Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Epäonnistunut jousien vaihto a4:seen Turussa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Epäonnistunut jousien vaihto a4:seen Turussa

    Vaihdatin Eibachin jouset Turun Euromasterilla Helsinginkadulla. Ensin työ luvattiin kahdessa viikossa ja tuli kuudessa. Sen jälkeen jättivät asennustyön tehtyään auton ulos kun en päässyt hakemaan autoa liikkeen aukioloaikana ja kun tulin illalla hakemaan, huomasin että vasen etuikkuna oli auki ja lunta koko kajuutta täynnä. Seuraavana päivänä ilmoitin asiasta ja he sanoivat, että ikkuna oli kiinni kun he lähtivät töistä ja että se on auennut itsekseen. Eivätkä he ei ota mitään vastuuta, jos en pysty hakemaan autoa kuuteen mennessä. Tulin kymmeneltä hakemaan ja ei ollut kiva yllätys.

    Tarina jatkuu, kun asennuksen jälkeen auto ei kääntynyt juuri ollenkaan ja takimmainen ylätukivarsi otti jouseen kiinni ja piti kovan kolahduksen kun ajoi töyssyyn. Syy oli se,että koko tolppa oli laitettu väärälle puolelle, vasen oikealle ja päinvastoin. Aika amatööritoimintaa kyseiseltä firmalta. En suosittele firmaa kenellekkään, enkä ikinä avaa kyseisen pajan ovea.

    // Mode: Suomen pisimpään lauseeseen lisätty pisteitä väliin ja hieman selkeytetty.

    #2
    Ikkunahan voi vaikka itsestään auetakin, nykytekniikka on ihmeellistä. Mutta tolpat väärille puolille... huh!

    Comment


    • #3
      50% todennäköisyys osua oikeaan ellei sitten ole useamman auton tolpat purettuna yhtäaikaa...

      Comment


        #4
        Soliski ollu kamalaa ku toiselle puolelle olis ilmaantunu Fiiatin tolppa.

        Siis ne saa asennettua väärälle puolelle ihan helposti?

        Comment


        • #5
          Ööh.. mä en ymmärrä miten se on mahdollista.
          Eihän se mene kuin yhteen asentoon sinne ja ne tolpat ovat käypäisiä molemmille puolille.
          Ellei ole sitten yläkolmioiden kanssa sössitty jotain ihan uskomatonta, tuo uskomaton vaihtoehto ei nyt taas sitten avaudu minulle...

          Comment


            #6
            Ei mene kuin yhteen asentoon, mutta kyllä sinne on eri osat puolilleen. Silloin jos ne on väärinpäin, ylempi takatukivarsi menee nurinpäin, ja siihen tuleva navan tukivarsi menee pari senttiä väärään kohtaan. Ehkä se siksi otti jouseen kiinni? Mutta en käsitä miten se ylempi kolmion muotoinen ylätukivarsi voi jouseen ottaa kiiini?

            Comment


            • #7
              Nii joo, jos on sotkenut yläkolmiot keskenään joissa tukivarret on kiinni.

              Comment


                #8
                Soliski ollu kamalaa ku toiselle puolelle olis ilmaantunu Fiiatin tolppa.

                Siis ne saa asennettua väärälle puolelle ihan helposti?
                No sopiihan miunkin auton keulalle useampi moottori, mutta en pitäisi sitä niin hyväksyttävänä, että sinne huollossa menee väärä moottori. :) Kyllä sen verran pitää olla huolellisuutta hommissa, ettei nyt pääse tuollaisia tapahtumaan.

                Comment


                • #9
                  Taas kerran on todistettu ettei Euromasterilla kannata juurikaan asioida kuin äärimmäisen pakon edessä. Asiakaspalvelu ja huolellisuus tuntuvat olevan monesti aika etäisiä käsitteitä ko. puljussa.

                  Mutta kai Euromaster kuitenkin loppujenlopuksi korjasi/lupautui korjaamaan virheensä?

                  Comment


                    #10
                    Joku paikallisen ammattikoulun jätkä ollu työssäoppimassa siellä hommissa. Tuskin kukaan kuka olis pidempään noita hommia tehny, tekis noin amatöörimäistä virhettä. Tosin sattuu sitä paremmillekkin.

                    Comment


                      #11
                      Ei kannata muuten kaikkia Euromastereita teilata. Luultavasti joissakin osataan hommat kuitenkin. :)

                      Vahinkoja sattuu, ei sille voi mitään.

                      Ja mun fiiu kommentti oli tietysti vitsi.

                      Comment


                      • #12
                        Itse olen paikallisen Euromasterin hylännyt, kun tajusin pari kertaa, että kolhuttomiin aluvanteisiin oli ilmaantunut outoja orkosia heidän käsittelynsä jälkeen. Näytön puutteessa jäi reklamoimatta. En oppinut kerrasta.

                        Comment


                          #13
                          Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.....

                          Sähkölasit vanhemmiten aukeilevat itsestään johtosarjavikojen vuoksi, en usko asentajien sitä jättäneen.
                          Virheitä tapahtuu itse kullekin, yleensä ne on kuitenkin ollut tapana myös korjata.
                          Jos asiakas itse valitsee korjaamisoption sijasta kylillä marisemisen, se on ihan vapaaehtoista.
                          Itse olen ko. toimipisteessä ammatin puitteissa asioinut kymmeniä ja kymmeniä kertoja ilman murheita. Ihan tavallisia ihmisiä siellä on töissä.

                          Korjaantuvatko virheet sillä että niistä muille huudellaan?

                          Comment


                            #14
                            Minä olen Helsinginkadulta ostanut itelle vanteet asennuksineen ja pyörien suuntauksen jousien vaihdon (joka tehtiin naapurissa LMS:llä) yhteydessä. Emännälle tuli vanteet renkaineen asennuksineen. Ei valittamista muuten kuin noiden jälkimmäisten vanteiden etsimisen osalta. Vasta neljännet tilatut löytyivät, kolmia ensimmäisiä ei loppujen lopuksi saanutkaan vaikka piti. Pitkästä toimituksesta ei sinänsä ollut haittaa kun ei ollut tilaushetkellä vielä autoakaan toimitettuna.

                            Comment


                            • #15
                              Itse olen kantapään kautta oppinut että:

                              "korjauta halvalla ja maksa ihan älyttömästi huonon jäljen korjailuista TAI tee itse ja maksa vielä enemmän omien virheiden selvittelyistä".

                              Siispä maksan nykyään kiltisti laatutyöstä vaikka se välillä persnahoissa kirpaiseekin.

                              Comment


                              • #16
                                Nyt kun euromasterista lähti puheeks, ni ei oo mullakaan hyvä kokemus siitä firmasta tällä kylällä. Käytin kotteron nelipyöräsuuntauksessa siellä, ni kääntivät raidetangot edestä siihen asentoon missä ne ottaa lokarin läpivieneihin kiinni. Oikein erikseen valittelivat miten oli sisämutterit tiukassa. Tuon huomasi sitten vasta katsastussetä, joka ystävällisesti antoi korjauskehotuksen vai mikä se on ku ei tuu leimaa.

                                Jos jotain hyvää ni tuolla reissulla sain kyl aika hyvän talvirengastarjouksen.

                                Comment

                                Working...
                                X