Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Untuvikko kyselee; S6 C4 tai C5 korimallista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Untuvikko kyselee; S6 C4 tai C5 korimallista

    Moikka kaikki,

    Olen vakavissani Audin ostoa tekemässä ja nyt olen rajannut omat kaksi mielekkäintä mallia. S6 ja S8.

    Nyt tuo S6 on hieno myös vanhempana korimallina. Onkos se nyt sitten tuo C4, mutta on todella traktorimainen vakiona.
    Saako tuota C4 korimallia matalammaksi helposti? Onko alustasarja kallis?

    Ei oikein vielä tuo haku ole antanut niitä toivottuja tuloksi. Haku kriteerit eivät täsmää varmaan tms.

    Pari upeaa vm 2000 S6 Audia on tuolla Nettiautossa parhaillaan ja niiden ulkonäkö on todella komea.
    Tuplaulostulot putkistossa jne.
    Vakionakin tuollainen vuosituhannen vaihteen S6 on matalampi kuin tämä C4 korimallin. Miksi?
    Hinta vain aika korkea 18,5k€ 2000 vuosimallista. Sama vehje Ruotsista irtoaa melkein 3000 euroa edukkaammin tulleineen ja veroineen.

    Noh, tää on vain mun kitsastelua. Älkää välittäkö, heh.

    Entä vanteet?

    Miten isoa vannekokoa saa esim tuohon C4 korimalliin pyörimään ongelmitta, yhdistettynä alustasarjaan? Esim 18" tai 19" vanne.

    S8 taas on jo vakiona upea.

    Harmi, että Suomessa olevat yksilöt markkinoilla ovat vieläkin ylihinnoiteltuja, kun vertaa esim Ruotsin tarjontaa ja osaa vähän Tullin sivuja käyttää.
    Toisekseen lähes kaikki harkitsemani 1998-2002 S8 Audit ovat todella paljon ajettuja Suomessa. Olleet kaupparatsujen tai yrityksien edustusautoja???

    Noh, eiköhän tuolta löydy joku yksilö minullekin...
    Viimeksi muokannut 8866; 17.10.2009, 15:05. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia, nimi näkyy profiilissa.

    #2
    Tai vaikka BMW. Ne on valmiiksi aika matalia. Todistetusti mahtuu huikeita palloja alle.

    Comment


    • #3
      BMW?

      Nyt ei ole ollut missään vaiheessa kyse Baijerilaisesta sotaratsusta.
      Viimeksi muokannut 8866; 17.10.2009, 15:06. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia, nimi näkyy profiilissa. Paikkakunta tarkennuksen voit myös tehdä.

      Comment


      • #4
        Onnittelut hienosta valinnasta. Itse pidän juuri S8-mallia yhdestä kaikkien aikojen komeimmasta autosta. Itselläni oli sedan mallinen S6 C4 koria ja kovin traktorin oloinenhan se oli. Alustaa saa madallettua helpoiten madallusjousilla, eivät maksa kummoisia. Ebaysta löytyy 200 euron hintaluokassa esimerkiksi H&R jousisettiä.
        Jos haluaa myös ajo-ominaisuuksia paremmaksi, esim. KW:ltä löytyy coil-over settiä joka lähtöön. Hinnat 1000-1500 euron paikkeilla. Kannattaa tosin varautua myös päivittämään muita alustan osia, niistä saattaa helposti kertyä tonni jos toinenkin.
        C4 koriseen saa muistaakseni kyllä 20" vanteet alle ja korkeussäädettävällä alustalla myös pyörimään hyvin. Korjatkaa jos olen väärässä. Nettiautossa taisi olla myynnissä yksi S8, johon oli vaihdettu moottori sekä vaihteisto. Hintakaan ei ollut paha. Kannattaa ehdottomasti katsoa tarkemmin tuota. Tuohon kärryyn moottorin ja vaihteiston uusiminen ei ole nimittäin ihan halpaa lystiä.

        Comment

        Working...
        X