselleni vastaten, tai oikeastaan lainaan oman tekstini toisesta ketjusta:

                              No niin, tänään kävin ihmettelemässä LTR Racingin Helsingin toimipisteessä onko vikaa autossa vai kuskissa. Mitattin ahtopaineet ja ilmamäärät. Kaikki näytti niinkuin pitääkin. Kellotettiin muutamia vetoja, 60-115km/h 4. vaihtella sekä 80-120km/h 4, vaihteella. Sitten lyötiin alkuperäinen softa sisään ja heti perstuntuma kertoi että minne ne tehot katosivat. Kellotettiin molemmat vedot ja virisofta vei 80-120km/h kiihdytyksestä miltei 2 sekuntia pois! Uskottava se on että ohjelma toimii, vääntöä on enemmän n 2000rpm eteenpäin ja ehkä mulla oli vaan liian kovat odotukset saada vääntöä tasaisemmin koko kierrosaluelle ja erityisesti alapäähän. Mutta ehkä hyvä näin, säästääpähän voimansiirtoa. Pitää vaan hyväksyä tosiasia, että muhkeasti alhaalta asti vääntävän koneen iskutilavuus alkaa kolmosella...

                              En ole penkittänyt eli faktaa lukuarvoista ei ole mutta toisaalta mitä mä sillä tiedolla teenkään. Tuskin sitä luvattua 210hv nyt kuitenkaan mut ehkä lähemmäs 200hv.

                              LTR Racingin softa on mallia vanha ulos, se muokataan ja takaisin sisään eli kai välimallia bulkkisoftasta ja penkissä hienosäädetystä. Jälkimmäisenkin LTR tarjoaa muta silloin kuulemma kannattaa jo vaihtaa rautaakin.

                              Loppupäätelmänä: tehoa saatiin, ei tosin niin paljon kuin olisin halunnut enkä ihan tiedä oliko 450€ arvoista mutta enivei parempi kuin ennen. Ja LTR asiakaspalvelu on kyllä huippuluokkaa, kertaakaan mun kommenteja ei kyseenalaistettu vaan asiallisesti tutkittiin ja käytettiin aikaa - eli ihan kuin pitääkin.

                              Nyt vaan kovaa ajoa ja hieman miellyttävämpää maantieohituksia sekä seuraillaan miten kulutus asettuu tasaisesssa matka-ajossa

                              Comment


                                #16
                                Ensimmäinen vähän pidempi siivu maantieajoa uudella ohjelmalla, mulle tyypillisellä ajotavalla eli viimeiset 100km aika reipasta kaasua. Ainakin tällä lenkillä ajotietokoneen mukaan keskikulutus näyttäis olevan n 0.5l/100km vähemmän, sen lisäksi että voimaa on kierrosalueella 2000-3000rpm enemmän. Pitäis seurata pidemmällä aikavälillä kulutuksia mutta aika lupaavalle näyttää. Kyllä kelpaa ajaa :)

                                Vaikka tosiaan ihan alkuun pienellä testilenkillä tuntui että eihän tässä ole mitään eroa kun körötteli taajamanopeuksissa ja olin odottanut voimakkaampa lisäystä ihan alakierroksille, niin nyt jonkin aikaa ajaneena eron tosiaan huomaa. Ja nimenomaan niissä maantienopeuksissa minne sitä voimaa halusinkin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kuitenkin. Ja nyttemmin mietittynä, kyllä tää sen 450€ arvoista on.

                                Comment


                                  #17
                                  Samalla ei vissiin poistettu DPF:ää, joten 1000-2000 rpm aluelle ei oikein uskaltanut lisätä syöttöä vai?

                                  Oma AVF vetää kuin härkä tuon välin, BRD on taas enemmän kuin vakio 1.8T eli puutuu etenkin ykkösellä ja kakkosella. Paransiko tuo LTR-softa tuon ykkös- ja kakkosvaihteen tehoja?

                                  Nimimerkillä kannattaisiko sittenkin ajaa tämän takia kuopioon edes takaisin? Ja saako tuohon BRD:hen alavetoja ollenkaan?

                                  Comment


                                    #18
                                    Ei tehty hiukkasloukolle mitään. Käytännössä voima ei lisääntynyt yhtään alapäähän mikä etenkin kytkimen kannalta on vaan hyvä asia. Mulla on sellainen käsitys ettei mikään softa tuo BRD+DPF yhdistelmään lisää jerkkua alapäähän

                                    Comment

                                    Working...
                                    X