Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Nii minä tarkoitinkin omia peilejä :D Ja kyllähän me skigen kan possujunassa tultiin vastaan. En vaan nähnyt yhtään mitään
    Viimeksi muokannut 8866; 27.9.2014, 00:49. Perustelu: Turha lainaus pois.

    Comment


      joku ajeli myotonia-jonin s3:lla kehällä myllypuron kohdalla tänään ehkä puol 8? mä valuin vasenta kaistaa ohi ja nostelin kättä ja joku muu setä sillä ajoi...

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
        Kyllä voisin väittää että minä ja HiTec. Ajelin siis HiTecin perässä ja vastaan ajavan bongasin että klubilaisia pakko olla... Oliko sulla siis se tumma musta/ruskea ja ilman rinkuloita. Aurinko häikäs samalla lasiin ja miljoona ötökkää niin... ;)
        Juu kyseinen possujuna oli kyseessä voisin väittää ja jtn vihreetä saattoi verkkokalvoille tallentua.. :D Tumman harmaa Oystergrau, rinkulat on mutta nekin mattamustat. Mä tulinkin auringon puolelta et tarkimmat aistihavainnoit tais jäädä mun kabiiniin. :)

        Comment


          Jeps oikein Eetu kattelit, S3 on kaverilla lainassa kun mulla on sen auto laikattavana pari päivää. Arvelinkin et nyt sen sit joku bongaa kun minä tai emäntä ei ajeta sillä :)

          Comment


            A6 C5 sedan, takana (ainakin) kilpi. Kangasalantiellä vähän yli kasilta. Itse köröttelin viereistä kaistaa pikkukakkosella.

            Comment


            • Musta C6 avantti, clubikilpi ja puolikas omena takalasissa. Käännyit kontulaan päin. Nostelin peukkua siitä dolphin grey b7 avantista :)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                Tänään kehä I länteen päin kello 16:00 harmaa sedan A6 alusilla ja clubitarralla, en noita korimalleja näistä muista, mut vanhempi. :D Olit siinä Tapiolan abc:n kohdalla, kun vastaantulijoiden kaistalta huomasin.
                Ootko varma et oli A6? Kellon aika ja paikka täsmäis nimittäin aika hyvin muhun. :D

                Comment


                • Tänään kymmenen maissa aamulla Töölönlahden kohdilla valkoinen Q3 clubin kilvenalusilla.
                  Köröttelin perässä piirun verran madalletulla B8 allroadilla..

                  Comment


                    Tuttu Q3 jonka kuski käy harvakseltaan foorumilla. Auto on muuten tulossa myyntiin ihan kohta. Jos jotakuta kiinnostaa hyvin varusteltu 177hv TDI S-tronic Q3 niin kannattaa laittaa viestiä mulle.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
                      Ootko varma et oli A6? Kellon aika ja paikka täsmäis nimittäin aika hyvin muhun. :D
                      No en tosiaan oo varma. Niin nopeesti katoin et tarra on ikkunassa ja clubialunen näytti kaukaa olevan. Ruuhkassa olin ja kaukana susta. Morjens vaan! :)

                      E: Tänään taas hätänen bongaus Tuusulantieltä Kehä I rampin jälkeen kohti Tuusulaa kellon näyttäessä n. 16. Jos en väärin muista ni harmaa B8. Aluset ainakin tunnistin. :D En pystyny hidastamaan et ois kerenny morjenstamaan. :)

                      Comment


                        Pohjamaalissa oleva B3 takaspoilerilla ja etulivenalusella niistisillassa.
                        Myös JRMLLS:n 4F lainavanteilla (RS6 oem) löytyi sieltä. Hyvältä näyttää :).

                        Comment


                        • Olihan komea uus (ILL-***) musta RS6 ennen 5.30 1 tie kehä3 liittymässä yritin keretä alta pois väsyneellä penarilla. :)

                          Comment


                            Lauttasaaren koulun edessä RS5

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Appen Näytä viesti
                              Kenes tummansininen bertta 6 seisoo Roihuvuorentien kadunvarsi parkissa? Joskus ennenkin tästä kotikulmilta bongattu.
                              Taitaapa olla minun. Tytär muutti niille kulmille. Moi vaan!

                              Comment


                              • Punanen B6 s4 avantti bongattu vuosaaren sillalla, morjestin siitä b7 avantista kun ohi ajoin :) (eilen iltapäivällä)

                                Comment


                                  Eilen bongattu melkein perätysten SQ5 ja S3 (8PA) Joensuu Prisma tuntumilla

                                  Comment


                                  • Musta A4 s-line rekkari IVY-***. Parkissa eilen joskus iltapäivästä klo 17 jälkeen? Isokadulla Kokkolassa.

                                    Comment


                                    • Musta A6/S6 tummilla laseilla puol 8 aikaan kuopion motarilla laakkosen kohdalla, rekkarin alku BSI-xxx ei alusia. Joku täältä? Repsikan valo oli palanut :))

                                      Comment


                                      • VilkkuS taisi alkukuusta ajella meidän talouden kutosen perässä siis. Rouva käy Mikkelissä kouluhommissa työn ohella aina välillä iltaisin ja tuolloinkin tainnut ajella..
                                        Auto kyllä musta ja ilman mallimerkkejä. Ohittelukin täyttää tunnusmerkit:D

                                        Comment


                                        • Lupe just äskön motarilla/nousit Iskon rampista ylös ja jatkoit keskustaan päin ku ite Transitilla kurvasin Toppilan suuntaan? HLP tarrat oli ainaki ikkunoissa. :)

                                          Comment


                                            Jonkun klubilaisen tumman sinertävä A nelkku oli kolmen pintaan Sorin sirkuksen vieressä Viinikassa parkissa? Oli todella komeet vanteet alla:)

                                            Comment


                                              Jaakou:n kanssa tänää samaa aikaan kurikka timberin risteyksen kohdilla vähän ennen neljää?

                                              Comment


                                              • Kukas foorumilta on Mantsisella Joensuussa duunissa? Musta kasi alusilla pihassa.

                                                Comment


                                                • M1k2 kivistössä päiväkodin kohdilla vastaan olin punaisella vitolla kärry perässä liikenteessä. :)

                                                  Comment


                                                  • Pari bongausta sattu tälle päivälle. :)
                                                    Harmaa farkku B8 alusilla Munkkiniemessä puolen neljän aikaan, kuka täältä?
                                                    Nimimerkki ripper A5:lla Espoon keskuksessa joskus viiden maissa, liputin ohi ajaessa. Ja sit nimimerkki Tim71 S2:lla Jakomäen abc:llä kuuden aikaan tankilla ja kuitti suussa autoon. Kehä III:lla ajo joku tosi mustattu matala A3, täältä?
                                                    NIIN ja Jakomäen ja Heikinlaakson rajamailla olevassa ympyrässä tuli sininen b5 RS4 vastaan. Eikai muuta.

                                                    Comment


                                                      Sellainen oudon punainen B5 avant aamulla noin klo 8.45 Kajaanintiellä Delta-auton liikennevaloissa pohjoiseen päin menossa. Hetkeä myöhemmin kaupunkia kohti tuli hopea TTS (tai RS). Tunnistaako kukaan itseään?

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                                                        Sellainen oudon punainen B5 avant aamulla noin klo 8.45 Kajaanintiellä Delta-auton liikennevaloissa pohjoiseen päin menossa.
                                                        Hep, tuli käväistyä Uimaharjun suunnalla tänään.

                                                        Comment


                                                        • Toissapäivänä eli keskiviikkona tultiin peräkkäin viereisiltä rampeilta Tuusulanväylälle tummansinisen 4F sedanin kanssa. Tuntomerkit: vetokoukku ja Diesel. Rekkari FJN-xxx. Eilen jonotimme Järvenpäässä Tarjoustalon Citymarketin valoissa sinisen B6 Avantin kanssa, tuntomerkkeinä isohkot tummat vanteet. Lahdenväylällä vastaan tuli todella hieno B7 Avant, täysin musta etuvaloja ja maskia sekä vanteita myöten, vain umpion sisällä olleet lediparkkiviiva toi muuta väriä. Todella komea ilmestys! Lisäksi vastaan tuli hieno 4B Avant, väri tummanvihreä ja kromikaaret, jotka itseasiassa sopivat siihen.
                                                          Tunnistaako kukaan itseään?

                                                          Comment


                                                            Jonkun a4 clubkilvillä oli Tiistaina lehmossa Auto-EE / Lamminsalon pihassa.

                                                            Comment


                                                              Klo 14 aikaa itäväyläl plantagenin valoista musta b8 sedani tummilla vanteilla. Vähän koitin pakulla valoista ja lähtihän se nelonen kiihtymään, kauhean helposti tuntuu clubilaiset provosoituvan :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X