Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jolla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Mun tilausnumero on 100001415, eli sen perusteella saan tovin odottaa.. :D Kuitenkin lupasivat toimitusta 3-4 viikon kuluessa..??

    Comment


    • #62
      Joo eli sillä numerolla ei ollu mitään virkaa. Ajattelin vaan kun sattu niin sopivasti. Odotellaan sit 27 päivää.

      Comment


      • #63
        Siis 450 saa puhelimen siellä torilla 27. päivä. Loput sitten postitse, mutta kyllä niitä puhelimia pitäis olla tarpeeks kaikille tilanneille, että saa ennen vuoden loppua.



        Tilausnumero on menny nollille jossain vaiheessa, itsekin maksoin jo viime viikolla ja oli paljon suurempi numero.

        Comment


          #64
          Tilausnumero on varmaan alkanut nollasta sen 450 paikalle kutsutun jälkeen.

          Comment


          • #65
            Todennäköisesti, mutta ilmeisesti alkanut nollasta myös joskus viikonlopun/maanantain aikana, ehkä siksi, että tilausten määrän arviointi olisi vaikeampaa. Itse maksoin perjantaina, ja tilausnumeroni alkoi ykkösellä ja lopussa mentiin jo toisella tuhannella. Joillakin numero on alkanut kakkosella ja perässä pienempi luku kuin omani.

            Comment


            • #66
              Mulle ei oo ees tullu loppulaskua vielä.. ilmoitus kyllä, että sellainen on tulossa

              Comment


              • #67
                Mä maksoin eilen ja numero siis tuo edellä mainitsemani. Mahtaakohan noista pystyä sittenkään päättelemään mitään. Noh, samapa tuo, tulis nyt ennen joulua.

                Comment


                  #68
                  ykkösellä ja lopussa mentiin jo toisella tuhannella. Joillakin numero on alkanut kakkosella ja perässä pienempi luku kuin omani.
                  Voisko olla semmonen logiikka, että ykkösellä alkavat on niitä 100€ ennakkovaraajia (itsellä #10000137).

                  Comment


                    #69
                    Jokos ennakkotilaajat ovat saaneet Jollansa?

                    Comment


                    • #70
                      Ensikosketusvideoita vaan tulemaan. :)

                      Comment


                        #71
                        Minulle tuli tällainen sahköposti vajaa viikko sitten.
                        Hei Jukka,

                        Meillä on ilo ilmoittaa, että Jollan ennakkovaraajana tulet pian saamaaan ohjeistuksen, jonka avulla pääset viimeistelemään tilauksesi Jollan verkkokauppaan. Kun olet viimeistellyt tilauksesi saat lisätietoja toimituksesta.

                        Blaa blaa blaa

                        Suoritathan loppumaksun viimeistään 02.12.2013 varmistaaksesi toimituksen joulukuussa. Emme voi taata toimitusta joulukuussa mikäli viimeistelet tilauksesi tämän päivämäärän jälkeen
                        Koskahan nuo ohjeet mahtavat tulla, kun tuohon viimeiseen maksupäivään on jo kovin lyhyt aika?

                        Comment


                          #72
                          Et varmaan ollut ihan ensimmäisiä varaajia? Järjestyksessä taitavat lähettää.

                          Comment


                          • #73
                            Mäkin sain ton viestin ja ihmettelin missä ohjeet viipyy. Suoritin haun gmailissa ja maksuohjeet löytyi spämmi-kansiosta...

                            Comment


                              #74
                              Tartuin syöttiin vasta toisessa ennakkotilaus vaiheessa. Ei näy roskapostissakaan mitään. Annatko kuikelo vähän vinkkiä miten se homma etenee?

                              Comment


                              • #75
                                Ok. Mä taisin olla ekassa aallossa. Tulee maili, jossa on sun käyttis, (antamasi s.postios.) ja sille jollan luoma passu. Niillä pääset kirjautumaan jollashoppiin ja maksamaan loppuerän. Näin ainaki meni mulla.

                                Comment


                                  #76
                                  Okay. Ei siis ole oikotietä onneen vaan jatketaan odottelua. Alkaa päivät loppumaan kesken ennen tuota viimeistä maksupäivää.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Mua hämää myös jollan tj:n lausunto, että laitteet kaupoissa joulukuun alussa. Lievästi koen tulleeni kusetetuksi, jos mulla ei ole luuria kädessä ennen, kuin se on DNA:lta vapaasti ostettavissa..

                                    Comment


                                    • #78
                                      Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                      Okay. Ei siis ole oikotietä onneen vaan jatketaan odottelua. Alkaa päivät loppumaan kesken ennen tuota viimeistä maksupäivää.



                                      Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                      Mua hämää myös jollan tj:n lausunto, että laitteet kaupoissa joulukuun alussa. Lievästi koen tulleeni kusetetuksi, jos mulla ei ole luuria kädessä ennen, kuin se on DNA:lta vapaasti ostettavissa..
                                      Aika käy todellakin vähiin. Minä jo äkkinäisenä pistin mailia Jollalle, mutta eivät ole vastanneet mitään.
                                      Hieman kusestettu olo kieltämättä tulee, jos kaupasta saa hakea "jonon ohi" laitteensa, ennen kun varaajat on saaneet omaansa..

                                      Edit: Uutinen aiheesta.
                                      Nyt syksyllä varanneille suomalaisasiakkaille Jollat tulevat DNA-kauppoihin saataville joulukuun alkupuolella, hän kertoo.

                                      Se päivämäärä, jona kuka tahansa voi ostaa uutuuspuhelimen ilman ennakkoilmoittautumista, kutsuihin vastaamista ja jonotusta, on toistaiseksi auki.
                                      tarkoittaakohan tuo nyt sitä, että minulle ilmoitetaan, koska puhelin on DNA-kaupasta noudettavissa?
                                      Viimeksi muokannut HeikkiS; 28.11.2013, 05:36.

                                      Comment


                                        #79
                                        kannattaa lukea tiedotteet ajatuksella, jokaisessa Jollan tiedotteessa sanotaan, että ennakkovaraajat saavat puhelimensa ensin ja varausjärjestyksessä.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Taisin oman varata joskus heinakuussa. Millonkas se ennakkomyynti virallisesti alkoi?

                                          Comment


                                            #81
                                            Ite tilasin 21.5 enkä päässyt ekan 450:n joukkoon, joten joskus toukokuussa se alkoi.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Paha lukea ajatuksella, kun on niin monenlaista lausuntoa liikkeellä. Mulle sanottiin luurin tulevan 3-4 viikkoa maksusta. (23.11) Joulukuun alkuun ei kuitenkaan ole kuin muutama hassu päivä ja silloin sen on sanottu olevan kaupoissa..

                                              Comment


                                                #83
                                                Sekavimmat lausunnot tulee mediasta ja keskustelupalstoilta. Ei mulle ainakaan ole ollut kovin epäselvää, että miten toiminta menee.
                                                Jengi on vaan niin helvetin kärsimätöntä ta tietämätöntä. Kysessä on kuitenkin ~100hlö firma verrattuna johonkin appleen tai Samsungiin joissa on jo siivoojia enemmän kuin koko Jollassa väkeä.

                                                Eiköhän tuo toimitusaika tarkoita MAX 3-4 viikkoa.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Mitä se paljon puhuttu Android yhteensopivuus mahtaa tarkoittaa? Jostain muistan lukeneeni, ettei Play storea tuohon saa asennettua, niin voi jäädä vähän ohkaiseksi se ilo, vai onko tähän tullut muutosta?

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Kyllä ihminen on kärsimätön, kun jotain odottaa, kuin kuuta nousevaa.. tänään se odotettu loppulaskuposti tuli ja laitteen odotus voi oikeasti alkaa :) toimitusajaksi postissa luvattiin 3-4 viikkoa maksusta

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Tuli se loppulasku minullekin. Otin tosin noudon DNA-kaupasta, joten nyt odotellaan kaupan setän soittoa.

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja JM Näytä viesti
                                                        Mitä se paljon puhuttu Android yhteensopivuus mahtaa tarkoittaa? Jostain muistan lukeneeni, ettei Play storea tuohon saa asennettua, niin voi jäädä vähän ohkaiseksi se ilo, vai onko tähän tullut muutosta?
                                                        Jollan oma kauppa, Yandex ja amazon pitäs toimia jo heti alkuun. Tarjonta varmaan lisääntyy ja softantekijät laittavat softansa muihinkin kauppoihin kuin play storeen.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Kartza Näytä viesti
                                                          Sähköpostiin tippui kutsu torille. Odottelen kyllä joulukuun alkuun.
                                                          Jokos on otettu tuntumaa??? :)

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Loppusumma kuitattu ja Jolla tilattu kotiinkuljetuksella. Itellan olis syytä tehdä töitä lakkoilun sijasta, prkl...

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              http://www.itviikko.fi/kolumnit/2013...ta/201316598/7

                                                              Tuo artikkeli ei ainakaan kauhean hyvää kuvaa luurista anna.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X