Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Adapterit TFSI puolille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sama täällä, en huudellut rahojen siirrosta, mutta oli sinne rasti taulukkoon napsahtanut. Komppaan kyllä porkkista tuosta kuljetuksesta :) Kiitos.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
      Kotiin toimitus ei ollut ollenkaan vaihtoehtona? :) Eli siis koukkaisitko noutoreissulla kotimatkalla jauhamassa sitä itteään? Spadden omat voinee jättää samalla.

      Ei pyydetty täällä ilmoittamaan maksusta niin olen ollut hiljaa, mutta sanotaan nyt samalla että loppuviikosta makseltu.
      Minä koukkaan teidän kautta tänään, lienen siinä klo 16 - 16:30 teillä.

      Comment


        Tämän kerran Timo saat anteeksi. Kait mie nyt sen 6kpl ainakin sain :D

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
          Tämän kerran Timo saat anteeksi. Kait mie nyt sen 6kpl ainakin sain :D
          Koitan järkätä 6 kpl, vaikka ite jäisin ilman :)

          Comment


            Adapterit ovat minulla, postitustietoja kaivataan

            No niin,

            ensimmäiset adapterit on jo toimitettu matkan varrella. Laittakaapas minulle yv:nä postitustiedot niin alan laittamaan niille joiden maksu näkyy tililläni. Tässä on excel jonka mukaan postittelen adaptereita teille.

            Ne ketkä noutavat minulta, soittele milloin haet (nol S nol kolnelseiska S9S9). Käy vaikka tänään.

            Päivittelen taasen tätä exceliä sitä mukaa kun oon saanut postiteltua.

            Mikselle ja Joshille varattu Sahlmanin setistä 6 + 6.

            Niin ja kaikki vois maksaa nuo pois :)
            Viimeksi muokannut juutasqsa; 15.4.2013, 18:13.

            Comment


              Ottaa pois vaan multa. Siksi laittelin noita enemmänkin itselleni varaukseen kun tahtoo aina näissä tilauksissa olla niitä matti myöhäsiä. Ja vielä jotkut arpoo että ottaako 3 vai 6 vai 9.

              Kiitos kuitenkin tämän järjestämisestä. Kova homma se on ja vielä kun ne pitäs postitellakkin.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
                Ottaa pois vaan multa. Siksi laittelin noita enemmänkin itselleni varaukseen kun tahtoo aina näissä tilauksissa olla niitä matti myöhäsiä. Ja vielä jotkut arpoo että ottaako 3 vai 6 vai 9.

                Kiitos kuitenkin tämän järjestämisestä. Kova homma se on ja vielä kun ne pitäs postitellakkin.
                Tack. Katotaan paljonko palautan sinullepäin.

                mikse & Josh, maksakaa nuo 6 kpl ja Josh laita postitustiedot.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                  Kyllä se käy minulle, Jerekin on tuosta "vierestä", laitetaanko samaan pakettiin?
                  Toinenkin Jere, HarrastajaJT, on Mikon kyliltä. Voinen laitta Mikko nuokin sinulle?

                  Comment


                    Maksettu

                    Comment


                      Niin ja vielä toimituksista. Laitan mieluiten MH:lla, niin saa helposti postikulut vastaanottajalle. Jos ei käy MH, niin ilmoitelkaa. Sori että tämä jäi mainitsematta aiemmin.

                      Comment


                      • Oliko Joensuulaisia muita ketkä tilas näitä adaptereita??.. Ei leikannu aikaisemmin kysyä mahdollisesta kimppa toimituksesta.. Jos on useampi, niin vois minulle lähettää kaikki niin jakelen eteenpäin.. Taitaa 11 e halvimmillaan kuitenkin lähetys olla. T:Köyhä

                        Comment


                        • Hiiohoi Mikero. Voisit ottaa samaan pakettiin mun lätkät, annat sitten joskus jossain shellin miitissä jos vaikka eksyisin paikalle?

                          Comment


                          • Joo . Timo pistä siis minulle 12 kpl tulemaan niitä . Eli vielä suomeksi Jussin ja minun samaan pakettiin. Muita ei tainnut joensuusta kimppana osallistua.

                            Comment


                              Okkim, voidaanko laittaa minunkin palikat samaan pussiin? Saanen ne sinulta jotenkin sitten.

                              Comment


                                Käyhän se. Kunhan vielä saan toiselta Jereltä vastauksen, niin kerron sitten montako voi lähetellä tännepäin. Näillä näkymin Arton, Roopen ja Jeren sekä minun adapterit olisi tulossa mulle. Ja lisäyksenä, toisenkin Jeren osat voi laittaa mulle.

                                Hienoa Timo kun jaksat hoitaa näin isoa kimppaa!
                                Viimeksi muokannut okkim; 16.4.2013, 06:08. Perustelu: Lisäystä.

                                Comment


                                • Maksettu

                                  Comment


                                    Minun ja Artsin adapterit voi laittaa samaan pussukkaan

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                      Käyhän se. Kunhan vielä saan toiselta Jereltä vastauksen, niin kerron sitten montako voi lähetellä tännepäin. Näillä näkymin Arton, Roopen ja Jeren sekä minun adapterit olisi tulossa mulle. Ja lisäyksenä, toisenkin Jeren osat voi laittaa mulle.

                                      Hienoa Timo kun jaksat hoitaa näin isoa kimppaa!
                                      No problems, huomenna lähtee kilkkeitä liikenteeseen...

                                      Oliko Mikko sinulle nyt tulossa nämä:
                                      Mörssäri, rsroope, HarrastajaJT ja Jehku samaan Okkimin pakettiin

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
                                        Minun ja Artsin adapterit voi laittaa samaan pussukkaan
                                        Osoitetietoja?

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viesti
                                          Maksettu..

                                          Me voitais ottaa TSamin kanssa samassa säkissä tavarat tampereelle!!!
                                          Laittakaa osoitetiedot.

                                          Comment


                                            Kaikki adapterit laitettu

                                            Katsokaa liitteenä olevasta excelistä että postitukset yhdessä tulee oikein. Laitan huomisaamuna ensimmäisen setin (= ne jotka ovat maksaneet ja osoitetiedot löytyy) menemään.

                                            MH seurantakoodit lisätty.

                                            Kaikki ovat maksaneet, kolmen adapterit on vielä minulla
                                            Attached Files
                                            Viimeksi muokannut juutasqsa; 25.4.2013, 13:32. Perustelu: Tietoja päivitetty

                                            Comment


                                              Jostain syystä minä olen listoilla kahteen kertaan. Mun tarpeeni siis 10kpl jotka maksettu sekä postitustiedot laitettu privalla.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viesti
                                                Jostain syystä minä olen listoilla kahteen kertaan. Mun tarpeeni siis 10kpl jotka maksettu sekä postitustiedot laitettu privalla.
                                                Katos perhana. Hyvä kun huomasit, saadaan Sahlmanille enemmin palikoita :)

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viesti
                                                  Oliko Mikko sinulle nyt tulossa nämä:
                                                  Mörssäri, rsroope, HarrastajaJT ja Jehku samaan Okkimin pakettiin
                                                  Kyllä. Osoite sulla taitaa ollakin.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Mopwr Näytä viesti
                                                    Moi, vieläkö pystyy tilaamaan 4 kpl:tta ?
                                                    Haetko vai postitetaanko?

                                                    Comment


                                                      Minäkin olen muuten kaksi kertaa listalla :) 10:stä olen maksanut ja 10 tarvitsen.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Niso Näytä viesti
                                                        Minäkin olen muuten kaksi kertaa listalla :) 10:stä olen maksanut ja 10 tarvitsen.
                                                        Hiton hyvä että huomaatte ite! Alkaa olemaan silmät itellä ristissä. 10 on lähdössä sinulle.

                                                        Comment


                                                          Paketti noudettu Matkahuollosta. Kiitos juutasqsalle hyvin hoidetusta kimppatilauksesta!

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viesti
                                                            Paketti noudettu Matkahuollosta. Kiitos juutasqsalle hyvin hoidetusta kimppatilauksesta!
                                                            Aika nopeasti tuli perille! Hyvä että kelpaa, pientä viimeistelyä noille niin a vot on hyvät.

                                                            Comment


                                                              Vähän itsekin ihmettelin matkahuollon ripeyttä. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X