Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lisävalojen asennusta pk-seudulla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lisävalojen asennusta pk-seudulla

    Surkeat pitkät baijerilaisessa. Lisäpitkät (leditanko) pitäisi asentaa CAN-väyläiseen uuteen kiesiin, onko suosituksia asennusliikkeistä pk-seudulla?

    #2
    Espoon Erikoisvarustelu, Kiviruukin teollisuusalueella asensi minulle lisävalot autoon. Nyt tuuttaa tyhjää nettisivut, sinne voi koittaa soittaa jos ovat vielä toiminnassa.

    Comment


      #3
      Uudenmaan Autovarustelu.

      Comment


        #4
        Alkuperäinen kirjoittaja mhaanpaa Näytä viesti
        Espoon Erikoisvarustelu, Kiviruukin teollisuusalueella asensi minulle lisävalot autoon. Nyt tuuttaa tyhjää nettisivut, sinne voi koittaa soittaa jos ovat vielä toiminnassa.
        https://www.kauppalehti.fi/yritykset...st+oy/21178211
        Ennakkoperintärekisteri:
        Rekisterissä 15.03.2010 31.08.2018 YTJ

        Comment


          #5
          Lisäpitkien asennus vakio-ledien rinnalle, missä?

          Kokemuksia pk-seudulta pajoista, joka osaisi asentaa lisäpitkät ledivalojen rinnalle? Se mitä olen useammalta pajalta ja merkkihuollosta kysynyt niin nostavat kädet ilmaan tai eivät reagoi millään lailla. Kuulemma liian vaikea rasti kun herätevirrat on niin pieniä eikä oikein osata kaivaa oikeaa kaapelia esille. Onko sitten kyse osaamattomuudesta vai halun puutteesta.

          Auton merkki on ns. väärä mutta ei anneta sen nyt häiritä. Lähden siitä olettamuksesta että jos joku osaa asentaa lisäpitkät uuten ledeillä varustettuun Audiin, niin onnistuu myös siihen toiseen baijerilaiseen

          Comment


          • #6
            Vie vaik schmiedmannille jos BMW kysees. https://www.valostore.fi/tuote/kytke...avaloille_xbb/
            Viimeksi muokannut jarppa^; 11.10.2018, 22:06.

            Comment


              #7
              Kokemusta ei ole, mutta oletko kysynyt Voutilan Autohuollosta?

              Comment

              Working...
              X