Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tyylikäs valkoinen S4 b5 Tampereella Plevnan lähettyvillä puoli kasin maissa, itse olin tuolla mustalla faceliftatulla kolmosella liikenteessä. Klubilaisia ?
    Minähän siellä kävin varmaan samaa leffaa katsomassa kun säkin.. Huomasin kyllä A3:s ja peukun heiluttelun.. ;)

    Comment


    • bongasin tuossa ennen pääsiästä torstaina 9.4. Jyväskylän kohdalla Vaajakosken moottoritiellä vastaantulevien kaistalla autojen kuljetusrekan missä oli kyydissä tumman harmaa, ilmeisesti uuden karhea, R8. Komee peli se siinä oli vaikka nopeasti vilahti.

      Comment


      • Kukas se S2 avantilla meni Myllyojan kaupoille, noin viiden aikaan tänään?
        Näytin salaisen "S2 tervehdyksen", wink!

        Comment


        • Kukas oli äskön etelään päin menevällä Kuopion motarilla sinisellä S4 B5 sedanilla?

          Miks et ohi tullut? :)

          Comment


          • Musta A4 avantti komeilla kiekoilla ajeli Lappeenrannan yössä, tuntui meikäläisen coupekin jollain tavalla kiinnostavan, audimiehiä siis? :)
            Myöskin pari limusiinia kiersi kaupunkia, mitkälie polttarit menossa.
            Viimeksi muokannut 8866; 19.4.2009, 12:07. Perustelu: Autettu tuplan poistamisessa.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja RipeThe Näytä viesti
              Kukas se S2 avantilla meni Myllyojan kaupoille, noin viiden aikaan tänään?
              Näytin salaisen "S2 tervehdyksen", wink!
              minähän se olin kauppaan menossa

              Comment


              • Hei hei!! Sinä mustalla s4 avantilla audiclub.fi rekisterikilven alusilla varustettu auto niin ei ruveta vantaalla riisikuppeja nöyristelemään/laskemaan eteen varsinkaan vkl iltasin.
                Jos viereen tulee niin kaasua vaan, niin ei pääse riisipojat ylpistymään ku perhe-farmari jätti valoissa.
                p.s tää on sit ihan huumorilla heitetty :D

                Comment


                • Tyylikäs valkoinen S4 b5 Tampereella Plevnan lähettyvillä puoli kasin maissa, itse olin tuolla mustalla faceliftatulla kolmosella liikenteessä. Klubilaisia ?
                  Minähän siellä kävin varmaan samaa leffaa katsomassa kun säkin.. Huomasin kyllä A3:s ja peukun heiluttelun.. ;)
                  Jeps, oli sama leffa.. ja peukunnoston arvonen auto ;D

                  Comment


                  • Oulun Amarillon ohi päästeli eilen uusi oranssin värinen TT joskus kolmen aikoihin.

                    Comment


                    • Kolehmaisen Pekan S2 Coupe bongattu Lonttistentien risteyksessä klo ~14 aikoihin, olin itse juoksulenkillä ja ajoit siinä autoletkassa ohitse. On se vaan täydellisen näköinen S2 Coupe..

                      Comment


                      • Tänään su 19.4. klo 14:15 tuli myyrmäestä vihdintielle päin ajettaessa vastaan hyvännäköinen musta A4 B8 sedan, huomasin vasta kun olit kohdalla että oli peukku pystyssä ja yritin siinä nopeasti moikata takaisin :) Oletkohan täältä?

                        Comment


                        • Vanhempi herrasmies hopeisella "orkkissivulista" Urssilla bongattu eilen Parkanossa. Kiihdytin kolmostielle perääsi tuolla ceeviitosella. Mahdatko olla täältä?

                          Comment


                            Kukas oli tummalla avantti-urssilla Hervannan hesen drive-inissä 14:30 aikoihin?

                            Comment


                              Hei hei!! Sinä mustalla s4 avantilla audiclub.fi rekisterikilven alusilla varustettu auto niin ei ruveta vantaalla riisikuppeja nöyristelemään/laskemaan eteen varsinkaan vkl iltasin.
                              Jos viereen tulee niin kaasua vaan, niin ei pääse riisipojat ylpistymään ku perhe-farmari jätti valoissa.
                              p.s tää on sit ihan huumorilla heitetty :D
                              Taisin siellä perjantai yönä kuskin hommissa Tikkurilassa olla ja tosiaan en siellä kaupungissa kaasuttele valoista :) Melko riskipeliä semmoinen ja yleensä ajelen moottoritielle hissukseen rajoituksien mukaan, jos joku ruikuttaa perässä mutta ei sinne motarille kukaan uskalla perässä tulla ;)

                              Olen asunut pitkään tuolla juuri aivan keskustassa, joten nähnyt sitä touhua kyllä.

                              Comment


                              • Tänään bongattu Heinäkylässä (Kiuruvesi) pielavedentiellä nogaro blue B6 S4 avant.
                                Ei näillä alueilla olekkaan mikään yleinen bongaus :)
                                Foorumilaisia?

                                Comment


                                • Mahtoiko olla Jukkan tossa pikkasen ennen 20.00 Huittisten kohdalla matkalla sastamalan suuntaan? Menin juuri ennen valoristeyksestä yli profiilin kulkineella.

                                  Comment


                                  • Onkos foorumilaisia tuossa meikäläisen parkkialueella Myyrmäessä majailevan ("neon")keltaisen A4 farkun omistaja? Matala ja erittäin hyvin väritykseen sopivilla harmailla TSW:n (?) vanteilla. Ei ainakaan kerhotarraa oo näkynyt :) Sittenhän meitä olisi jo kolme foorumilaista samalla alueella, ja itse asiassa vielä samassa rivissä ;)


                                    EDIT: Ois voinut ensin lukea tuon foorumilaisten autonkuvat.. Siellähän se heti tuli vastaan :D
                                    Viimeksi muokannut JS1984; 20.4.2009, 17:09. Perustelu: lisäys

                                    Comment


                                    • Onkos foorumilaisia tuossa meikäläisen parkkialueella Myyrmäessä majailevan ("neon")keltaisen A4 farkun omistaja? Matala ja erittäin hyvin väritykseen sopivilla harmailla TSW:n (?) vanteilla. Ei ainakaan kerhotarraa oo näkynyt :) Sittenhän meitä olisi jo kolme foorumilaista samalla alueella, ja itse asiassa vielä samassa rivissä ;)
                                      Oliko tuommonen? :)

                                      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=463

                                      Comment


                                        Onkos Kiviteltankadulla majailevan valkoisen, mustavaloisen lötkön käyttäjä forumilaisia? Nm. sen kadunvarteen tylysti pysäköidyn evolötkön omistaja ;)

                                        Comment


                                        • "Musta A4 avantti komeilla kiekoilla ajeli Lappeenrannan yössä, tuntui meikäläisen coupekin jollain tavalla kiinnostavan, audimiehiä siis? :)"

                                          Taidan tunnustaa... Komeasta en tosin tiedä! Mutta itse tällähetkellä tyytyväinen :)

                                          Comment


                                          • Sehän se oli :D Äsken selailinkin tuota topicia ja tottakai törmäsin siihen heti.. Tuli kysymykseeni harvinaisen selvä vastaus, ja vieläpä itse ensin huomattuna ;D
                                            Meillä on sitten kolme foorumilaista samaisella parkkialueella samassa rivissä, vajaan kymmenen auton sisään.. Ihan kohtuu saavutus, sanoisin :D

                                            Comment


                                            • Leskisen valkoinen äSsä bongattu Sisun parkkipaikalla. Työkaveri ihmetteli että mihin mä oikeen katosin kun syöksyin tiirailemaan hieman lähempää :) On se jumalattoman HIENO!

                                              Comment


                                              • Nurmossa Atrialla hopeinen s4farkku Saz-xxx

                                                Comment


                                                • Venäjänkilpisen Infinity FX35:n näin tuolla Oulussa kaupungilla.

                                                  Comment


                                                  • Jep, mun "neon"keltainen katiskahan se on. Hyvä tietää et clubilaisia löytyy samalta parkkikselta...siinä noita audeja on useempiakin. En oo vain kysellyt et onko clubilaisia..

                                                    Comment


                                                    • Joo onhan siellä alkupäässä vielä joku vanhempi A6(?) ainakin. Muita ei heti muistu mieleen..

                                                      Comment


                                                        Musta RS6 parkissa Riihimäellä kirkonmäen juurella klo 18.15 aikoihin :)

                                                        Comment


                                                          Tänään Tampereella itsenäisyydenkadulla tullintorin kohdalla bongattu valkoinen Audi R8.. Todella näyttävä laite livenä..

                                                          Comment


                                                            Typ 43 satanen hesarin pääuutissivulla tänään :)

                                                            Comment


                                                            • Vuorelan rampilla tuli aamulla muhkean näköinen A5 vastaan. Ei nyt ole tuntomerkit niin hanskassa että ohi vilahtaessa olisi osannut sanoa oliko se peräti ässä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X