Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja maspe Näytä viesti
    Ihmiset, jotka soittaa ns. nukkumaanmenoajan jälkeen.
    Mulla menee puhelin ajastetusti silentille 22:00 ja palaa normaaliin arkisin 07:00 ja vloppuisin/lomilla 9:00. Kun en pyöritä hätäkeskusta, minua ei tarvitse saada kiinni öisin. Kyllästyin känni- ja muihin random-puheluihin aikanaan ja päätin että näin.

    Jos mun 80-vuotiaat vanhemmat saa sytärin, niin ei se paljoa auta soittaa mulle, kun ajomatkaakin on 100+ kilometriä enkä osaa elvyttää puhelimessa.

    Sama juttu lomien kanssa: on sovittu että (ulkomaan) lomille ei kerrota mitään ikäviä uutisia. Mitä se auttaa kuulla johonkin keniaan, että isä on kuollut. Menee vain loppuloma piloille, eikä tilanne siitä muutu. Voi kuullostaa kylmältä, mutta näin me olemme tämän linjanneet.

    Comment


      Sama juttu lomien kanssa: on sovittu että (ulkomaan) lomille ei kerrota mitään ikäviä uutisia. Mitä se auttaa kuulla johonkin keniaan, että isä on kuollut. Menee vain loppuloma piloille, eikä tilanne siitä muutu. Voi kuullostaa kylmältä, mutta näin me olemme tämän linjanneet.
      Ei muuten mikään huono sopimus, vaikka joidenkin mielestä varmasti kuulostaa todella kylmältä ja tylyltä.

      Comment


        99% varmasti vikakoodin lukemalla ois kaikki ookoo. No arvaa onko sitä piuhaa? Tai edes jäsenyyksiä foorumeille jossa ihmisiä joilla toi piuha
        Mikä auto ? Jos INPA riittää niin ota yhteyttä.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
          Ei muuten mikään huono sopimus, vaikka joidenkin mielestä varmasti kuulostaa todella kylmältä ja tylyltä.
          Sama mulla, sukulaiset ties et oon tulos suomee lomille ku asuin viel ulkomailla. Jaksovat oottaa sen viikon ja kasvotusten kerto et mummi vaihto hiippakuntaa. Ei tollaset oikee oo kivoi puhelimes kuulla oli loma tai duuni.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viesti
            Mikä auto ? Jos INPA riittää niin ota yhteyttä.
            Kiitos.
            No INPA:lla se komennettiin kiinni (kävi tuuri kun tuttu Laakkosella) ja ja se sanoi ruks ruks mennessään ja sieltä tuli pari muovipalasta ja se aukeiluhomma loppui sitten kokonaan... Jep. Laakkosensetä laski työmäärien kanssa n.2.5k€ korjausarvioksi. Eihän siinä. Sanoin sedälle että paljonkos tästä osia on? Niin 200. Jep tuli suusta että jos tallinnan reissun sille varaisi. Setä: "no säästäthn sä tonnin töissä jos näin teet, enhän mä sanonut tätä sitten."

            No jos toi menis tarjousalena kaupaks. Mä tuun niin pahalle mielelle koko autosta että ois paree kadota.

            Comment


            • Työtilanne näyttää aika paskalta, pakkolomat taitaa pian kutsua >:(

              Comment


              • Aivan uskomaton darra ja huomenna pitäis töihin -__-

                Comment


                • Auto myyty ja nyt sätkitään julkisilla EIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! Pare tulla vaihtoautomarkkinoille nopee hyvä yksilö!

                  Comment


                  • Mulla sattui sopivasti, kun autolle löytyi ostaja ja samana päivänä löytyi vielä sopiva yksilö seuraavaksi rassiksi. Enhän mä noita olekaan katsellut kuin puoli vuotta ja olin jo luopunut toivosta ja totuttautunut ajatukseen että moottorivaihtoehto ei ole se mistä olen haaveillut. Noh, enemmän kerron ensiviikolla kunhan autokaupat on saatu kuntoon. Jos saadaan.

                    Sitten aiheeseen. Lauantai ilta ei ole paras mahdollinen ajankohta työpäivälle, varsinkaan silloin kun työt menee aivan munilleen ja olisi muutakin kiireellistä tekemistä.

                    Comment


                    • Viimeiset seittemänvuotta ollu tapana vaimon kanssa aloittaa kesäloma syömällä muikut ravintola Sampossa.
                      Niin tänäänkin oli tarkoitus, istuttiin pöytään tilattiin muikut ja huurteiset.

                      Oluet tuli heti ja nälkäisenä jäimme odottamaan muikkuja.
                      Tuoppi tyhjeni ja aikaa oli mennyt n. 20 minsaa.

                      Kysyin ystävällisesti milloin annokset tulisivat pöytään, vastaus oli että pientä jonoa.
                      Siinä tuli sitten uusia asiakkaita ja kappas muikut muusseineen tuli heille vartissa.

                      Kävelin sitten tiskille, aikaa oli kulunut 45 minuuttia ja pyysin laskun niistä olusista ja syömättömistä muikuista.

                      Lupasi kuitenkin vähentää laskusta tilaamani muikut, meinas mennä jo mulla humorin puolelle.

                      Sataman helmessä oli sitten pakko pizza syödä, mutta kyllä hatuttaa.

                      Comment


                        Oma ääni missä tahansa videolla. Vitun honottaja.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                          Auto myyty ja nyt sätkitään julkisilla EIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! Pare tulla vaihtoautomarkkinoille nopee hyvä yksilö!
                          Osta mun audi, saat nyt sopu hintaan ;)


                          V*tun nössöt renkaanpotkijat ku ei riitä pokka suoraan sanoo ettei ookkaa kiinnostunu. 2 sankaria tehny nyt oharit. Eka vr6 golffia mulle tarjonnu, sovittii näyttöpäivät kaikki ja useempana päivänä puolin ja toisin soiteltii, varasin vapaapäivän ja mukulalle hoitajan. Päivää ennen sovittua näyttöä lupas soitella eikä kuulu mitää. Kello oli vissii päältä 21 ku laitoin sit viestii. No vastas et emmä sittekkää. Eis it voinu aikasemmin ilmottaa ja tasan tarkka ties et otin sen näyttöpäivän vapaaks ku ois muuta menoo ollu.

                          No sit sankari numero 2 tarjoo volvoo ja olisin samana päivänä päässy parin tunnin varoajalla lähtee näyttää nii hetki ennen lähtöö soittaa ja satuilee tarinaa luuriin "isän auto hajonnu siikajoelle ja hänen on se pakko lähtee hakee sieltä äitin autolla ja trailerilla" (aikasemmassa puhelussa kerto ettei oo korttia vaa se on kuivumassa) lupas soittaa tänää et sovitaan uus aika. No ei soittanu tänää ja koitin soittaa nii löi luurin korvaan. Hittoako tarjoavat romujaan jos alkaa mietityttää jo ennen auton näkemistä Miettis kaks kertaa ennen ku alkaa ees tarjoilee vaihos. Luulis et ois pokkaa soittaa tai ees viestii laittaa et "muutin mieleni ei kiitos" Vois ite sopii muita menoi eikä tarttis kyttää et koska se ny tulee kattoo vai eikö tuu...

                          Comment


                          • Kaikki "tarjousten perusteella", "saa tarjota" jne. ilmoitukset. Sitten kun tarjoaa jotain realistista (yleisen hintatason mukaista), naureskellaan.
                            Jos ei osata asettaa tuotteelleen hintaa, kannattaa laittaa myyntiin netin huutokauppapalstalle.

                            Comment


                            • Tää ottaa kyl aika lailla päähän!

                              http://img853.imageshack.us/img853/7...0721202640.jpg

                              Comment


                              • Näyttää halvalta :o

                                Comment


                                • Kaikki "tarjousten perusteella", "saa tarjota" jne. ilmoitukset. Sitten kun tarjoaa jotain realistista (yleisen hintatason mukaista), naureskellaan.
                                  Jos ei osata asettaa tuotteelleen hintaa, kannattaa laittaa myyntiin netin huutokauppapalstalle.
                                  Just, myönnän kyllä itsekin tuohon syyllistyneeni esim. PikkuMyytä myydessäni, mutta asiallinen tarjous ostajan näkökulmasta oli kuitenkin sellainen, että kaupat tuli.
                                  Eli ostaja kertoi mitä on valmis maksamaan ja sillä selvä.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                                    Just, myönnän kyllä itsekin tuohon syyllistyneeni esim. PikkuMyytä myydessäni, mutta asiallinen tarjous ostajan näkökulmasta oli kuitenkin sellainen, että kaupat tuli.
                                    Eli ostaja kertoi mitä on valmis maksamaan ja sillä selvä.
                                    Sama mulla. Audissa on hinta millä se ainakin lähtee mutta tarjouksia kuunnellaa ja tosi tinkaaja ja vie pois varmasti sopu hintaan. Musta on ihan ok et joku laittaa suoraa et saa tarjota, auta armias jos meetkin johonki autoo tarjoo nii saat huudot päälle TIUKKAHINTA! Ei tinkivaraa...

                                    Comment


                                      Eikö sen pyyntihinnan silti voi siihen ilmoitukseen keksiä? Jos joku haluaa tarjota ja tingata siitä niin eihän sitä mikään estä. Jos liian pienestä tarjouksesta saa huudot niin ainahan sitä voi huutaa takaisin, eikös sitä juuri kutsuta tinkaamiseksi :)

                                      Comment


                                        Tää ottaa kyl aika lailla päähän!

                                        http://img853.imageshack.us/img853/7...0721202640.jpg
                                        Mitäs kävi?

                                        Comment


                                        • Eikö sen pyyntihinnan silti voi siihen ilmoitukseen keksiä? Jos joku haluaa tarjota ja tingata siitä niin eihän sitä mikään estä. Jos liian pienestä tarjouksesta saa huudot niin ainahan sitä voi huutaa takaisin, eikös sitä juuri kutsuta tinkaamiseksi :)
                                          Ilikiä kuitenkaan niin halpaa hintaa näytille laittaa sentäs oli kuiteskin Audista kyse, ainakaan meikä;))

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja peiponen Näytä viesti
                                            Mitäs kävi?
                                            Alapallonivel/alatukivarsi murtui kesken ajon.

                                            Comment


                                            • Ihan vaan itekseen, vai täräytitkö kunnolla johonkin korokkeeseen tai muuhun?
                                              Ikävännäköinen kuitenkin.

                                              Comment


                                                Suaakeli! Eihän se satula sitte käynytkään, ilmeisesti faceliftissä on isommat jarrut takana.

                                                Nyt savolaiset biturbomiehet, vilkaskaa kiireellinen ostotopikki. LINKKI

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                                                  Ihan vaan itekseen, vai täräytitkö kunnolla johonkin korokkeeseen tai muuhun?
                                                  Ikävännäköinen kuitenkin.
                                                  Iha vaa itekseen nousin just isolta tieltä liittymästä ylös liikenneympyrää ja siihe keskelle levis. Onneks ei ollu vauhtia ku joku 40km/h voin vaa kuvitella minkälaista jälkee 100 vauhdissa olis tullu......

                                                  Comment


                                                  • Huh huh, tais olla Luoja mukana.

                                                    Laitahan peli kuntoon.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja wadeeh Näytä viesti
                                                      Iha vaa itekseen nousin just isolta tieltä liittymästä ylös liikenneympyrää ja siihe keskelle levis. Onneks ei ollu vauhtia ku joku 40km/h voin vaa kuvitella minkälaista jälkee 100 vauhdissa olis tullu......
                                                      Onko varsien merkistä mitää tietoa?

                                                      Comment


                                                        Mulla hyppäsi taannoin Passatista alapallo pois kupistaan kotipihasta pois ajaessa. Tukivarsisatsi oli ollut alla noin 40 tkm. Sanomattakin lie selvää, että oli viimeinen halpissarja, mitä minulle tulee.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
                                                          Onko varsien merkistä mitää tietoa?
                                                          Eipä tällee äkkiseltää tuu mielee huolto kuiteistaha se saattas selvitä.
                                                          Ajattelin tollasen nyt tilata tohon seuraavaks, pitäs kestää vähä paremmi.

                                                          http://slamit.net/product/3886/tukiv...b-a4-a6-superb

                                                          Comment


                                                            En omaani laittas tuota sarjaa. Aika lailla kaksjakosia kokemuksia täälä foorumilla. Jos hyvät haluat niin laita lemförderin sarja.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
                                                              En omaani laittas tuota sarjaa. Aika lailla kaksjakosia kokemuksia täälä foorumilla. Jos hyvät haluat niin laita lemförderin sarja.
                                                              Täähä rupee menee jo vähä offtopicics, mut mistähä sivulta noita lemförderin sarjoja sit sais?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X