Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4:n k-lukitus temppuilee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4:n k-lukitus temppuilee

    Tällainen oire kun aukaisee avaimella kuskin oven niin vain tämä nappi nousee ylös ja kun kahvasta

    avaa oven, saatta nousta muut napit ylös ovista. Kuskin ovesta vääntää avaimella lukkoon niin
    '
    vain tämän oven tappi painuu alas. Ja vaikka heti perään avaa taka oven, saattaa silloin tällöin

    painua muutkin tapit alas. Mikähän mahtais olla syynä?

    #2
    Haulla löytyy tähänkin vastaus: hakusanaksi esim. keskuslukko.

    Comment


    • #3
      Jeps kiitos. Pitää rueta sitä pumppua hakemaan esille aluksi.

      Comment


        #4
        Mulla ainakin oli vastaavat oireet ja kolvailu auttoi. Eikä ollut edes paha homma.

        Comment


        • #5
          itse kolvailin myös tänään ja NYT TOIMII!

          Comment


          • #6
            Ei mulla näkyny minkaanlaista murtumaa kolvauksissa vaikka luupilla läheltä katsoi.
            Laitoin ne moottorin johdot uusiksi varmuudeksi ko näytti vähän väsyneiltä.
            Nyt on pakkasilla jäänyt se moottori vähäksi aikaa päälle kuskin oven lukitsemisen jälkeen,
            ja sammuu itsestään.

            Comment


              #7
              Moottorin päällejäänti viittais alipainevuotoon. Se vois selittää myös sen ettei muut nupit nouse, kuin se josta avaimella kääntää.

              Comment


              • #8
                Oliskohan peräkontin kannessa vuotopaikka, koska nyt on enää kontin lukko jäänyt auki?

                Comment


                  #9
                  Mulla on sedan ja takakontin luukun saranoiden vieressä on liitoskohta paineletkussa, jota edellinen omistaja on ilmeisesti kiristänyt nippusiteellä. se nyt ekana kannattais kattoo. Et kertonu, et onko sedan vai avant, mutta kaipa se liitos on siinä saranan luona molemmissa.

                  Comment


                  • #10
                    peräkontin kannessa oleva letkuliitos meni luultavasti lyttyyn kannen alas laskiessa. Niin vaihdoin uuden letkun pätkän siihen. Ja toinen minkä huomasin oli moottorin kaksi johtoa aika heikolla hapella.
                    Näillä korjauksilla k-lukitus on toiminut moitteettomasti pitkän aikaa jo. eli tämä auto on sedanmalli.

                    Comment

                    Working...
                    X