Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät TV-sarja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Luin kanssa murosta eli autotietäjien mekasta, siitä kuinka OLIO ei kuulu ohjelmaan kun sen on joku muu tehnyt. En vaan käsitä mikä siinä on ettei autoa saa esitellä jos joku muu on sen toteuttanut. Jos itselläni olisi rahaa tarpeeksi ja tietotaito sama kuin nyt, en edes miettisi miten toteuttaisin auton virityksen. Haluaisin myöskin nähdä sen joka tekee OLIO:n yksin ilman sitä ulkopuolista apua. Jukan auto, Jukka toteuttanut, Jukka maksanut, joten ei mielestäni jää epäselvää kenelle se kunnia kuuluu.

    Comment


      Jumalautaku on siisti porsche. Sitä ei osaa ees kuvitella kuinka hieno tollasella on ajaa, kun ajanu sellasilla autoil mitä on :D
      Siksipä oma Porsche on haaveena. Ollut tosin jo pitkään.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Lampinen Näytä viesti
        En vaan käsitä mikä siinä on ettei autoa saa esitellä jos joku muu on sen toteuttanut
        5 pisteen vihje: Vastaus on yksi kuolemansynneistä.

        Comment


          Perinteinen geeniperimä, joka vie kalatkin järvestä. :)

          Comment


          • No kyllähän minä nyt sen tiedän senkin höpönassut :) En vaan henkilökohtaisesti ole koskaan käsittänyt tuota kateellisuutta tuosta näkökulmasta. Tarkennus sen takia että olen ihan oikeasti kateellinen Jukan Phaetonista. Ja ehkä ihan vähän muistakin autoista. Harmi etten itse voi toteuttaa tuollasta arsenaalia, koska parkkipaikka on niin pieni...

            Comment


              No nyt oli kyllä pelit kohdallaan.

              Comment


              • Vähän jälkijunassa tullaan, mutta pakko vielä kommentoida olioa.

                Oli uskomattoman komea autoa, viimeistely aivan omaa luokkaa ja ne äänet..

                Jukka edusti myös hienosti, todella itsevarman ja asioista tietävän oloinen koko ajan. Myös kehotus oikeasti ajamaan kovaa autolla oli loistava. Nauroin ääneen "esp off" -nappi kommentista.

                Hienosti hoidettu, propsit täältäkin.

                Oli muuten helposti paras virittäjät jakso tähän mennessä, Salokin vähän rennomman oloinen.

                Comment


                • OT:

                  Mielipiteeni auton rakentamisesta itse johtuu varmaan lähinnä siitä et oon ite enempi tee-se-itse-mies, ja autoharrastukseen kuuluu mielestäni myös auton ropailu ja laitto itse. Ku tekee itse ni tulee ihan itsetehdyn näköstä :D

                  Kateuden kanssa sillä ei oo mitään tekemistä.

                  Mussemies on varmaan todellinen autoharrastaja ja virittäjä ku ajaa ja tankkaa viripajalla tehtyä autoaan. OLIO on omistajansa visioima yksilö, ja pirun hieno sellanen :) Toteutus on mun mielestä vaan "liian ammattimainen" virittäjät -sarjaan, sikälimikäli sarjan idean oon oikein ymmärtänyt. Sekä Mussesta että OLIO:sta vois hyvinkin katella vaikka tunnin mittaisen oikeesti perehdyttävän esittelyohjelman per auto, mut tohon sarjaan ne ei mun mielestä sovi. ( Ei kyl pelkkiä pulkkafiestojakaan jaksais katella)

                  Nyt tää "vääräuskoinen" poistuu takavasemmalle, kiitos ja anteeks...

                  Comment


                  • Voishan olla oma sarja kaikentietäville neuvojillekin. Näitä replica-vanteilla, lexus-valoilla, ledi-parkeilla ja xenon-sumareilla varustetuilla autoilla ajelevia harrastajia varmaan riittää kaikilla foorumeilla.

                    Nimeksi sarjalle sopis vaikka "Virtuaalivirittäjät".

                    Tähän perään sitten sellainen vinks vinks-hymiö.

                    Comment


                    • http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/3851409 siintä camaro omaks :)

                      Comment


                      • Tuntuu lähes kaikki Virittäjät myyvän autojaan...

                        Comment


                        • Kaipa joku hölmö on valmis maksamaan siitä että auto on ollut telkussa, tai ostamaan sen perusteella. Hyvä hetki myydä siis. :)

                          Comment


                          • Tavallaan nyt ollaan "heikoilla jäillä" kun ei tietoa miten Salo haukkuu ;)

                            Oli se mulla jo syksylläkin myynnissä.
                            Harrasterintamalla vain puhaltaa uudet tuulet ja Camaron kanssa tullut aika paljon saavutettua viimeisen 3 kesän aikana, niin ollaan vähän niinkuin käännekohdassa...eli päivitetäänkö 20Ke:llä camaroa vai tehdäänkö jotain muuta :)
                            Nälkä kasvaa syödessä näissä auto jutuissakin..
                            Viimeksi muokannut 8866; 24.3.2011, 21:24. Perustelu: Lauseet alkaa isoilla kirjaimilla.

                            Comment


                              Moi mä oon Mikko. Tämmönen ketju.

                              Joudumme sensuroimaan nuo linkit joiden kautta löytyy ladattavaksi materiaalia joka on tekijänoikeuksilla suojattua. Valitettavasti näin, mutta ei näytä kamalan hyvältä että ohjelma tulee maksukanavalta ja on ladattavissa lähetyksen jälkeen melkein reaaliajassa täältä. Jatkossa ohjelman joutuu siis etsimään muuta kautta käsiinsä (vaikka ostamalla sen katselukortin :).

                              Comment


                              • eikös tuo ole linkin laittajan ongelma?..ja sitäkautta lataajan ongelma..

                                olen samaa mieltä!!! kaikki on kiellettävä tai ainakin direktiivi tällekkin!!!

                                Comment


                                  Foorumille rekisteröityessään jokainen on varmaan lukenut ja sisäistänyt säännöistä mm, sen, että vastuu on todellakin kirjoittajalla. Ja myös sen, että foorumin ylläpito poistaa "yleisesti arveluttavan sisällön" sen havaittuaan. Foorumin ylläpitäjillä ei ole mitään intressiä ottaa näissä asioissa minkäänlaista riskiä.

                                  Comment


                                    Kun on noita piratebay yms juttuja tässä ollut niin linkkejä nekin on vain jakanut käytännössä.
                                    Jokainen joka osaa googlea yms käyttää löytänee materiaalin jos niin haluaa.
                                    Sikäli itellä on MAX, mutta ärsyttävää kun ei ole tarjolla Katsomosta tai muualta noi ja missannu sen uusinnankin. Pakko ettiä netistä epävirallisena.

                                    Virittäjien oma site on täällä http://virittajat.fi/
                                    Ei ole jaksoja tarjolla tuolta.

                                    Comment


                                      Siitä perspektiiviä: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/0...a_2458423.html

                                      Perseestä tämä on, myönnettäkööt, mutta teoston sedät on ilkeitä ja niillä on paljon rahaa.

                                      Comment


                                        Kai täällä voi 'arvailla' googlen hakusanoja lain puitteissa?

                                        Comment


                                          Tekijänoikeuksista oli juttua kun entisen Limewiren pitäjiä on nyt haastettu jenkeissä maksamaan korvauksia. Maltilliset 75 triljoonaa $$$ oli pyynti. Asiaa käsittelevä tuomarikin oli pyöritellyt päätään. Tuo summa kun on enemmän kuin koko record industry on gramofonin keksimisen jälkeen (1800-luvun loppupuolta) tuottanut.

                                          Siihen nähden on ehkä syytä pitää ne linkit forumin ulkopuolella. Olan kysymykseen, jos pitäis arvuutella niin googlaisin ehkä virittäjät. Ja "virta" on kuulemma englanniksi "torrent". Mistä lie tulikin mieleen yhtäkkiä.

                                          Comment


                                            Myöhästä se enää on, löysät on tulleet jo admineilla housuihin. Noh, eiköhän nuo jaksot löydetä vielä, laitetaan vaikka "let me google that for you" -linkki niille jotka ei löydä.

                                            Comment


                                            • Kylläpäs on "harrasteautoja televisiossa" ;)
                                              Viimeksi muokannut Kenda; 29.3.2011, 17:42.

                                              Comment


                                                Jaksosta 7...

                                                Vähän törkeesti ehkä Salo kohteli Fiatin omistajaa. Vaikka rehellinen olikin niin ois voinu vähän ees säästellä. Ei tommosella käyttäytymisellä välttämättä mahdolliselle seuraavalle tuotantokaudelle saada autoja tai ainakin saattaa karsia joitakin. Oli Fiatin omistaja ihan huulipyöreenä, että "Aha, kiitti vaan. Eipähä tarvi ainakaa toista kertaa tulla.".

                                                Comment


                                                  Joo, tuli kyllä vähän myötähäpeän olo... "Tuo vaihdekaavio on tosi huono, eihän se kyllä mihinkään kulje, menee vähän vikuroimalla... Mut onhan se hyvä jos Historicissa kaikilla on samantehoiset pelit niin onhan siellä kiva ajella..." Ei ois voinu paljon enempää vittuilla harrastelijalle, joka on laittanut paljon rahaa autoonsa kiinni. Niin ja muuten hyvännäköinen peli, mutta nuo tarroitukset on kamalat...

                                                  Comment


                                                    Jäi alku näkemättä, mutta sitä opelia se rappasi ja poltti kumia senkin jälkeen, kun koneeseen oli tullut jokin ongelma. Sääliksi kävi omistajaa, vaikka nyt saikin kehut autosta itse Salolta.

                                                    Comment


                                                      Ooppeli toimi Salon mielestä kuitenkin teknisesti moitteetta vaikka joutuivat työntämään rotiskon käyntiin tuon hyydyttyä pääsuoralle. Liekö pata leikannut kun ei kovin terveeltä enää senjälkeen kuulostanut?

                                                      Comment


                                                        Ei kai tuohon koneeseen tainnut tulla sen enempää ongelmia, kuulosti lähinnä siltä, että akku hyytyi (latauksessa jotain häikkää?) Mantahan lähti oikein hyvin käyntiin pienellä työnnöllä...

                                                        Fiat kuskia tosin kävi hiukan sääliksi, hieno auto sinänsä...makuja on moneen lähtöön.

                                                        Comment


                                                          Ei tainnut salo sitä riittävästi kierrättää kun kuitenkin kierrospeli oli ja kevyt. Mimmosiakohan aikoja sillä on affella ajettu?

                                                          Comment


                                                          • http://www.topgear.com/uk/photos/fer...one-2011-03-29

                                                            Salo käynyt testaamassa laitteita myös ulkomailla, tällä kertaa autoharrastelija Jim Glickenhausin evo Fiiattia. Onkohan varikolla käyty tuttu keskustelu ennen ajoa? :)
                                                            - Moi, mä oon Mika.
                                                            - Tämmönen..
                                                            - Onks tässä mitään mitä mun pitäs tietää?

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jari74
                                                              Ei kai tuohon koneeseen tainnut tulla sen enempää ongelmia, kuulosti lähinnä siltä, että akku hyytyi (latauksessa jotain häikkää?) Mantahan lähti oikein hyvin käyntiin pienellä työnnöllä...
                                                              Omistajan suusta:
                                                              Ei mitään, se sammui.

                                                              Ei hajua miksi, saattoi olla "käyttäjätekninen juttu" tai johtua uusista sytkärojuista, niitä ei ollut testattu ratahommissa ikinä vielä.

                                                              Se miksei se käyntiin lähtenyt oli "ominaisuus". JOS tuon saa ajettua riittävän kuumaksi niin vaatii todella paljon virtaa että lähtee käymään. Liikaa perusennakkoa ja puristussuhde 12:1, saisi olla hieman laajempi ennakonsäätö jakajassa...
                                                              No, rata-ajossakaan ei PITÄISI saada lämpiämään mutta 32c helle ja Salon innokas paikallaan burnailu ja pyörittely sai vähän lämpimäksi, sittenkin PITÄISI kyllä lähteä käymään vaikka vähän hanttiin laittaakin. Kunhan on riittävän hyvä akku, normaalilla 60ah akulla ei toivoa mutta Optimalla on lähtenyt. Se vaan oli näymmä siitä Optimastakin jo paras teho kateissa...

                                                              Eli summa summaarum, Murphyn pirulainen iski jälleen...

                                                              Kyllä se sen siihen sammutti suoraan burniksesta, samoin kun teki ne mainoksissa pyörineet rodeoburnautit Tuomisen ympärillä. No, ei se siitä hajoa. Toi auto on saanut niin paljon sikaa ja monoa mulla ollessaan että toi käsittely oli aikas pientä. Renkaat suorastaan kehotin tuhoamaan niiden muutaman ratakierroksen aikana...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X